quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:07 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eerste updates!![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:07 schreef BroodjeKebab het volgende:
Moderator?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door dion_v_k op 16-08-2013 21:23:12 ]Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Nu heb ik zin in een broodje kebabquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:07 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik speel bij Startquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:22 schreef Sejt het volgende:
De spelers in Noorwegen en Zweden (3 in totaal) hebben trouwens een 'valse start' gemaakt, aangezien ze al vanaf het begin van het seizoen daar spelen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Moderator?Nee, wachten tot m'n Günther klaar is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei "klaar"
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dit is ook de reden waarom ik op FOK! dit account maakte met deze naam. Ik had de dagen ervoor en op de dag zelf toen ik een account aanmaakte hier op FOK! enorm trek in een broodje Kebab.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een broodje kebab
Genoteerd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:24 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Dit is ook de reden waarom ik op FOK! dit account maakte met deze naam. Ik had de dagen ervoor en op de dag zelf toen ik een account aanmaakte hier op FOK! enorm trek in een broodje Kebab.Ik kon niet gelijk een naam verzinnen, uiteindelijk dacht ik aan een broodje Kebab. Ik dacht trouwens al dus aan die broodje Kebab dus zo moeilijk was het niet om er op te komen.
Ga je nog door met simuleren of niet? Zodat ik dan weet of ik het in de gaten hoef te houden vanavond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:27 schreef Sejt het volgende:
Eerste shortlist met vrij weinig informatie, maar stof tot slowchat.
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=370&pid=3827#pid3827
Ik raak even in de war, gaat het om een broodje doner kebab of broodje kebab. Wereld van verschil hèquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:24 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Dit is ook de reden waarom ik op FOK! dit account maakte met deze naam. Ik had de dagen ervoor en op de dag zelf toen ik een account aanmaakte hier op FOK! enorm trek in een broodje Kebab.Ik kon niet gelijk een naam verzinnen, uiteindelijk dacht ik: 'waarom niet mijn account naar een broodje Kebab vernoemen als ik er toch zo trek in heb'.
Gewoon zelf aanmaken joh, kost niet zoveel moeitequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:38 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand een excel sheetje waarin de stats bijgehouden kunnen worden?
Moet ook nog wat tikken aan mn scriptie, als ik eenmaal begin aan zo een excel sheet zal ik er een tijdje mee bezig zijn (allemaal formules invoeren e.d. tot in den perfectiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon zelf aanmaken joh, kost niet zoveel moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bassie gaat voor goud!Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Broodje Döner Kebab. Maar wou het niet al te lang maken plus 'broodjedöner' was niet mogelijk i.v.m. de puntjes op de o. En Doner klinkt anders dan Döner.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik raak even in de war, gaat het om een broodje doner kebab of broodje kebab. Wereld van verschil hè
Agressie 16quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als Günther even het krachthonk in gaat is het helemaal geen verkeerde speler
Alles heeft wel een -2 gekregen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:41 schreef dion_v_k het volgende:
En Adriaanse voor zilver?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bassie gaat voor goud!![]()
You touch my tralala, you die.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:42 schreef BroodjeKebab het volgende:
Even rondgekeken. Deze spelers, waaronder ik lijken wel een toptalentje te zijn.![]()
-Sami Papisko ( mijn speler )
-Yuriy Bayrovvskiy
-Rein Heitsgebot
-Mari Huana
-Günter Rausch
-Dexter Holland
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:46 schreef Typisch het volgende:
Arme KeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:46 schreef Typisch het volgende:
Zoiets matigs heb ik ook ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RED ONS HENNIEGOD
Bassie over het hoofd zienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:42 schreef BroodjeKebab het volgende:
Even rondgekeken. Deze spelers, waaronder ik lijken wel een toptalentje te zijn.![]()
-Sami Papisko ( mijn speler )
-Yuriy Bayrovvskiy
-Rein Heitsgebot
-Mari Huana
-Günter Rausch
-Dexter Holland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef xminator het volgende:
Dit is toch wel één van de betere spelers, een perfecte AMC in wording!Mentaal is het een druifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Positie kiezen een 4, doorzettingsvermogen een 5
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Dat komt nog wel goed, hij is nog jongquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mentaal is het een druif![]()
Positie kiezen een 4, doorzettingsvermogen een 5
Doorzettingsvermogen is een belangrijke stat die vrijwel nooit veranderd, daarom heb ik ook 20 gekozenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat komt nog wel goed, hij is nog jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |