Dat zal wel meevallen. Ik ga ervan uit dat jij in ieder geval een betere kapper hebt dan dhr. Young. Die ziet er werkelijk uit als een zwerver.quote:
The Cure! Koude rillingen. Niet van genot.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ik kan me de teleurstelling voorstellen. Heb het zelf met The Cure gehad in de jaren 80.
Fantastische spelling ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn roti-overburen
[ afbeelding ]
Ik coiffeer me beter idd. Maar m'n krullen ben ik in de loop der jaren wel kwijt geraakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Ik ga ervan uit dat jij in ieder geval een betere kapper hebt dan dhr. Young. Die ziet er werkelijk uit als een zwerver.
Die koude rillingen horen juist bij de Cure.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
The Cure! Koude rillingen. Niet van genot.
Dat er dan ook niemand bij de KvK daarover iets tegen zo iemand zegtquote:
En ze zijn pas ongeveer een maand geleden geopendquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens, ze hebben alleen broodjes en roti uit 2012.
Daar is de KvK toch helemaal niet voor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat er dan ook niemand bij de KvK daarover iets tegen zo iemand zegt
Ze hadden een beetje vertraging! Heb je al eens wat gehaald?quote:En ze zijn pas ongeveer een maand geleden geopend
Ze kunnen bij het inschrijven toch wel even zeggen dat je dat niet zo schrijft?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar is de KvK toch helemaal niet voor.
Nope. Ik hou niet zo van roti eigenlijk.quote:[..]
Ze hadden een beetje vertraging! Heb je al eens wat gehaald?
Tuurlijk. Maar wat maakt het uit? Ze hebben weer klandizie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze kunnen bij het inschrijven toch wel even zeggen dat je dat niet zo schrijft?
Ze hebben ook broodjes! Je kunt tenminste even binnenlopen om te kijken of het er een beetje proper uitziet. En vragen of ze misschien dyslectisch zijn. En dan hier weer rapporterenquote:Nope. Ik hou niet zo van roti eigenlijk.
Er zitten vaak twee kleine meisjes op een bankje voor de zaak. Die zitten er echt als een paar dametjes, bekijken iedereen van top tot teen en kijken iedereen na, geven commentaar en hebben de grootste lol. Leuk om te zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ze hebben ook broodjes! Je kunt tenminste even binnenlopen om te kijken of het er een beetje proper uitziet. En vragen of ze misschien dyslectisch zijn. En dan hier weer rapporteren
Dan kun je hen inzetten om te spioneren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zitten vaak twee kleine meisjes op een bankje voor de zaak. Die zitten er echt als een paar dametjes, bekijken iedereen van top tot teen en kijken iedereen na, geven commentaar en hebben de grootste lol. Leuk om te zien.
Volgens mij zijn dat de kinderen van Angel Moenlight.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan kun je hen inzetten om te spioneren.
Alles van Fellini ook. En The Godfather films.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:38 schreef wyccie het volgende:
Rota, Rota, Rota.
Cinema Paradiso toch?
Tja, het kan natuurlijk ook gewoon een keurige voor- en achternaam zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij zijn dat de kinderen van Angel Moenlight.
Is eend niet lekker?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ze hebben een eigen site die er netjes uitziet. Broodje eend??????????
Héél goed. Doe nu maar dat plaatje waar we al twee dagen op wachten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:38 schreef wyccie het volgende:
Rota, Rota, Rota.
Cinema Paradiso toch?
Of twee voornamen, hoewel je spelfouten in voornamen eerder bij Antillianen zou verwachten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, het kan natuurlijk ook gewoon een keurige voor- en achternaam zijn.
De enige keer dat ik het ooit heb gegeten, beviel het niet, nee. Ik hou sowieso niet van wild. Maar je zou gewoon geen broodje eend verwachten in een veredelde snackbar. Wel een broodje kip. Dat hebben ze trouwens ook. Ze hebben al vijf keer een "uitstekende" beoordeling.quote:
Zes keer! Dat is eng! Heb jij net wat ingevuld, Scrutinizer?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ze hebben al vijf keer een "uitstekende" beoordeling.
Ik hou wel van wildquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De enige keer dat ik het ooit heb gegeten, beviel het niet, nee. Ik hou sowieso niet van wild. Maar je zou gewoon geen broodje eend verwachten in een veredelde snackbar. Wel een broodje kip. Dat hebben ze trouwens ook.
Zes nu. Van dat soort beoordelingen kun je je dus beter niets aantrekkenquote:Ze hebben al vijf keer een "uitstekende" beoordeling.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zes keer! Dat is eng! Heb jij net wat ingevuld, Scrutinizer?
Is het een heel eng plaatje dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:43 schreef wyccie het volgende:
Eend is heerlijk.![]()
Wa, weet je het zeker dat je dat plaatje wilt?
Ik ben ook resencentquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De enige keer dat ik het ooit heb gegeten, beviel het niet, nee. Ik hou sowieso niet van wild. Maar je zou gewoon geen broodje eend verwachten in een veredelde snackbar. Wel een broodje kip. Dat hebben ze trouwens ook. Ze hebben al vijf keer een "uitstekende" beoordeling.
Je kunt me wégdragen!!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat ik die beoordelingen kon lezen en klikte er daarom op
Ha Haquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik dacht dat ik die beoordelingen kon lezen en klikte er daarom op
Ik weet het, ik heb er al een tijd niet gelezen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook resencent
CUL / Tong's culinaire recensies horeca Zaltbommel # 3
Nu heb ik het helemaal niet meer.quote:
Laatste is Zorba de Griek, ik heb een derde topic aangemaakt. De twee vorige topics er ingezet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb er al een tijd niet gelezen.
Geef eens een voorbeeld? Dat doen profs hè, dat doen snackbarhouders vast niet zelf.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef wyccie het volgende:
Het taalgebruik op die site valt me niet tegen.
"Koekoek, zou Sierd hebben geroepen"quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef tong80 het volgende:
Laatste is Zorba de Griek, ik heb een derde topic aangemaakt. De twee vorige topics er ingezet.
Voor Zorba een paar maanden niks aan gedaan. Heb de draad weer opgepakt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Koekoek, zou Sierd hebben geroepen"
Ik denk het ook, ze zitten niet in de juiste straat voor een afhaalzaak.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Er is ook een bestelformulier. Ik denk dat Angel Moenlight ook moet gaan bezorgen, eigenlijk.
Het is trouwens "wil".quote:Angel Moenlight 2012 wilt een steentje bijdragen aan de samenleving waar overgewicht een belangrijk onderwerp is en waar veel aandacht voor moet zijn.
Steun ze dan en haal er een broodje!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk het ook, ze zitten niet in de juiste straat voor een afhaalzaak.
Dat noemt men tegenwoordig duurzaam en verantwoord ondernemen. Vroeger heette dat gelul in de ruimte.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Dit vind ik dan weer zwaar overdreven:
[..]
Het is trouwens "wil".
Ik bestel pas wat als ze ook komen bezorgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Steun ze dan en haal er een broodje!
Whehehe.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat noemt men tegenwoordig duurzaam en verantwoord ondernemen. Vroeger heette dat gelul in de ruimte.
Drie stappen en ze staan bij je thuisquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik bestel pas wat als ze ook komen bezorgen.
64 traptreden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Drie stappen en ze staan bij je thuisAls ik Angel Moenlight was, zou ik 1,50 euro bezorgkosten rekenen.
Dat is de schrijver van "Mama Tandoori", toch? Zijn naam heb ik even niet voorradig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik zag inderdaad 'wilt', nog ergens een vergeten komma en een vergeten koppelteken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |