Dat is wel een herkenbare en terechte klacht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:55 schreef hugecooll het volgende:
hihi grapje <- na een domme opmerking
Nog zoiets ja..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:55 schreef hugecooll het volgende:
hihi grapje <- na een domme opmerking
Ze zeggen bijvoorbeeld "boodschappen doen doei" of "ging vandaag zwemmen doei".quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:55 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap dit topic nietdit heb ik nog nooit iemand horen doen.
Hoe bedoel je?
Oh, op facebook en twitter. Ik dacht in het echt, vond het al zo vreemd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze zeggen bijvoorbeeld "boodschappen doen doei" of "ging vandaag zwemmen doei".
Dit zie je dan ook meer in de twitscene of 12-jarige-meisjes
Blablbalbal ik ben retry32 blabalab hueheue kijk mij ik ben retry32 blablabla ik ben stoer uheuehquote:
Je moet ook niet luisteren naar 12-jarige meisjes. Gelijk een prop in de mond, nog voor je de broek uittrekt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze zeggen bijvoorbeeld "boodschappen doen doei" of "ging vandaag zwemmen doei".
Dit zie je dan ook meer in de twitscene of 12-jarige-meisjes
wat flik jij nou?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:07 schreef ElTigreThe2nd het volgende:
heel herkenbaar probleem: wil ik een meisje wat te drinken aanbieden zegt ze: "ja, doei". Wil ze dan wel of juist niets drinken? dat "doei"-gedeelte is afweizend, terwijl het "ja" gedeelte bevestigend is...
Ik ben blij dat er tenminste nog goede babysitters bestaan. Ik was al bang aan wie ik mijn eigen kinderen nou zou moeten toevertrouwen voor een goede behandeling, als ik er niet ben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:10 schreef deadprez het volgende:
Dat is wat ik met de oppaskinderen doe in ieder geval
dit soort ongein schud jij ook gewoon even uit je mouw hèquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:10 schreef deadprez het volgende:
Gewoon hun slipje in hun bek douwen daarna met je pik doorduwen tot ze kokhalzen
dat is ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Haha zag je dat hij zei afweizend
Jeugd van tegenwoordig is veel te verwend. Vroeger wisten die meisjes nog de waarde van hard zuigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:14 schreef deadprez het volgende:
het principe van pikzuigen om ergens te komen kun je die meisjes niet vroeg genoeg leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |