SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kaneelstokje op 09-08-2013 00:07:57 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
If you want it to bequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was dit een uitnodiging?
/Smooth.gif
Hehehequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n gezicht van jou met was bewerkt en opgehangen boven de bank.
Je weet maar nooit.. Het leven kan raar lopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je een krokodil hoeft te redden
Mja er lopen wel meer dingen raar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef Dqod het volgende:
Deze TT!!
[..]
HeheheAls ik t ooit eens voor elkaar krijg ben jij de eerste die t hoort
[..]
Je weet maar nooit.. Het leven kan raar lopen
In b4 grapjes over een bepaalde BN'er
Diekot.. Of kut :$quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef Macrador het volgende:
Spreek je Dqod uit als D Q O D of als Deeqod ?
Ik mag j.. Oh dat zei ik alquote:
Dat wijfje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
IK MAAK JE KAPOT!!!1!!11
[ afbeelding ]
Bwehehehequote:
Naaaaisquote:
Zo maak je iemand niet kapot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
IK MAAK JE KAPOT!!!1!!11
[ afbeelding ]
ja ikke!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
zijn er nog users die graag besproken willen worden op deze minimeet?
Is er een meet gaande?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
Een meet gaande zonder ons?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
Jullie zijn al door de gespreksonderwerpen heen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
Als je maar hard genoeg trekt, trek je zo die hoofdhuid meequote:
helaasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
En veel plezier nog btw, Tam.. Ik wil liever niet besproken worden btw
Tenzij positief :$
Ook met Remlof toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:09 schreef muhahaha het volgende:
Ja minimeet met bobby. Dat telt niet jonguh
nee remlof en Chowiquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:09 schreef muhahaha het volgende:
Ja minimeet met bobby. Dat telt niet jonguh
Niet zo stoer doen.. Als er iemand geen slecht woord over mij kan zeggenquote:
Ikkequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
ik maakte een grapje jonguh, ik ben zelf ook een provinciaaltjequote:
Trusten Mookquote:
Nee dat gaat nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stop dat tongetje maar lekker in je hol
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen.. Als er iemand geen slecht woord over mij kan zeggen
Ja, ja, drop the act of ik pak je bij je nekje, jongenquote:
Nope, vandaag niet. Ik heb eigenlijk zijn nummer ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog iets gehoord van de motorzaak?
Handig!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, vandaag niet. Ik heb eigenlijk zijn nummer ook helemaal niet.
Rij morgenmiddag wel langs als ie nog niet heeft gebeld.
Dat dacht ik dus toen ze jouw naam had getypt. Wel fijn dat jullie online zijn. Lijkt wel een beetje op de JNG meet van Vin toen.quote:
Ja hequote:
Muggen steken remlof nooit, moeten ze meteen een ontwenningskliniek in. Zo erg is het, ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
remlof?
jij drinkt toch veel bier?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Muggen steken remlof nooit, moeten ze meteen een ontwenningskliniek in. Zo erg is het, ja.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Muggen steken remlof nooit, moeten ze meteen een ontwenningskliniek in. Zo erg is het, ja.
jaja " tosti's maken "quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Met deze gedachte ga ik tosti's maken
Misschien tot straks menschen![]()
Smakelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Met deze gedachte ga ik tosti's maken
Misschien tot straks menschen![]()
Trustenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:28 schreef muhahaha het volgende:
Nou wil ik ook een tosti maar de kaas is op.
Tijd om te pitten.
Ja, tosti's maken.. Ik heb hongerquote:
Thnxquote:
gooi er 1 naar mij dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, tosti's maken.. Ik heb honger
[..]
Thnx
Nu even wachten.. Duurt lang
Ik vertrouw je niet, met je bratwurst.. MIJN tostiquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gooi er 1 naar mij dan?krijg je een bratwurst terug
Ik heb toen straks het tosti-apparaat geslooptquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, tosti's maken.. Ik heb honger
[..]
Thnx
Nu even wachten.. Duurt lang
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet, met je bratwurst.. MIJN tosti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Latersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:40 schreef Dqod het volgende:
Hmmm hete, gesmolten kaas tussen een gleuf van knapperig brood, hmmmm
Ok, ik ben weer weg :$ gr gr
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je t-shirt was gaaf
Deze is ook wel tof:
[ afbeelding ]
Weekend nemen. Heb ik ook gedaan. Gewoon tegen je baas zeggen dat je naar het ziekenhuis moet voor een onderzoek of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb geen zin vandaag, ik wil weekend.
Mwoah moet nog wat afronden en dat doe ik vandaag wel. Maandag frisse start.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:04 schreef Chowi het volgende:
Weekend nemen. Heb ik ook gedaan. Gewoon tegen je baas zeggen dat je naar het ziekenhuis moet voor een onderzoek of iets dergelijks.
Neee deze tekst heb ik ook;quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Je t-shirt was gaaf
Deze is ook wel tof:
[ afbeelding ]
Iets met ' we hebben geen idee, maar zijn er wel tegen'quote:
Zijn je buren zo kut dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:36 schreef Myraela het volgende:
"Zending is afgeleverd."
Godverdomme, zo'n hekel aan als ik naar mijn buren moet.
Ligt eraan of het logies/ontbijt / half pension / vol pension is én hoeveel je wilt gaan bekijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:27 schreef muhahaha het volgende:
Hm 2 weken Vietnam voor 1549 of 3 weken voor 1849.
Wat is inclusief?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan of het logies/ontbijt / half pension / vol pension is én hoeveel je wilt gaan bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is exclusief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra
Zakgeld: ¤ 150 - ¤ 175 p.w. (uit eigen zak voor de duidelijkheid)
Eenpersoonskamer: ¤ 249 (boeie, niet nodig)
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is inclusief?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is exclusief?Lijkt erop dat het gewoon logies + ontbijt is, behalve op Whale Island. Dan moet je dus rekening houden dat je nog lunch/diner/drankjes er los bij moet kopen en ik heb geen idee hoe duur dat daar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra
Zakgeld: ¤ 150 - ¤ 175 p.w. (uit eigen zak voor de duidelijkheid)
Eenpersoonskamer: ¤ 249 (boeie, niet nodig)En de rest van het onderste rijtje natuurlijk.
Ze zeggen ongeveer 150 - 175 euro per week mits je het niet 'te' bond maakt met drank en fooien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt erop dat het gewoon logies + ontbijt is, behalve op Whale Island. Dan moet je dus rekening houden dat je nog lunch/diner/drankjes er los bij moet kopen en ik heb geen idee hoe duur dat daar isEn de rest van het onderste rijtje natuurlijk.
Bont.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zeggen ongeveer 150 - 175 euro per week mits je het niet 'te' bond maakt met drank en fooien.
Ik ga uit van 200, beetje ruimer nemen.
Excursies zitten in dat bedrag inbegrepen trouwens.
Eten kost in de meeste van die landen geen drol.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt erop dat het gewoon logies + ontbijt is, behalve op Whale Island. Dan moet je dus rekening houden dat je nog lunch/diner/drankjes er los bij moet kopen en ik heb geen idee hoe duur dat daar isEn de rest van het onderste rijtje natuurlijk.
Mja dan heb ik het idee dat ik heel veel ga overslaan omdat ik niet eens weet dat het er is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eten kost in de meeste van die landen geen drol.
Ik ben alleen niet zo van de geplande dingen, regel het liever ter plekke wat ik wil gaan doen.
Oh als zij dat als advies opgeven moet dat goed komenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zeggen ongeveer 150 - 175 euro per week mits je het niet 'te' bond maakt met drank en fooien.
Ik ga uit van 200, beetje ruimer nemen.
Excursies zitten in dat bedrag inbegrepen trouwens.
Hey Feraquote:
Mwoa ik kan mij wel voorstellen dat je geplande dingen doet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eten kost in de meeste van die landen geen drol.
Ik ben alleen niet zo van de geplande dingen, regel het liever ter plekke wat ik wil gaan doen.
Ja, dat is de planning.quote:
Ja daarom, is ook net hoe gek je het wilt maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
Oh als zij dat als advies opgeven moet dat goed komen
Ja, dat besef komt wel binnen. Sowieso zelf weinig tot nooit op vakantie gegaan, altijd op het geld gezeten en ja, uiteindelijk wordt je daar niet gelukkiger van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:24 schreef Tamashii het volgende:
Leuk hoor muahahaha doen! Echt doen! Ervaring is het meest waardevol. Herinneringen zijn fantastisch en belangrijker dan materiele dingen.
Ik weet niet echt of je het gierig kunt noemen. Ik had andere prioriteiten en ik was tot mijn 24e alleen wat mij sowieso toen niet aansprak. Met mijn ex wel op vakantie geweest en dat was zeker wel chill en toen dat uitging kwam ik op het idee om een groepsreis te gaan doen want als ik alleen ga en alles moet gaan plannen zie ik dat misgaan, ik haat plannen en op de bonnefooi gaan geeft mij het gevoel dat ik bepaalde dingen ga missen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:34 schreef Macrador het volgende:
Mjah ik was ook heel gierig vroeger
Gelukkig heb ik dat nu stukken minder sinds ik ging studeren.
Staat ook op mijn lijstje, lijkt me echt machtig mooiquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:36 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb nog helemaal niet zo veel gereisd. Maar ik zou graag rondtoeren en sowieso nog een keer het noorderlicht bekijken.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:42 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Staat ook op mijn lijstje, lijkt me echt machtig mooi
Was niet heel groot hoor; chowi, remlof, bobby en ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:38 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oe, ligt mij even inheb duidelijk wat gemist!
amerika is nice!quote:
Geloof ik zo jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
amerika is nice!
ik wil alle staten zien!
niet dat dat gaat lukkenmaar goed
Langs de Zijderoute bijvoorbeeld. Dwars door China, Mongolië, Uzbekistan, Turkmenistan en Kazakhstan :-)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
een grote rondreis door amerika is hier een optie voor over 2 jaar
of zuid afrika
en daar komt vast nog wel iets bij om het kiezen nog moeilijker te maken
dat trekt mij gelukkig niet zo ergquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:09 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Langs de Zijderoute bijvoorbeeld. Dwars door China, Mongolië, Uzbekistan, Turkmenistan en Kazakhstan :-)
Slimmerik!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat trekt mij gelukkig niet zo erg
mijn vriend wel, dus ik ga dit gewoon lekker niet noemen
Ja we gaan naar Vegas hequote:
hmm ik vond vegas niet superquote:
Nauwelijks last van.. Meer nagenieten van de vorige avond dan een dip doorgaans..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:25 schreef Macrador het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die al X hebben gedaan.
Hoe was jullie kater/dinsdag-dip?
Ik doe het zelf niet maar mijn lief wel en die heeft ook niet echt ergens last valquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:25 schreef Macrador het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die al X hebben gedaan.
Hoe was jullie kater/dinsdag-dip?
Ik hoor nogal uiteenlopende verhalen over die kater ja. Sommige mensen zijn gewoon iets kateriger dan normaal en sommige heel ziek. Hangt dat nu van persoon tot persoon af of ook hoe je je gedraagt (qua drinken/bewegen etc)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nauwelijks last van.. Meer nagenieten van de vorige avond dan een dip doorgaans..
Wel ontzettend lam tho
Oh ja, hoi
ik denk beidequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:29 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik hoor nogal uiteenlopende verhalen over die kater ja. Sommige mensen zijn gewoon iets kateriger dan normaal en sommige heel ziek. Hangt dat nu van persoon tot persoon af of ook hoe je je gedraagt (qua drinken/bewegen etc)
Ik moest lachen, sorryquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet maar mijn lief wel en die heeft ook niet echt ergens last val
ja van een kleine piemel
hij eet altijd wel veel fruit en zo de dagen er na
Ik denk het ja.. En van de hoeveelheid die je slikt vast ook wel.. Maar ik zou er niet bij gaan drinken btw, tenminste: als je t over alcohol hebtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:29 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik hoor nogal uiteenlopende verhalen over die kater ja. Sommige mensen zijn gewoon iets kateriger dan normaal en sommige heel ziek. Hangt dat nu van persoon tot persoon af of ook hoe je je gedraagt (qua drinken/bewegen etc)
Ik ook altijd als ik dan zijn piemie ziequote:
Hoe klein is klein?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook altijd als ik dan zijn piemie zie
Hahahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook altijd als ik dan zijn piemie zie
klein genoeg om hem piemie te noemen ipv piemelquote:
nee hoor want de dag er na is het weer een goeie knotsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha
Die arme jongen helemaal een minderwaardigheidscomplex
Ik zal na mijn volgende keer x mijn speldenknopje eens in de gaten houden.. Kijken hoe klein die dan isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klein genoeg om hem piemie te noemen ipv piemel
[..]
nee hoor want de dag er na is het weer een goeie knots
oeh dat vind ik een heel boeiend experiment!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal na mijn volgende keer x mijn speldenknopje eens in de gaten houden.. Kijken hoe klein die dan is
Ik zal je op de hoogte houden, zo ben ik.. Van binnen ben ik wel een goed mens :$quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh dat vind ik een heel boeiend experiment!
Ik wacht altijd netjes 2 maanden (of meer).. Zo'n goed mens ben ik dusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:37 schreef Prenzlauer het volgende:
X heeft ook een goede afterglow. maar dat verschilt per persoon en doorgaans het aantal keer dat je gebruikt. check erowid anders
Hey goeie site bedankt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:37 schreef Prenzlauer het volgende:
X heeft ook een goede afterglow. maar dat verschilt per persoon en doorgaans het aantal keer dat je gebruikt. check erowid anders
Moet je wel pics maken. In het kader van de wetenschap.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal na mijn volgende keer x mijn speldenknopje eens in de gaten houden.. Kijken hoe klein die dan is
Goh, dat duurde lang.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je wel pics maken. In het kader van de wetenschap.
Sociaal experimentje.. En dan een hele fotoreportage op m'n FB, voor iedereen zichtbaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je wel pics maken. In het kader van de wetenschap.
Je duurt zelf lang ;squote:
Ik voelde diep van binnen dat ik nodig was hiervoor. Ben speciaal van mijn verslag gekomen hiervoor.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sociaal experimentje.. En dan een hele fotoreportage op m'n FB, voor iedereen zichtbaar
[..]
Je duurt zelf lang ;s
Hoe weet jij dat nou - heb je m'n vrouw gesproken?quote:
Ik ZOU hier een heel fout antwoord op kunnen geven.. Het is een optie.. Toch zal ik het latenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:49 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou - heb je m'n vrouw gesproken?
Kan wel wat hebben hoor hahahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ZOU hier een heel fout antwoord op kunnen geven.. Het is een optie.. Toch zal ik het laten
Staat op de wenslijst, dan ga ik daar de allerdikste patserbak huren om mee rond te toerenquote:
Nee nee, vandaag gedraag ik me netjes en beschaafd!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
jeetje heb jij een lijstje met gifjes gewoon continue bij de hand of zo?quote:
Goeie zoekskillzquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje heb jij een lijstje met gifjes gewoon continue bij de hand of zo?
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jeetje heb jij een lijstje met gifjes gewoon continue bij de hand of zo?
Zou hij het winnen van Ruben Nicolai?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer borsthaar dan een grizzly beer
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee nee, vandaag gedraag ik me netjes en beschaafd!!Nu wil ik die film weer kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wie dat is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou hij het winnen van Ruben Nicolai?
Doe danquote:
Nooit de Lama's gekeken?quote:
Misschien straks kijken want mijn vriendinnetje is er in 2 uurtjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe dan!!
Ik ga straks denk ik ook nog wel een film kijken
een film is anderhalf! past precies, heb je nog een half uur om je piemel te wassenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:10 schreef Macrador het volgende:
[..]
Misschien straks kijken want mijn vriendinnetje is er in 2 uurtjes
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kijk TLC
ja pest me maarik vind het zelf ook te erg voor woorden
maar ook heerlijk
Aww.. Samen een mooie film kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:10 schreef Macrador het volgende:
[..]
Misschien straks kijken want mijn vriendinnetje is er in 2 uurtjes
Whehe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een film is anderhalf! past precies, heb je nog een half uur om je piemel te wassen
Och, daar hebben we Fas weerquote:
quote:
Wat is je recordafstand?quote:
Nee, Lama's waren stom en niet grappig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe dan!!
Ik ga straks denk ik ook nog wel een film kijken
[..]
Nooit de Lama's gekeken?
TMI.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die is al lang gewassen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een film is anderhalf! past precies, heb je nog een half uur om je piemel te wassen
Ik vond sommige dingen toch echt wel grappig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Lama's waren stom en niet grappig.
En mensen op de studievereniging gingen altijd Lama's doen, en zij waren al helemaal niet grappig.
Maar ze waren populair, dus iedereen ging kijken lachen terwijl ze zo slecht waren dat het pijn deed aan mijn lever.
En dan zeg je: Maar ze zijn helemaal niet grappig!
Meisje dat kijkt: Ja, maar het is heel moeilijk!
Dan ga je toch niet lachen? :S
Was eigenlijk een grapje, kan ik niet, of laat ik zeggen: het is nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is je recordafstand?
Even koffie pakken trouwens, niet weggaan.. I'LL BE BAKC
Is dat een uitdaging?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was eigenlijk een grapje, kan ik niet, of laat ik zeggen: het is nog nooit gebeurd.
Mensen lachen ook vaak uit beleefdheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En mensen op de studievereniging gingen altijd Lama's doen, en zij waren al helemaal niet grappig.
Maar ze waren populair, dus iedereen ging kijken lachen terwijl ze zo slecht waren dat het pijn deed aan mijn lever.
Mwah nee, hoeft van mij ook niet.quote:
Sja, smaken verschillen denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond sommige dingen toch echt wel grappig.
Dat was het misschien. En inlikken bij het populaire groepje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen lachen ook vaak uit beleefdheid.
echt? schijnt wel awesome te zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah nee, hoeft van mij ook niet.
Een stuk beter dan een normaal orgasme?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt? schijnt wel awesome te zijn
Ex van me kon het, die kwam dan echt heel intens klaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt? schijnt wel awesome te zijn
Het is vrij intens, ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een stuk beter dan een normaal orgasme?
hoezo vies?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is vrij intens, ja.
En vies, dat wel.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lach even uit beleefdheidquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was eigenlijk een grapje, kan ik niet, of laat ik zeggen: het is nog nooit gebeurd.
Omdat het vocht dan gelijk overal zit.quote:
Ja sorry, ben al 3 dagen ongeveer wakker. Alleen maar red bull na red bull.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Goed verhaal, lekker kort
Maar ik vind de lama's meestal wel grappig.. Niet altijd tho :$
[..]
Ik lach even uit beleefdheid
Eigenlijk vind ik dit gewoon superjammer om te lezen :$
Wth doe je al (bijna/ongeveer) 3 dagen wakker, GA SLAPEN JONGAH!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het vocht dan gelijk overal zit.
Gelijk je hele bed nat, dekens, matras, kussen eventueel.
En als je onder licht, je zak en je kont ook.
[..]
Ja sorry, ben al 3 dagen ongeveer wakker. Alleen maar red bull na red bull.
Zie steeds meer fouten in mijn woorden sluipen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
Tering, even 2 slaapkamers omwisselen en zeil leggen in een middag
kun jij het wel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik lach even uit beleefdheid
Eigenlijk vind ik dit gewoon superjammer om te lezen :$
Ja, vetongezond.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wth doe je al (bijna/ongeveer) 3 dagen wakker, GA SLAPEN JONGAH!!
2 x gelukt in het verleden en onlangs bijna een 3e keerquote:
Ja!!!quote:
Nee wij zijn elitaire mensen, we doen alleen aan black jack.quote:
Ben je aan het doen dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
Tering, even 2 slaapkamers omwisselen en zeil leggen in een middag
Ben bang om te gaan slapen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wth doe je al (bijna/ongeveer) 3 dagen wakker, GA SLAPEN JONGAH!!
kun je het mij leren?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
2 x gelukt in het verleden en onlangs bijna een 3e keer
daar kun je ook blut door rakenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee wij zijn elitaire mensen, we doen alleen aan black jack.
Hmm ja ok ok.. Maar wel een beetje op jezelf passen, meneertje kaneelquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bang om te gaan slapen.![]()
Nee, ben bezig met verslag en ik snap eindelijk wat ik aan het doen ben.
En het moet af.Want ik wil nog een jaar betalen.
Hahaha, nou ik wil het natuurlijk best een poging gevenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kun je het mij leren?
[..]
daar kun je ook blut door raken
Yes!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je aan het doen dan?
Motor is trouwens klaar.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
2 x gelukt in het verleden en onlangs bijna een 3e keer
Ik pak af en toe mijn rust door een half uurtje te rusten. Zoals nu.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm ja ok ok.. Maar wel een beetje op jezelf passen, meneertje kaneel
Al gedaan, hij staat in de schuur.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yes!Kan je 'm nog ophalen?
Zusje en m'n moeder willen van slaapkamer ruilen, en daar moet dus eerst alle zooi uit, zeil gelegd worden en dan alle zooi er weer in
quote:
Hmm zeldenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus je hebt in je eigen huis nooit iets uit blik gegeten?
Oh nice, kan je morgen toch meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al gedaan, hij staat in de schuur.
Viel wel iets duurder uit dan gedacht.
Wat kost zo een voorbandje voor jouw motor?
Vrouwen.
Beter blijven ze zitten waar ze zitten.
Yes, vanavond even kijken hoelaat ik moet aanrijden, wil je ergens bij de A1 meeten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
Oh nice, kan je morgen toch mee
Hmm geen idee eigenlijk, zaten nieuwe banden op toen ik deze motor kocht. Vorige motor was een set ¤230,- maar dat waren "kleine" maten.
Ja ik heb ook alles geprobeerd
Uhm ja er is een pre-meet bij Barneveld zag ik, daar kan je ook bij meerijden als je wilt. Ik probeer het zo te timen dat als zij langskomen ik de snelweg op draaiquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yes, vanavond even kijken hoelaat ik moet aanrijden, wil je ergens bij de A1 meeten?
Voorband was 135 euro. Hij vraagt 42 euro per uur aan arbeid. Ach ja, het is klaar.
Hij gaf wel aan even rustig te rijden ja, even inrijden.
Gas erop zou ik dan denkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Yes, vanavond even kijken hoelaat ik moet aanrijden, wil je ergens bij de A1 meeten?
Voorband was 135 euro. Hij vraagt 42 euro per uur aan arbeid. Ach ja, het is klaar.
Hij gaf wel aan even rustig te rijden ja, even inrijden.
Dat is voor mij waarschijnlijk om, zal wel even kijken het lukt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm ja er is een pre-meet bij Barneveld zag ik, daar kan je ook bij meerijden als je wilt. Ik probeer het zo te timen dat als zij langskomen ik de snelweg op draai
Hmm, vind het nog wel normale prijs, alleen een uur werk is wel lang voor alleen een voorband.
Nu ga ik even weer wat doen
Dat komt wel goed.quote:
Volgende week de groenten verhuizen van de koelkast naar de vuilnisbak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
jullie weten dat ik nooit kookte en als een ongezonde pauper leefde he?
Ik heb me vanaf vandaag voorgenomen om serieus te gaan eten enzo. Net boodschappen gedaan, hele koelkast vol met groenten
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende week de groenten verhuizen van de koelkast naar de vuilnisbak.
Ambitieus.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
at ik nooit kookte en als een ongezonde pauper leefde he?
Ik heb me vanaf vandaag voorgenomen om serieus te gaan eten enzo. Net boodschappen gedaan, hele koelkast vol met groenten
En volgende week de mededeling dat je alles hebt weggeflikkerd?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:03 schreef AldoTheApache het volgende:
jullie weten dat ik nooit kookte en als een ongezonde pauper leefde he?
vanavond maak ik een hartige taartquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ambitieus.
Wat ga je vanavond maken?
Ik heb al allemaal recepten van de ah.nl geprintquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En volgende week de mededeling dat je alles hebt weggeflikkerd?
Nee hoor aldo goed bezig
Voor recepten mag je pmen. Myr kan ook lekkere dingen maken
Ik leef al 2 jaar op kant en klaar voedsel en pizzaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:07 schreef muhahaha het volgende:
Hm, moet ik ook maar eens gaan doen dan.
Kant en klaar als in die bakjes in de koeling die je de magnetron in zet?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik leef al 2 jaar op kant en klaar voedsel en pizza![]()
tijd voor verandering
volgens mij is het een soort quice, mijn c100 kookboekje noemt het alleen een spinazietaartquote:
ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kant en klaar als in die bakjes in de koeling die je de magnetron in zet?
Ow, ik maak altijd die maaltijden van knorr, maggi etc. Van die zakjes waar je dan zelf de groente en vlees bij koopt.quote:
Nog niet gezien, moet ik even whatsappen?quote:
dat telt als kokenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, ik maak altijd die maaltijden van knorr, maggi etc. Van die zakjes waar je dan zelf de groente en vlees bij koopt.
[..]
Nog niet gezien, moet ik even whatsappen?
Tjah, ook daar zijn de meningen over verdeelt. Ik heb gewoon geen zin om van alles op voorraad te leggen, ik leef alleen.quote:
ik eet 95% van de tijd alleen, dus dan schiet het koken er heel vaak doorheenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, ook daar zijn de meningen over verdeelt. Ik heb gewoon geen zin om van alles op voorraad te leggen, ik leef alleen.
Goed voornemen wel, in ieder geval gezonder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik eet 95% van de tijd alleen, dus dan schiet het koken er heel vaak doorheenen dan ben ik ook nog 4 avonden van huis dus dan eet ik iets snels
tja ...
maarja goede voornemens enzulkszoiets ook een half jaar geleden met de studie gemaakt, en vanaf toen alles gehaald met gemiddeld een 7.3
Dus ik kan me er wel aan houden zeg maar
Goed bezig!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik eet 95% van de tijd alleen, dus dan schiet het koken er heel vaak doorheenen dan ben ik ook nog 4 avonden van huis dus dan eet ik iets snels
tja ...
maarja goede voornemens enzulkszoiets ook een half jaar geleden met de studie gemaakt, en vanaf toen alles gehaald met gemiddeld een 7.3
Dus ik kan me er wel aan houden zeg maar
Doe maar even, ik begin me al zorgen te maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:11 schreef muhahaha het volgende:
Nog niet gezien, moet ik even whatsappen?
bij blaak daar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kom net van de markt. Maar ze waren alles al aan het weghalen.Maar wel een mooie ananas meegenomen. Straks even een lekkere smoothie maken voor twi als die thuis komt.
Dankjequote:
Nee, een kleine hier op zuid. Ik fietste eerst helemaal verkeerd.quote:
Blaak is altijd leuk jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, een kleine hier op zuid. Ik fietste eerst helemaal verkeerd.Ging voor het eerst.
Maar echt te klein deze, voortaan toch maar gewoon naar blaak.
Nomnomnom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Blaak is altijd leuk ja![]()
en dan een frietje bij Bram halen
blikje tonijn erop flikkerenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo pizza maken, maar ik heb niet zoveel voor erop. Ja, tomaat en mozzarella. Maar geen vleesbeleg.
Ik houd daar nooit zo van.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blikje tonijn erop flikkeren
Had de bezorger niet wat worst voor je?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
1 keer een 4-kazen pizza besteld, nooit meer.
Was wel lekker maar ik mistte het vlees wel.
pizza quattro formaggiquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:
1 keer een 4-kazen pizza besteld, nooit meer.
Was wel lekker maar ik mistte het vlees wel.
Koop dan wel beter vlees dan "2 pakjes beefburgers (a 160 g Unox)*"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)ating&lp_pageSize=81
eet ik zondag
uiteraardquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koop dan wel beter vlees dan "2 pakjes beefburgers (a 160 g Unox)*"
couscousquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb vanavond couscous met gegrilde groenten en wat amandelen
niet super spannend maar wel mager![]()
sad he
oh couscous kan best heel lekker zijnquote:
Ik zou er ook meer groente bij doen. En de wraps zelf maken, want dat is super makkelijk en veel lekkerder. En ook zelf een sausje maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uiteraardIk heb gewoon gehakt
Zeker. De kinderen zijn er ook gek op :-)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh couscous kan best heel lekker zijn
Ik had het laatst in een restaurant en dat was echt heerlijk. Maar dat was dan ook gewoon een klein beetje, dan is het prima. Maar niet als je het eet zoals je rijst zou eten.quote:
heeeeeel somsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh couscous kan best heel lekker zijn
ow meer groenten doe ik nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou er ook meer groente bij doen. En de wraps zelf maken, want dat is super makkelijk en veel lekkerder. En ook zelf een sausje maken.
Maar dat is sowieso het lekkere aan wraps, je kan er gewoon alles in stoppen waar je zin in hebt of wat je nog in huis hebt. Ik doe het vaak met gerookte kipfilet.
zeker bij de bazaar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het laatst in een restaurant en dat was echt heerlijk. Maar dat was dan ook gewoon een klein beetje, dan is het prima. Maar niet als je het eet zoals je rijst zou eten.
die zit toch ook in amsterdam?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zeker bij de bazaar?de bazaar
Nee, ik heb een afschuwelijke hekel aan de bazaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zeker bij de bazaar?de bazaar
de bazaar is een toptentquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die zit toch ook in amsterdam?
dat vond ik super cute en jummie!
oh ik vind midden-oosters echt heerlijk!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik heb een afschuwelijke hekel aan de bazaar.Vind het eten daar helemaal niet lekker, scheelt dat het sowieso al mijn keuken niet is.
zondequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik heb een afschuwelijke hekel aan de bazaar.Vind het eten daar helemaal niet lekker, scheelt dat het sowieso al mijn keuken niet is.
Als het goed klaar gemaakt is, dan hebben ze heerlijke dingen. Maar laten we eerlijk zijn, de bazaar is gewoon een vreetschuur. Het gaat om snel en veel eten en niet om lekker eten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind midden-oosters echt heerlijk!
klopt, dat maakt het leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het goed klaar gemaakt is, dan hebben ze heerlijke dingen. Maar laten we eerlijk zijn, de bazaar is gewoon een vreetschuur. Het gaat om snel en veel eten en niet om lekker eten.
oh ik ben er jaren geleden voor het laatst geweest (in amsterdam ook nog) maar dat was toen echt niet mijn ervaringquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het goed klaar gemaakt is, dan hebben ze heerlijke dingen. Maar laten we eerlijk zijn, de bazaar is gewoon een vreetschuur. Het gaat om snel en veel eten en niet om lekker eten.
Het hoeft niet lekker te zijn als het maar veul en vet isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
is dat ook jouw kijk op vrouwen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het hoeft niet lekker te zijn als het maar veul en vet is
Maar dan ga ik liever naar de beer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het hoeft niet lekker te zijn als het maar veul en vet is
de wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan ga ik liever naar de beer.
He getver. Ben een keer over mijn nek gegaan van dat eten daar. Nooit meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dan ga ik liever naar de beer.
van mij welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is dat ook jouw kijk op vrouwen?
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |