SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ajacied7 op 09-08-2013 13:24:55 ]
Die is dan ook gewoon hetero.quote:
Barneyquote:
Ja, nu net pas...niet gek dat hij er dan niet bij zit..In ieder geval niet gek als je kijkt naar het selectiebeleid van Van Gaal so far. Mensen met een nieuwe club of spelkers die terugkomen van een blessure zitten er bijna nooit direct bij. Niet dat ik het daarmee eens ben overigens..maand of 10 voor het WK begint het wel tijd voor wat vastigheden te worden al. Nu is er echt nog niets duidelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is juist terug van die blessure nu toch?
Hij heeft een hele lekkere vriendin in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb gehoord van iemand uit de buurt dat Boilesen ook homo is. Ik weet niet of het waar is.
dekmantelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft een hele lekkere vriendin in ieder geval.
twitter:FinallyMario twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:06:38Finally my little pig arrived! She is only 2 month old! Is a she but i called her SUPER! ;-) http://t.co/6rMaRE9wox reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:09 schreef wieisboos het volgende:
Balotelli is met hele andere dingen bezig dan PSVtwitter:FinallyMario twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:06:38Finally my little pig arrived! She is only 2 month old! Is a she but i called her SUPER! ;-) http://t.co/6rMaRE9wox reageer retweet
Laatst was er een filmpje gepost waarop hij het Italiaanse volkslied kon spelen op de piano.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:09 schreef wieisboos het volgende:
Balotelli is met hele andere dingen bezig dan PSVtwitter:FinallyMario twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:06:38Finally my little pig arrived! She is only 2 month old! Is a she but i called her SUPER! ;-) http://t.co/6rMaRE9wox reageer retweet
hij vind het jammer dat hij waarschijnlijk niet tegenover Marcelo staatquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:09 schreef wieisboos het volgende:
Wat een baggerzooi.quote:
Eeuwige kut Russen waar je vooral uit gewoon niet van kan winnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat een baggerzooi.
Had al zo'n voorgevoel.
Atromitosquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Az naar Griekenland, Atrimos never heard of
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet hand in hand lopen daar met je kameraden, dat zien ze als homo-propoganda.
http://www.nujij.nl/algem(...)an-en.24456265.lynkxquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
twitter:FinallyMario twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:20:52Actually can t find the willy so i think is a she ahahaha but maybe a he! Ahahah reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Xandao is ook een sterke verdedigerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:17 schreef Ozz-03 het volgende:
Kuban heeft wel een leuk team hoor met Popov, Cisse en Kabore.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:FinallyMario twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:20:52Actually can t find the willy so i think is a she ahahaha but maybe a he! Ahahah reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:FinallyMario twitterde op vrijdag 09-08-2013 om 13:20:52Actually can t find the willy so i think is a she ahahaha but maybe a he! Ahahah reageer retweet
![]()
![]()
Ik vrees het ergste voor het Nederlandse voetbal. Utrecht en Vitesse liggen er al uit en ik denk dat Feyenoord daar nog bij gaat komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Xandao is ook een sterke verdediger
Feyenoord gaat hier een hele zware kluif aan krijgen
http://wefut.com/player/5442quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor het Nederlandse voetbal. Utrecht en Vitesse liggen er al uit en ik denk dat Feyenoord daar nog bij gaat komen.
Hij moet gewoon normaal Engels leren praten...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Hahahahaha wat post Rijst nou weer bij video's van djeetje?
[ afbeelding ]
Zelao is naar een club in Kazachstan, maar die Xandao is ook een hele goede verdediger.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://wefut.com/player/5442
Pellé gaat kapot...
Is al weg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Pellé gaat kapot...
De wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha kom net achter de 1337 truuk op youtube. Wie verzint dit soort dingen?
Die speelt daar nu niet meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Pellé gaat kapot...
Hij is weg daarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Pellé gaat kapot...
Die spits Alsimarakis is ook best goed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik zit de selectie van die Grieken door te kijken, toch apart hoe vage Brazilianen en Argentijnen via Polen en Roemenië en weet ik veel wat altijd in dat soort landen terecht komen.
De enige speler die mij iets zegt is de keeper Sifakis (keepte op het EK voor Griekenland).
Nog vager is dat die Paulinho is mislukt in Litouwen en Polen en nu voor miljoenen naar Spurs is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef DutchSL het volgende:
Ik zit de selectie van die Grieken door te kijken, toch apart hoe vage Brazilianen en Argentijnen via Polen en Roemenië en weet ik veel wat altijd in dat soort landen terecht komen.
De enige speler die mij iets zegt is de keeper Sifakis (keepte op het EK voor Griekenland).
ik wil mee doen met de rest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Pellé gaat kapot...
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
ik wil mee doen met de rest.
Volgens mij speelt hij daar niet meer.
En Kandji kwam ook ineens in Griekenland terechtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:27 schreef DutchSL het volgende:
Die kans is wel bijzonder grootquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor het Nederlandse voetbal. Utrecht en Vitesse liggen er al uit en ik denk dat Feyenoord daar nog bij gaat komen.
Bij dezequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef DutchSL het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Zelão niet meer bij Kuban speelt?
Is wel een leuke website voor El Dreetje.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die spits Alsimarakis is ook best goed.
Flinke stap terug.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
En Chamakh naar Crystal Palace waarschijnlijk![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
Van de tribune naar een plekje op het veld..dat zijn wel wat stapjes ja.quote:
Snap echt niet hoe die jongen het zo goed deed bij Bordeaux. In Engeland lijkt het alsof die gozer er helemaal niks van kan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
Hebben wel meer Arsenal spelers last van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe die jongen het zo goed deed bij Bordeaux. In Engeland lijkt het alsof die gozer er helemaal niks van kan.
Introquote:
Dat hij hier een filmpje voor maakt.quote:
quote:
wel eens gescoord door de bal er zo in te schieten/hard passenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:45 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dat hij hier een filmpje voor maakt.
Ik vond die intro niet zo tof, maar het echte nummer zelf welquote:
Die intro wat een oorkankerquote:
En bij de moslim broeders zit trouwens ook het grootste probleem van homo-acceptatie in dit land.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar dat dit nodig is om een normaal avondje in de bioscoop te garanderen.
Volgens mij gaat het wel goed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
http://www.nu.nl/tech/354(...)andse-retailers.html
Hoe gaat het met de XBOX ONE?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het wel goed.
http://www.ibtimes.com/ps(...)mazon-photos-1336481
Gek, in het artikel staat weer dat de Xbox one makkelijk te pre orderen is, en dat in Nederland op elke xbox one er 3 PS4's besteld wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het wel goed.
http://www.ibtimes.com/ps(...)mazon-photos-1336481
Amerika is altijd Xbox markt geweest, zoals Japan een Playstation markt is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, in het artikel staat weer dat de Xbox one makkelijk te pre orderen is, en dat in Nederland op elke xbox one er 3 PS4's besteld worden
Hoe is het in Nederland? Normaal altijd meer PS toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Amerika is altijd Xbox markt geweest, zoals Japan een Playstation markt is.
Hmm zou Rene van der Gijp dan misschien toch in het geheim Ali el al Gijp heten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:53 schreef Toefjes het volgende:
n bij de moslim broeders zit trouwens ook het grootste probleem van homo-acceptatie in dit land.
Jup, hier kan je daar alles over vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe is het in Nederland? Normaal altijd meer PS toch?
Weet ik niet, maar weet wel dat de PS3 1 of 2 jaar geleden de Xbox 360 voorbij ging qua wereldwijde verkopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe is het in Nederland? Normaal altijd meer PS toch?
Hij heeft nooit iets negatiefs gezegd over homoseksualiteit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hmm zou Rene van der Gijp dan misschien toch in het geheim Ali el al Gijp heten?
En welke console populairder is bij homo's.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kun je ook zien hoeveel Playstations er gekocht worden door Turken en Mocro's hier in Nederland?
Nee want die worden niet gekocht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kun je ook zien hoeveel Playstations er gekocht worden door Turken en Mocro's hier in Nederland?
Dat zijn tenminste aardige mensenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En welke console populairder is bij homo's.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee want die worden niet gekocht.
De verkoop van de PS3 en 360 is nu zo goed als gelijk, globaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar weet wel dat de PS3 1 of 2 jaar geleden de Xbox 360 voorbij ging qua wereldwijde verkopen.
Internet moet je voor betalen op xbox, dus lijkt me juist nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
gemiddelde leeftijd xbox wel stuk jonger lijkt mij, daarom ook meer mensen op fut/fifa op de xbox
Is dat zo? Is de gemiddelde PS3-speler ouder? En die spelen dat weer geen FUT?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:05 schreef poker4lifee het volgende:
gemiddelde leeftijd xbox wel stuk jonger lijkt mij, daarom ook meer mensen op fut/fifa op de xbox
Ik denk als je hier het gemiddelde neemt dat de PS3 users wel wat ouder zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat zo? Is de gemiddelde PS3-speler ouder? En die spelen dat weer geen FUT?
ps3 was heel lang echt een stuk duurder dan de xbox toch, helemaal in het beginquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Internet moet je voor betalen op xbox, dus lijkt me juist niet
mijn mening maar, maar dat lijkt mij wel ja. Spelen natuurlijk wel fut, maar op de xbox zijn het er een stuk meer..en als ik nu zie dat de aantallen consoles ongeveer gelijk liggen, spelen ze op de ps3 dus wat minder fifa/futquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat zo? Is de gemiddelde PS3-speler ouder? En die spelen dat weer geen FUT?
Niet eerlijk, Toefjes trekt ons gemiddelde omhoogquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk als je hier het gemiddelde neemt dat de PS3 users wel wat ouder zijn.
Is dat jouw leeftijd of jouw verwachte gemiddelde?quote:
Al een weekquote:
mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is dat jouw leeftijd of jouw verwachte gemiddelde?
zitten we toch al op een gemiddelde van 27.5quote:
Gelukkig is dreetje weg anders ging het rap naar beneden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zitten we toch al op een gemiddelde van 27.5
Te weinig echte goede silvers in de Superliga...dan moet je het combineren met Denen in andere competities. Ik denk dat goede middenvelders vinden lastig wordt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zou er een goed silver team te smeden zijn van Denen/Deense comp? Of moet ik hiervoor de Ajax klantenservice bellen?
Sorenen (GK), Bjelland en Zanka (CB) vond ik erg goed. Verder heb ik geen Denen gehad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zou er een goed silver team te smeden zijn van Denen/Deense comp? Of moet ik hiervoor de Ajax klantenservice bellen?
Oh, kan wel. Als ik op VI kijk is het bijna altijd via de appquote:
De app heeft toch ook een update gehad?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, kan wel. Als ik op VI kijk is het bijna altijd via de app
Poulsen (die LB van Samp) is ook goed, en anders Mtiliga.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorenen (GK), Bjelland en Zanka (CB) vond ik erg goed. Verder heb ik geen Denen gehad.
Eriksen en Schöne zijn wel aardigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Te weinig echte goede silvers in de Superliga...dan moet je het combineren met Denen in andere competities. Ik denk dat goede middenvelders vinden lastig wordt.
Ja, die was me dus al eerder opgevallen..maar dacht dat het alleen de app was..die oude was echt kutquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:14 schreef DePresident. het volgende:
[..]
De app heeft toch ook een update gehad?
Hij vroeg toch om silvers?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen en Schöne zijn wel aardig
Silvers vroeg hij om.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen en Schöne zijn wel aardig
En bedanktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef FCsuarez het volgende:
POTS is oud![]()
gemiddelde nu al op: 28.65
Hij ziet er nu wel strak uit, maar het lettertype is alleen te licht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die was me dus al eerder opgevallen..maar dacht dat het alleen de app was..die oude was echt kut
Mikkelsen is snel geloof ik. En LV? Maar of ie verder goed is.. geen idee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Poulsen (die LB van Samp) is ook goed, en anders Mtiliga.
Oh niet gezien excuses.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij vroeg toch om silvers?
LW ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Mikkelsen is snel geloof ik. En LV? Maar of ie verder goed is.. geen idee.Maar eens kijken straks.
Je wilt het geheim houden maar iedereen kan nu makkelijk berekenen hoe oud je bent.quote:
Zal wel eens gaan zoeken. Zie vaak genoeg een zilver team van Noren langskomen, dus Denen zouden ook wel moeten kunnenquote:
een snelle berekening leert mij dat POTS over ongeveer 2 weken jarig isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je wilt het geheim houden maar iedereen kan nu makkelijk berekenen hoe oud je bent.
Speelt best lekker. Ik had hem samen met Rindaroy en Huseklepp in 4-5-1, maar daar was hij niet helemaal geschikt voor. In een 4-3-3 moet het lukken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zal wel eens gaan zoeken. Zie vaak genoeg een zilver team van Noren langskomen, dus Denen zouden ook wel moeten kunnen
Grindheim is wel aardigquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zal wel eens gaan zoeken. Zie vaak genoeg een zilver team van Noren langskomen, dus Denen zouden ook wel moeten kunnen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je wilt het geheim houden maar iedereen kan nu makkelijk berekenen hoe oud je bent.
Jij moet beter opletten knulquote:
Het zou iets meer of minder kunnen zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een snelle berekening leert mij dat POTS over ongeveer 2 weken jarig is
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Jij moet beter opletten knul
22 augustus?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zou iets meer of minder kunnen zijn
kssssst....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:21 schreef TBakkert het volgende:
ik ben 16. Daar gaat het hoge gemiddelde.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:21 schreef TBakkert het volgende:
ik ben 16. Daar gaat het hoge gemiddelde.
quote:
kut. Ik gokte maar wat en wilde het laten lijken of ik het echt wist.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nope...ik ben volgend weekend jarig
Dat 30,96 was ook maar een gok hoor...het is misschien exact nagerekend wel 30,98 ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kut. Ik gokte maar wat en wilde het laten lijken of ik het echt wist.
Pokeraars hier wisten dat ik blufte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |