Mmmmm...locatie voor onze eerstvolgende meet!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ging het nakijken hè... Hellevoetsluis heeft zijn eigen nudistencamping!![]()
Gezelligquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Mmmmm...locatie voor onze eerstvolgende meet!
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ging het nakijken hè... Hellevoetsluis heeft zijn eigen nudistencamping!![]()
Hoe leg ik dat aan ML uit, zat ik me te bedenken...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Limone het volgende:
HihiIk zat nog met mijn gedachten bij Sull in de tuin. En toen zag ik een Z&G-nudisten-meet-bij-Sull- in-de-tuin voor me
Niet? Geen man zal het opnemen tegen een kudde naakte zwangere vrouwenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef Sull het volgende:
[..]
Hoe leg ik dat aan ML uit, zat ik me te bedenken...
Maar Hilz je bent welkom hoor, maar het is wel een beetje ver uit de buurt voor je... Die camping zal wel in de buurt zijn.
Doe ik voor jullie, bouwt de spanning lekker opquote:
Ja naast mijn navel en alleen links natuurlijk, aangezien de baarmoeder / het kindje ook alleen links ligt...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:38 schreef Hilzillah het volgende:
Sull!! je eerste scheuren ja?bagger van dat maagzuur! kan je er een rustig dagje van maken vandaag, of is veel productiviteit vereist?
Zoals gezegd....dat kan het daadwerkelijk nog wel eens zijn, niks op naakt tegen, helemaal niet, maar zoveel zwangere dames zonder kleren....maybe a bit to much!quote:
Dus beebs heeft markeringslint uitgezet om zijn huisje. Ik had het niet verwacht maar ben nog niet gescheurd. Terwijl ik heel scheurbaar ben. (benen tieten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:42 schreef Sull het volgende:
[..]
Ja naast mijn navel en alleen links natuurlijk, aangezien de baarmoeder / het kindje ook alleen links ligt...
Bij mij mag er jongentje achter mijn naamquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Hilzillah het volgende:
Aanpassingen, doe maar vertellen met een kwoot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |