WAAROOOOOOOOOOMquote:
behalve alles?quote:
Ewwwwwquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat we het hebben over tampons en zoenen
Die pre-party wordt vast lekker druk, masja, crackwhore en d'r zeven volwassen fans, lipglans en schoonheidslab.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
Als ze zelf niet snapt dat haar doelgroep tussen 10 en 18 ligt en niet er boven; doet ze toch iets niet helemaal goed lijkt me
Zouden die laatste 2 daadwerkelijk willen komen of wel moeten omdat het anders sneu isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die pre-party wordt vast lekker druk, masja, crackwhore en d'r zeven volwassen fans, lipglans en schoonheidslab.
Ze moeten wel, anders wordt er over ze geluld daar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zouden die laatste 2 daadwerkelijk willen komen of wel moeten omdat het anders sneu is?
Sorry hoor mevrouwquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
behalve alles?
geowon, de wii is al 7 jaar oud, nieuwe is dus sneller, beter, hogere graphics, controller met touchscreen die je ook tijdens t gamen gebruikt etc etc
Lipglans was toch ook niet op de party van der bff geweest?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zouden die laatste 2 daadwerkelijk willen komen of wel moeten omdat het anders sneu is?
wathebjegedaanermahgerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Aah, ik zie dat ik uit de Nederlandse Beauty Blogger groep ben gedonderd?
je bent geen allrounder. Met je kutnagellak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Het is ook voor nagel bloggersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent geen allrounder. Met je kutnagellak.
Ermahgerd misschien heb je echt vette trash talk gedaan jongeuh eeewww kan echt nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:00 schreef Debsterr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |