Verwijder jezelf maar weer danquote:
Dus? Je speler bestaat toch?quote:
Mari uit Colombiaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:09 schreef Hobbel_Rob het volgende:
En hij is aangemaakt. Nu wachten op activeren van het topic en dan hopen dat ik geen fouten heb gemaakt!
Geactiveerd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:09 schreef Hobbel_Rob het volgende:
En hij is aangemaakt. Nu wachten op activeren van het topic en dan hopen dat ik geen fouten heb gemaakt!
quote:
Waarom niet uit Jamaicaquote:
Omdat Colombia ook genoeg met drugs wordt geassocieerd en ik daar mee zou kunnen bereiken met een eventueel Nationaal elftal (Mits ik daar voor uit ga komen met mijn speler!). Puur proffesionele keuze dus. Heb Jamaica wel overwogen!quote:
Kan ik nog een speler aanmakenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:55 schreef Sejt het volgende:
Ik begin alvast met het aanmaken van de database.
Als er iemand een wijziging door wilt voeren tussen nu en 20.00uur, gaarne even door te geven, zodat ik deze wijziging ook in de database kan doorvoeren.
Komen er vandaag nog updates en simuleer je vandaag nog? Ohja en... kun je meer punten aan je techniek geven als je 1 gewenste actie kiest i.p.v. 2?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:55 schreef Sejt het volgende:
Ik begin alvast met het aanmaken van de database.
Als er iemand een wijziging door wilt voeren tussen nu en 20.00uur, gaarne even door te geven, zodat ik deze wijziging ook in de database kan doorvoeren.
Ja, je hebt nog tot 20.00uur.quote:
Ik simuleer vanavond nog wel wat ja, maar morgen en zondagochtend heb ik meer tijd. Daarna gaat het spel waarschijnlijk naar SiebeJ of PierreTT.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Komen er vandaag nog updates en simuleer je vandaag nog? Ohja en... kun je meer punten aan je techniek geven als je 1 gewenste actie kiest i.p.v. 2?
Je doet mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:34 schreef xminator het volgende:
Zinedine Zidalex aangemaakt, kan je hem activeren?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |