abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:54:42 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129861376
Ze is nu op een betere plek...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_129861671
Het meest shockerende aan de foto vind ik de positie van haar benen.. Hoe is dat mogelijk? Kan iemand me dat uitleggen? :@
hee hallo
pi_129861881
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:04 schreef Scootermuisje het volgende:
Het meest shockerende aan de foto vind ik de positie van haar benen.. Hoe is dat mogelijk? Kan iemand me dat uitleggen? :@
Hij heeft haar wellicht op haar knieën gedwongen voordat hij haar een fataal schot door het hoofd gaf. Vervolgens is ze ingezakt.
pi_129862072
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hij heeft haar wellicht op haar knieën gedwongen voordat hij haar een fataal schot door het hoofd gaf. Vervolgens is ze ingezakt.
Hmm oke. Maar haar onderbenen liggen langs haar bovenbenen, ik snap dat punt niet, ik bedoel, is dat niet onmogelijk? Rare vraag misschien hoor maar ik heb er geen verstand van en het houd me bezig :')
hee hallo
pi_129874792
quote:
4s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 03:07 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

En als je idioten op forums toelaat, die zich niet kunnen bedenken dat dit ook met messen en nog meer gereedschap in huis kan, krijg je zulke reacties.

Daar had ik wel al aan gedacht. Immers doelde ik meer op de Amerikaanse grondwet. The right to bear arms is een het tweede amendement van de Amerikaanse grondwet dat veel debat oplevert.
pi_129890843
Wat een mafketel als ik alle berichten hier mag geloven :') _O-
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_129898253
Wat gaat er in godsnaam in je kop om als je tot zoiets in staat bent -O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_129898945
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:14 schreef Stuart het volgende:
Wat gaat er in godsnaam in je kop om als je tot zoiets in staat bent -O-
Ik had gelezen dat hij geslagen werd door die dame.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')