Komen ze al naar je toe als je ze roept?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moet hij goudvissen nemen! Zit nu al serieus 2 uur naar die beestjes te kijken. Helemaal geweldig!
Niet als je roept. Wel als je in de buurt komt. Dan verwachten ze etenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komen ze al naar je toe als je ze roept?
Edit: dat gedeelte dat bold dikgedrukt is
Edit van de edit: bold is engels natuurlijk, dus daarom doorhaal en dikgedrukt
Hmmm, maar dikgedrukt kan alleen maar eigenlijk als het geprint is.
Tijd voor mij om te gaan![]()
Je zit in de zon?quote:
En Tannhäuser van Wagner op de achtergrond aan via Spotifyquote:
Wagner in de ochtend je moet er maar tegen kunnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En Tannhäuser van Wagner op de achtergrond aan via Spotify
Daar word ik rustig vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wagner in de ochtend je moet er maar tegen kunnen
quote:
Bazenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Wederom foto uit de oude doos
[ afbeelding ]
Zijn die RMC's nou eigenlijk ook echt commando's? Want zover ik weet is het geen SFquote:
Google my friend!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zijn die RMC's nou eigenlijk ook echt commando's? Want zover ik weet is het geen SF
Beter dan de buurman die op het dak staat te timmerenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:08 schreef Tietmans het volgende:
Goedenmiddag!
Ik woon dus naast een bos. Zijn van die blaadjesblazers, in het bos aan het blaadjesblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |