We hebben een winnaar.quote:

Koevermansquote:Op zondag 11 augustus 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Welke Wim speelde geen minuut op het EK-88 ?

De reden zal wel de hereniging tussen Oost en West zijn. Geen idee welke ploegen werden toegevoegd. Wellicht o.m. Dynamo Dresdenquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
In het seizoen 1991/1992 werden er 2 extra teams toegevoegd aan de Bundesliga. Welke clubs en om welke reden?

Helemaal goed, ik zoek dus nog 1 ploeg en dat is geen Cottbusquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De reden zal wel de hereniging tussen Oost en West zijn. Geen idee welke ploegen werden toegevoegd. Wellicht o.m. Dynamo Dresden

quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:05 schreef fanneke het volgende:
Hansa Rostock , de laatste kampioen van de DDR-Oberliga.

Tromsö ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Geen vraag van Bos of Fanneke dan heb ik er nog wel 1:
Wat is de meest noordelijk gelegen profclub in Europa?

Correct, als Utrecht nou gewoon gewonnen had van die Luxemburgers hadden ze boven de poolcirkel mogen voetballen. Overigens won Tromso ook pas na stafschoppen van Differdange.quote:

Dat is één.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Hans Jorritsma had geloof ik iets met hockey gedaan, dus doe die maar als antwoord op dat eerste.

Rob B.......quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Hans Jorritsma had geloof ik iets met hockey gedaan, dus doe die maar als antwoord op dat eerste.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |