Zanzibar acid attack: Recap as two British teenage girls burned in assault by men on mopedhttp://www.mirror.co.uk/n(...)ck-recap-two-2139293Zeer triest verhaal
Waarschijnlijk een Moslim-op-Jood haatmisdrijf (Islam is redelijk prominent in Zanzibar als ik het goed heb)
Het doet me denken
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn vriendin is Duits-Joods en is ook heel vaak aangevallen in Berlijn (door moslimjongeren)
Daarna in Parijs gaan wonen in een van de armere wijken (heel veel moslims daar en daarom heel veel Joden die (willen) vertrekken naar Israël of naar Groot-Brittanië). Daar was het het ergst. Op een zomeravond een aantal jaren geleden met zuur aangevallen maar gelukkig kwam er maar een beetje op haar hals en linkerarm. Politie deed er verder niet veel mee (was heel gebruikelijk daar dat de politie daar heel laks mee was, maar volgens mij wordt daar tegenwoordig wat meer rekening mee gehouden)
Verder nauwelijks littekens aan overgehouden maar ze had wel ontzettend veel geluk
En binnenkort gaat ze ook uit Amsterdam (waar zij en ook ik nu studeren, ik kom uit België) vertrekken want ze heeft net als in Berlijn en Parijs last van moslimjongeren in de binnenstad. Ze woont direct naast een familie van 15 (twee ouders en 13 kinderen en neven, WTF)
Ze kan moeilijk ergens anders gaan wonen. En ze kan niet bij mij komen wonen en ik kan ook niet altijd bij haar zijn.
Ze woont er pas 9 maanden!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haar ouders zijn naar Israël vertrokken en zij is een arme studente (net als ik een arme student ben

). Ze krijgt geld toegestuurd van haar ouders (die daar redelijk goed verdienen) maar ze wil natuurlijk zoveel mogelijk zelfstandig en onafhankelijk zijn
Zij wil helemaal niet naar Israël omdat ze van Europa houdt - de landschappen, de culturen, de architectuur, de literatuur, de kunst, de geschiedenis, etc. Ze is echt verliefd op bijna alles wat met Europa te maken heeft.
Het is geen geheim dat de moslims een extreem snel groeiende bevolkingsgroep is in Europa (hoog geboortecijfer + massa-immigratie) en Islam steeds prominenter wordt. Overal in Europa verlaten Joden hun woonplaats en gaan ze naar Israel of naar andere hoofdsteden. Niet echt heel veel maar ook niet weinig
Meer en meer Europese hoofdsteden en de andere grote steden hebben een steeds groter aandeel in moslims in de bevolking
En zij wil juist graag in de hoofdsteden wonen
EN ze wil zich niet beperken door te gaan wonen in een plaatselijke jodengemeenschap
Nou ze vraagt wel veel zeg!
Maar die vrijheid heeft ze
Het zijn natuurlijk niet alle moslims (duh) maar het zijn vooral de jongeren die zich stoer gedragen enzo. En die zijn er echt overal, vooral in de avond tijdens zomer. Een groepje asielzoekers in Berlijn waren het meest problematisch.
Het is een prachtige jongedame met een goed hart en een altijd aanwezige en onschuldige vriendelijke glimlach. Zou geen vlieg kwaad doen. En daarom ben ik er zo pissig over
Het is niet fijn om Joods te zijn (tenzij je een Rothschild bent)
Niet vroeger in de middeleeuwen in Europa (en lang, lang daarvoor)
Niet in het Heilige Roomse Rijk
Niet in nazi-Duitsland en daarbuiten
En ook nu niet nu Europa een grote hoeveel Derde Wereld/moslim-immigranten importeert naar de steeds drukker bevolkte hoofdsteden. De integratie verloopt zeer slecht, vooral bij de jongeren en de pas gearriveerde immigranten en asielzoekers
Ik weet ook niet wat ik moet doen. Ik moet nog een tijdje studeren in Amsterdam
Ik zou met haar vertrekken naar Brussel in België, mijn land van herkomst, maar daar zijn er ook een heleboel moslims
Zij wil gewoon zo ver mogelijk uit de buurt blijven van moslims
Hoe gaat dit er in de toekomst uitzien...de moslimbevolking groeit snel in de hoofdsteden, en als ik het goed heb wonen de meeste Joden in Europa vooral in de hoofdsteden in jodengemeenschappen
Klacht: jodenhaat door moslim(jongeren)
[ Bericht 0% gewijzigd door NickGrouwen op 08-08-2013 22:53:10 ]