Ik post ze ook niet voor jou, Haraquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga jullie muzieklinks niet klikken heur
weinig tijd dus pakjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:33 schreef SicSicSics het volgende:
Dolle dinsdag. Was dat niet ergens in '45 met veel doden enzo?
Maar hoe is't nou met die taart?
Neem ik het bowl-gedeelte wel voor m'n rekeningquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:40 schreef SicSicSics het volgende:
Seks in mijn eentje ben ik dan wel weer heel handig in!
Must not... hap!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:45 schreef MohMi het volgende:
Neem ik het bowl-gedeelte wel voor m'n rekening
Nog beter?quote:
Wat een rare tijd!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef MohMi het volgende:
Bleeeeergh, nog vier uur werken*kraskras*
Hahahahha, dat zou ik echt niet trekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
We zijn hier al vier weken op de vogel van mijn schoonouders aan het passen. Ik ben blij als dat klotebeest opgetyft is, met zijn geschetter. Om gek van te worden.
Ik snap nu heel goed waarom ze zes weken op vakantie zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahahahha, dat zou ik echt niet trekken
Nice!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:01 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben zo blij met een baan waar dat elke dag kan.
Vanavond naar Godspeed You! Black Emperor. Zin in. Omdat ik mag autorijden naar Paradiso en autorijden voor mij sowieso nog een hele ervaring is, en omdat het helden zijn.
En het is reden om vandaag ook weer eens eerder naar huis te gaan.
Een Nissanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nice!Ik mag hopelijk ook na morgen SSS naar menig concertje rijden
Hij blij, ik blij; iedereen blij
Wat voor auto mag je rijden vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |