Dank!quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik was ook zenuwachtig, en toen ik de avond ervoor naar de AH in de pauperwijk ging zag ik allemaal moddervette, kwijlende bouwvakkertypes waarbij hun buik onder hun shirt vandaan komt met kinderen die zo mogelijk nog debieler zijn dan de ouders zelf. En toen bedacht ik mij: "Die zijn hier met de auto"
Dus, als zij het kunnen, dan kan jij het ook.
Ik zou het er voor doen morgenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
Als je inderdaad weer elke dag ziet hoeveel debielen er hun rijbewijs hebben.Maar ja aan de andere kant, je weet niet waar ze die gehaald hebben natuurlijk. Vroeger was een rondje Saba vooruit en een rondje Saba achteruit genoeg om een Nederlands rijbewijs te halen
Nou en? Dat was juist geweldig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
Als je inderdaad weer elke dag ziet hoeveel debielen er hun rijbewijs hebben.Maar ja aan de andere kant, je weet niet waar ze die gehaald hebben natuurlijk. Vroeger was een rondje Saba vooruit en een rondje Saba achteruit genoeg om een Nederlands rijbewijs te halen
Dan gaat het wel goed komen!quote:
Ja geweldig. Een 'hier-heb-je-toch-je-rijbewijs-ook-al-kun-je-niks'-optie. Hadden ze hem ook wel gewoon na 5 keer examen in Nederland kunnen geven.quote:
Zelfde geldt voor al die gasten die hem in dienst hebben gehaald. Een keertje met de jeep een rondje over het parkeerterrein en je mocht officieel rijdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja geweldig. Een 'hier-heb-je-toch-je-rijbewijs-ook-al-kun-je-niks'-optie. Hadden ze hem ook wel gewoon na 5 keer examen in Nederland kunnen geven.
Baas!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb trouwens ook het hele traject van eerste les tot examen in vier weken gedaanIk heb geen recht van spreken.
Al mijn lessen waren in de brandende zon met de airco op standje 11 en niemand op de weg omdat de vakantie net was begonnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Baas!Nice hoor
Had ik stiekem ook gewild, wat maakt mij het uit of ik nu wel of neit met iedere weersomstandigheid heb gereden
Maar goed, toch maar neit gedaan, maar nu ben ik er ook wel helemaal klaar mee.
Ik in 20 uurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:10 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb trouwens ook het hele traject van eerste les tot examen in vier weken gedaanIk heb geen recht van spreken.
Eerste keer in het donker rijden vond ik echt kut xD Maar straks voor het eerst rijden met iemand anders dan de instructeur naast me lijkt me ook pauperquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Al mijn lessen waren in de brandende zon met de airco op standje 11 en niemand op de weg omdat de vakantie net was begonnenHet eerste wat ik deed toen ik hem had gehaald was een keer in het donker rijden want dat had ik nog nooit gedaan
Maar het komt goed. Het examen viel mij mee, in elk geval
Maar ik was niet zo goed, dus ik moest 40 uur les hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik in 20 uur5 dagen 4 uur les, vrijdag examen
Maar dat was inclusief Stichtse Rotonde; officieel het gevaarlijkste verkeersplein van Nederland toentertijd
![]()
Als ik morgen slaag, heb ik er 45 gehadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar ik was niet zo goed, dus ik moest 40 uur les hebben10 keer 4 uur.
Radio uit. Geen gelul tijdens lessen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:41 schreef SicSicSics het volgende:
Ik mocht tijdens het lessen nooit aan de radio zitten en Here Without You was alarmsschijf dinges zomerhit.
Trauma's!Ik kan dat verrekte nummer helemaal meezingen
![]()
Hatebreed weetquote:To punish yourself is to love
When you're as damaged as me
Gewoon 130 gaan rijden. Hoor je niks meer in zo'n autoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
De Micraheeft alleen maar een CD-speler en ik heb al jaren geen CD's meer gekocht. Dus nu moet ik wel naar Veronica luisteren waar elk uur Genesis/Phil Collins, Guns 'n Roses of Queen wordt gedraaid
Relaxed. Beetje naar buiten staren, er is niks te doen want het is vakantietijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:04 schreef MohMi het volgende:
Ja, ik taai er over een uurtje maar eens tussenuit![]()
![]()
Hoe is de woensdag van de rest van de lieve Fokkertjes?
En dan toch niet vrij kunnen vragen die vorige vrijdagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Relaxed. Beetje naar buiten staren, er is niks te doen want het is vakantietijd.
Ja, omdat als ik er niet ben, er helemaal niemand meer is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
En dan toch niet vrij kunnen vragen die vorige vrijdag
Ah, dat had ik bij mijn vorige werkgever ook ja, da's dan weer het voordeel van in een team werken. Niet altijd een garantie want ieder heeft ook zijn of haar specifieke kennisgebieden, maar vaak helpt het wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, omdat als ik er niet ben, er helemaal niemand meer is.
VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah, dat had ik bij mijn vorige werkgever ook ja, da's dan weer het voordeel van in een team werken. Niet altijd een garantie want ieder heeft ook zijn of haar specifieke kennisgebieden, maar vaak helpt het wel.
Ach ja Myst, nog maar 30 dagen tot aan de vakantie!
Hoe kut is dat? Ik heb er nog nooit eentje gehad, geloof ik. En dat terwijl ik heel vaak in het bos ben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
OMGOMGOMGMOOGMOGMOMGOGM IK HEB EEN TEEK OMGOMGOGM
Dan is mijn dag beter!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Waar?? xD Moet je maar niet rollebollen in de natuur zonder kleedjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vroeg me laatst af tijdens mn pafpauze waar...kut...hoe heet ie nu ook alweer!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
Over teken en kut gesproken. Waar is Mur eigenlijk heen?
Ja, same here. 25 jaar teekloos en ben ook zo'n beetje elk weekend wel in het bos.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe kut is dat? Ik heb er nog nooit eentje gehad, geloof ik. En dat terwijl ik heel vaak in het bos ben.
Jaaa, SKV-tje idd!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:38 schreef SicSicSics het volgende:
Skvdie is ook al aan het hokken (bijna)
Held van mequote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
Laten zitten is nog veel smeriger!Je voelt ook zo die pootjes kriebelen
en dat koppie steeds dieper graven
![]()
Heb je geen tekenpen ivm katten? Dan issie zo weg!
Lyme, maar maar 30% of zo draagt dat bij zich en dan nog hoef je het niet te krijgen. Als ik het zelf verkeerd doe kotst ie zijn ziekte nog harder in me en heb ik nog meer kans.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Laten zitten krijg je toch allemaal dodelijke ziekten en infecties van?
Het hoeft niet uit het bos te komen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan zit dat beest al sinds zondag op me, wtf
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan zit dat beest al sinds zondag op in me, wtf
En zuigen. Je voelt ze ook zuigen. Dat zo het bloed aan je onttrokken wordt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:49 schreef MohMi het volgende:
En SSS heeft gelijk idd, als ie een tijdje zit, voel je beter dat ie beweegt en zich naar binnen graaft
Misschien is ie van de hond op mij gelopen of zo, maar niets voelen kriebelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het hoeft niet uit het bos te komen natuurlijk.Onze kat sliep nog wel eens op mijn bed, wonen vlakbij het bos en toen ik zo 's ochtends werd ik wakker met kriebel op mijn scheen.
![]()
Verder geen last van gehad. Alleen nog weken van die spook kriebelwel in de gaten houden dat het niet (te) rood en lelijk wordt. Maar een klein deel van de teken draagt enge ziekten
JE REINSTE LEUGENS.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:49 schreef MohMi het volgende:
[..]En SSS heeft gelijk idd, als ie een tijdje zit, voel je beter dat ie beweegt en zich naar binnen graaft
Aaaah!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
Misschien is ie van de hond op mij gelopen of zo, maar niets voelen kriebelen.
Een maand geleden of zo was nastyWe zochten een cache bij een recreatieplas in de buurt, aangrenzend bos. Muggen zo groot als een langpootmug die het ook allemaal niets konden schelen. Gingen gewoon chill zitten zuigen, je moest ze er echt afslaan. Op een gegeven moment zie ik allemaal kleine zwarte spinnetjes op mijn voeten kruipen (altijd slippers
) dus ik zeg OMG NU BEN IK ER KLAAR MEE DOEI. Even later Edward t bos maar uitgeroepen want het waren tientallen miniteekjes
Maar die hebben we er toen gewoon allemaal afgekregen
Knieholte. Ik dacht AAAWW YEAHHH lekkere puist om uit te knijpen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:11 schreef shifto het volgende:
Haaaaraaaa wtf?! hoe kom je er nu pas achter dat je een teek hebt?zat ie in een plooi ofzo?
brrrr moet er niet aan denken een beestje op mn lijf
Zit al vol muggenbulten, kut beesten, ze weten dat ik ze niet kan doodslaan als ik ingame zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |