ik ga je wel missen als je NOGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG verder weg gaat wonenquote:
Morgen nog één dagje. Uurtje of 9 a 10 werken, schat ik zo in. Niet dat ik niet al lang over de 40 uur zit, deze week, maar toch.quote:
Je bent of hartstikke gek of het verdient onwijs goed...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgen nog één dagje. Uurtje of 9 a 10 werken, schat ik zo in. Niet dat ik niet al lang over de 40 uur zit, deze week, maar toch.
die overuren zijn goed betaald meestalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je bent of hartstikke gek of het verdient onwijs goed...
Nou van de meneer anders nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
die overuren zijn goed betaald meestal
Tijd voor tijd dan toch wel mag ik hopenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou van de meneer anders nietdie krijgt ze niet eens uit betaald.
moettie een echte baan zoeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou van de meneer anders nietdie krijgt ze niet eens uit betaald.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tijd voor tijd dan toch wel mag ik hopen
nah, dan heb ik last van hemquote:
Dat heb je toch alquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
nah, dan heb ik last van hemzag nog vacature bij de ns staan. Hij zit nu toch al halve dagen in de trein.
valt mee hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat heb je toch alDat is meer dan genoeg
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Je bent of en hartstikke gek of en het verdient onwijs goed...
Gezellig. Komt dat leegstaande kantoortje naast het mijne daar in dat torentje weer eens in gebruikquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:29 schreef BrandX het volgende:
ja hoi, heb mezelf verwijderd uit de OP, graag zo laten
dat klopt maar hoe meer hoe gezelliger toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jamaar kijk eens hoeveel er wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |