WAAROOOOOOOOOOMquote:
behalve alles?quote:
Ewwwwwquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat we het hebben over tampons en zoenen
Die pre-party wordt vast lekker druk, masja, crackwhore en d'r zeven volwassen fans, lipglans en schoonheidslab.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
Als ze zelf niet snapt dat haar doelgroep tussen 10 en 18 ligt en niet er boven; doet ze toch iets niet helemaal goed lijkt me
Zouden die laatste 2 daadwerkelijk willen komen of wel moeten omdat het anders sneu isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die pre-party wordt vast lekker druk, masja, crackwhore en d'r zeven volwassen fans, lipglans en schoonheidslab.
Ze moeten wel, anders wordt er over ze geluld daar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zouden die laatste 2 daadwerkelijk willen komen of wel moeten omdat het anders sneu is?
Sorry hoor mevrouwquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
behalve alles?
geowon, de wii is al 7 jaar oud, nieuwe is dus sneller, beter, hogere graphics, controller met touchscreen die je ook tijdens t gamen gebruikt etc etc
Lipglans was toch ook niet op de party van der bff geweest?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zouden die laatste 2 daadwerkelijk willen komen of wel moeten omdat het anders sneu is?
wathebjegedaanermahgerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Aah, ik zie dat ik uit de Nederlandse Beauty Blogger groep ben gedonderd?
je bent geen allrounder. Met je kutnagellak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Het is ook voor nagel bloggersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent geen allrounder. Met je kutnagellak.
Ermahgerd misschien heb je echt vette trash talk gedaan jongeuh eeewww kan echt nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Ik snap dat welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:02 schreef Debsterr het volgende:
Maar serieus, van dat soort dingen word ik dus enorm onzeker.
Nee, tenzij ik 1 van de beheerders ga stalken etc. etc. En daar heb ik geen trek in.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik snap dat welMaarja je kunt er niet achter komen denk ik, dus maar laten gaan?
Wat voor groep was dat dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, tenzij ik 1 van de beheerders ga stalken etc. etc. En daar heb ik geen trek in.
Ja dat doet ze.... Kreng dat het isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft lindy over deb zitten lullen?
Voor alle Nederlandse beauty- en nagelbloggers. Aangezien ik wil proberen iets meer voet in Nederland aan de grond te krijgen las ik daar graag mee over allerlei zaken..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat voor groep was dat dan?
Zou het kunnen dat het een foutje is dat je eruit gehaald bent?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor alle Nederlandse beauty- en nagelbloggers. Aangezien ik wil proberen iets meer voet in Nederland aan de grond te krijgen las ik daar graag mee over allerlei zaken..
Als het die kleur is zoals daar aangegeven, dan is ie voor mij helaas te donker...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.chanel.com/nl_(...)ES-151906?sku=155476
Ik heb een sample gehad van Chanel. Kan ik iemand hier er blij mee maken?
Dat vraag ik mij afquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat het een foutje is dat je eruit gehaald bent?
Anders ff navragen of het klopt dat je er niet meer in kan en of ze het kunnen herstellen? Neem aan dat ze wel een reden zullen geven als dat niet kan...
N 40 volgens het doosjequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als het die kleur is zoals daar aangegeven, dan is ie voor mij helaas te donker...
Ik ben er verder niet in thuis he, geen idee hoe het er daar precies aan toe gaatquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij afbeautybloggers
Je hebt toch wel ooit een rel meegemaakt?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben er verder niet in thuis he, geen idee hoe het er daar precies aan toe gaat
Nadeel? Het is gewoon triestquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
Dat is wel het nadeel als je een blog hebt/wil die een beetje 'bekend' wordt. Je moet beheurlijk op je woorden gaan letten![]()
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt toch wel ooit een rel meegemaakt?
1 van de 3 is sowieso niet m'n beste vriendinquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie zijn de beheerders dan
Klinkt als goeden vriendjespolitiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1 van de 3 is sowieso niet m'n beste vriendin...
Oh echt? HmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ervaar het verder niet als last hoor. Dan zou ik er snel mee stoppen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |