SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kaneelstokje op 09-08-2013 00:07:57 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
If you want it to bequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was dit een uitnodiging?
/Smooth.gif
Hehehequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n gezicht van jou met was bewerkt en opgehangen boven de bank.
Je weet maar nooit.. Het leven kan raar lopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je een krokodil hoeft te redden
Mja er lopen wel meer dingen raar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef Dqod het volgende:
Deze TT!!
[..]
HeheheAls ik t ooit eens voor elkaar krijg ben jij de eerste die t hoort
[..]
Je weet maar nooit.. Het leven kan raar lopen
In b4 grapjes over een bepaalde BN'er
Diekot.. Of kut :$quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef Macrador het volgende:
Spreek je Dqod uit als D Q O D of als Deeqod ?
Ik mag j.. Oh dat zei ik alquote:
Dat wijfje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
IK MAAK JE KAPOT!!!1!!11
[ afbeelding ]
Bwehehehequote:
Naaaaisquote:
Zo maak je iemand niet kapot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
IK MAAK JE KAPOT!!!1!!11
[ afbeelding ]
ja ikke!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
zijn er nog users die graag besproken willen worden op deze minimeet?
Is er een meet gaande?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
zijn er nog users die graag besproken willen worden op deze minimeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |