SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jepquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef ThadCastle het volgende:
Die Ibarra kan ook alleen maar rennen he
Hopelijk Ibarra 90 Pacequote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is jammerHopelijk gaat Piazon shinen en kan die Cuevas er wat van
Waarom gebruik je VI scorebord dan? Echt bagger is datquote:
Dit. Gewoon livescore ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je VI scorebord dan? Echt bagger is dat
Ben je weg? Ik save hem en ga film kijken, kunnen straks wel weer doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je VI scorebord dan? Echt bagger is dat
Nee, ik zat de hele tijd op jou te wachten..en toen lag ik er ineens uitquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je weg? Ik save hem en ga film kijken, kunnen straks wel weer doen
lol wat.. ik was er de hele tijd, maar had die transfershit gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik zat de hele tijd op jou te wachten..en toen lag ik er ineens uit
En dan janken als iemand een paar rondjes draait.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
deed zo'n mooie 4 dubbele cutback staat hij niet bij de highlightssowieso een nieuw persoonlijk record was het
ach was de 6-0quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan janken als iemand een paar rondjes draait.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met een moderne opa ben je toch.
oh. Dan is het goed.quote:
Labiele gek blijft het...veel geniale reddingen altijd, maar ook vorig jaar al zoveel achterlijke blunders...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef el-blanchito het volgende:
Dat was toch echt de hoek van Pietje.
Behalve vandaag dan.. In die laatste seconde van de wedstrijdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef el-blanchito het volgende:
Dat was toch echt de hoek van Pietje.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Behalve vandaag dan.. In die laatste seconde van de wedstrijd
Piet moet altijd die hoek hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Behalve vandaag dan.. In die laatste seconde van de wedstrijd
Swappen met clubs als Jong Ajax en Jong PSV in de Jupiler Leaguequote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
VitesseUtrecht
Kunnen we dit soort faalclubs niet gewoon preventief geen Europees ticket geven?
Was genieten vorig jaar inderdaad met PSV en Twente.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gelukkig redt PSV de eer weer![]()
Gewoon stoppen met play-offs en enkel goede teams nog mee laten doen aan Europa. Ado, Utrecht, Vitesse, die verneuken het alleen maar voor onze coëfficiënten
Gewoon elk jaar PSV, Ajax, AZ, Twente een ticket. Als we er nog 4 mogen sturenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
VitesseUtrecht
Kunnen we dit soort faalclubs niet gewoon preventief geen Europees ticket geven?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was genieten vorig jaar inderdaad met PSV en Twente.
Wil je in de OP ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Topiek het volgende:
wouqwhddewfsrrrrrrrrrrrwoeujfhofujewjuoholujlowujkhqnohwe
Dit bericht werdt mede mogelijk gemaakt door Topiek®
Als PSV zin had, waren ze echt wel verder gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
PSV en Ajax oké, maar AZ en Twentequote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar PSV, Ajax, AZ, Twente een ticket. Als we er nog 4 mogen sturen
Idd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef el-blanchito het volgende:
Ach, Vitesse met Bony had ze wel gepakt!
Je hebt de afgelopen jaren niet echt opgelet geloof ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:59 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Gewoon elk jaar PSV, Ajax, AZ, Twente een ticket. Als we er nog 4 mogen sturen
PSV en Ajax oké, maar AZ en Twente
petrolulquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:59 schreef GwaiLow het volgende:
Niks aan te doen. Vitesse heeft gedaan wat het kon.
PSV en Twente hebben iig nog wat punten vergaard. Uitgeschakeld worden in de voorronde zorgt er alleen maar voor dat we door meer moeten delen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij onderschat de voetballende kwaliteiten van AZ een beetje, lijkt me nu.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen jaren niet echt opgelet geloof ik.
Dat maakt het alleen maar nog belachelijker natuurlijk..dat snap je zelf toch ook wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als PSV zin had, waren ze echt wel verder gekomen.
Ze mogen blij zijn als ze nog in de subtop eindigen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Idd.
Zonder Bony en v. Ginkel is het niet meer dan een subtopper in de Eredivisie.
Laatste Nederlandse ploeg die wel redelijk goed gepresteerd heeft is PSV, halve Finale CL. Voor minder doen we het nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef TBakkert het volgende:
Laatste Nederlandse ploeg die wel redelijk goed heeft gepresteerd in Europa in AZ 2 jaar terug.
Dit is duidelijk niet opletten. Iets met Udinese.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij onderschat de voetballende kwaliteiten van AZ een beetje, lijkt me nu.
Ja, maar ik heb ook voorspel dat Vitesse niet beter dan Petrolul zou zijn. Petrolul had een mooie odd op betfair en daar heb ik snel gebruik van gemaakt.quote:
Kon je de smurfen in 3D kijken?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is duidelijk niet opletten. Iets met Udinese.
Jawel hoor, over een maand spelen jullie ELquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laatste Nederlandse ploeg die wel redelijk goed gepresteerd heeft is PSV, halve Finale CL. Voor minder doen we het niet
Daar kwam je even over opscheppen in een Fut topicquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook voorspel dat Vitesse niet beter dan Petrolul zou zijn. Petrolul had een mooie odd op betfair en daar heb ik snel gebruik van gemaakt.
Vitesse kan gewoon niet veel beter. Zit misschien nog een klein beetje rek in deze ploeg.
Als je AZ 2 jaar terug in de Europa League geen prestatie vindt(zeker als je het budget in acht neemt), dan stelt die halve finale in de CL van PSV ook niet heel veel voor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Laatste Nederlandse ploeg die wel redelijk goed gepresteerd heeft is PSV, halve Finale CL. Voor minder doen we het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Om trots op te zijn doen we het voor minder niet. En wss wel ja, maar ik geef de moed nog niet opquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jawel hoor, over een maand spelen jullie EL
Nee, is weer een iso bestand. moet je deamon tools hebben en mounten. Maar ik weet niet wat mounten is. Dus ik heb ze er afgesmurftquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik kan niet wachten op de topper; FC Differdange - Petrolul
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je AZ 2 jaar terug in de Europa League geen prestatie vindt(zeker als je het budget in acht neemt), dan stelt die halve finale in de CL van PSV ook niet heel veel voor.Serieus daar op ingaan. Jij gooit er weer een post in om je clubje in een goed daglicht te zetten, dus deed ik dat ook evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
O, dit is niet eens een echt Vitesse topic! Zag 'm staan bij actieve topics ^^.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kwam je even over opscheppen in een Fut topic?
Probleem is dat AZ en Twente structureel toch nooit iets kunnen presteren aangezien ze of leeg gekocht worden of kwaliteit inleveren. Twente is ook een dramaploeg nu. AZ heeft redelijk ingekocht, maar vorig seizoen leek ook nergens op.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is duidelijk niet opletten. Iets met Udinese.
Dat zeker ja. Is ook een beetje de vloek van de NL subtoppers..als ze eens een keer een goed jaar draaien worden ze leeggekocht..dan plaatsen ze zich met een prima team, maar spelen ze in Europa met een team dat er niet eens meer op lijkt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PSV en Twente hebben iig nog wat punten vergaard. Uitgeschakeld worden in de voorronde zorgt er alleen maar voor dat we door meer moeten delen.
Overigens hebben PSV en Ajax exact dezelfde score op het moment, dus was het de afgelopen 5 jaar qua resultaten evengoed genieten van PSV als van Ajax.
PowerISO > Daemon Tools.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, is weer een iso bestand. moet je deamon tools hebben en mounten. Maar ik weet niet wat mounten is. Dus ik heb ze er afgesmurft
Maar mijn post slaat tenminste nog ergens op.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Serieus daar op ingaan. Jij gooit er weer een post in om je clubje in een goed daglicht te zetten, dus deed ik dat ook even
Ik moet wel zeggen dat de onderste rand een speciaal deel is voor weetikhetwat. Noord en Zuid zitten vaak wel helemaal volquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef Ajacied7 het volgende:
De bezetting in de Gelredome ook altijd.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je AZ 2 jaar terug in de Europa League geen prestatie vindt(zeker als je het budget in acht neemt), dan stelt die halve finale in de CL van PSV ook niet heel veel voor.Joh, NOOIT een thuiswedstrijd verliezen tot 2007 tegen Everton. En dan zeggen dat AZ niks brengt in Europa, dan sta je bij mij in een veel minder aanzien dan (en nu komt iets heel ergs) een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Joh, NOOIT een thuiswedstrijd verliezen tot 2007 tegen Everton. En dan zeggen dat AZ niks brengt in Europa, dan sta je bij mij in een veel minder aanzien dan (en nu komt iets heel ergs) een vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Joh, NOOIT een thuiswedstrijd verliezen tot 2007 tegen Everton. En dan zeggen dat AZ niks brengt in Europa, dan sta je bij mij in een veel minder aanzien dan (en nu komt iets heel ergs) een vrouw
Klopt, dat zijn verzachtende omstandigheden. Echter waren deze tegenstanders van zo'n triest niveau dat zelfs afgeroomde teams dat makkelijk moeten doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Is ook een beetje de vloek van de NL subtoppers..als ze eens een keer een goed jaar draaien worden ze leeggekocht..dan plaatsen ze zich met een prima team, maar spelen ze in Europa met een team dat er niet eens meer op lijkt.
Vrouw.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Probleem is dat AZ en Twente structureel toch nooit iets kunnen presteren aangezien ze of leeg gekocht worden of kwaliteit inleveren. Twente is ook een dramaploeg nu. AZ heeft redelijk ingekocht, maar vorig seizoen leek ook nergens op.
Mounten betekent virtueel dat ISO bestand in je CD-speler stoppen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, is weer een iso bestand. moet je deamon tools hebben en mounten. Maar ik weet niet wat mounten is. Dus ik heb ze er afgesmurft
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]Die post was toch niet aan mij bedoelt johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
En dan denkt je PC dat er een CD in zit, maar dat is helemaal niet zo. Maar anders krijg je een foutmelding zoals: 'Insert Disc please etc etc.'quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mounten betekent virtueel dat ISO bestand in je CD-speler stoppen.Eenmaal een ISO bestand gemount kun je hem bij 'Deze Computer' terug vinden.
Hoe stop je iets in een virteel iets dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mounten betekent virtueel dat ISO bestand in je CD-speler stoppen.Eenmaal een ISO bestand gemount kun je hem bij 'Deze Computer' terug vinden.
Daarna is het een kwestie van de bestanden afspelen.
Dat doet Deamon Tools dus als je hem mount. Ik snap ook niet helemaal hoe het in elkaar zit, maar het is echt heel makkelijk om een iso bestand af te spelen. Met een usb stickje is meestal het makkelijkstquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe stop je iets in een virteel iets dan?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist ook niks over Petrolul totdat ik las dat ze 1 van de beste bronze spitsen van het spel hadden gekocht. Die deed overigens ook mee.
Ik zet m wel op een usb stickquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat doet Deamon Tools dus als je hem mount. Ik snap ook niet helemaal hoe het in elkaar zit, maar het is echt heel makkelijk om een iso bestand af te spelen. Met een usb stickje is meestal het makkelijkst
En dan moet je hem dus nog wel mounten hequote:
Als je Daemon Tools gebruikt krijg je een pictogram rechtsonderin waar ook de klok staat. Met de rechtermuisknop kun je dan kiezen om een disc te mounten als het goed is. Je krijgt dat een venster waar je het bestand kunt selecteren die je wilt mounten, in dit geval de Smurfen 3Dquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe stop je iets in een virteel iets dan?
Okee. Nu een 3D film in mkv aan het downloaden. Als dat niet lukt schop ik de kat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan moet je hem dus nog wel mounten heStaat hele simpele uitleg over op internet
Ik heb de uitleg geeditquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee. Nu een 3D film in mkv aan het downloaden. Als dat niet lukt schop ik de kat.
welke?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee. Nu een 3D film in mkv aan het downloaden. Als dat niet lukt schop ik de kat.
Men in black menquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:13 schreef poker4lifee het volgende:
14 cups in <75 wedstrijden
[..]
welke?
Finding Nemo 3D.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:13 schreef poker4lifee het volgende:
14 cups in <75 wedstrijden
[..]
welke?
Bedoelde welke katquote:
Kandji schopt hard terug, denk ik...quote:
quote:
Heb je link bij de favorieten gezetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg geeditMaar succes
Maar Gigi schop je ook niet zomaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kandji schopt hard terug, denk ik...
true... true...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar Gigi schop je ook niet zomaar
Kandji kan meer hebben denk ik. Wel raadselachtig, hij is vet, maar niemand in het asiel heeft hem zien eten, en ik ook niet. Wat een baasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar Gigi schop je ook niet zomaar
ja of zie editquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
true... true...
Dat wordt maveren voor Toefjes.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb dat helemaal gemist, heeft Toefjes 2 katten die Kandji en Gigi hetenKonings
Ik weet niet of dat zo goed is. Van die negertjes in Afrika hebben soms ook een dikke buik...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kandji kan meer hebben denk ik. Wel raadselachtig, hij is vet, maar niemand in het asiel heeft hem zien eten, en ik ook niet. Wat een baas
Hoe oud zijn ze?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kandji kan meer hebben denk ik. Wel raadselachtig, hij is vet, maar niemand in het asiel heeft hem zien eten, en ik ook niet. Wat een baas
Dus datquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb dat helemaal gemist, heeft Toefjes 2 katten die Kandji en Gigi hetenKonings
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je nou een kater en een poes? Zijn ze geholpen of niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, ik kon niet kiezen. Ze waren allebei kneuzerig, als ik er 1 achter had gelaten had ik nooit meer rustig kunnen slapen. Kandji mist een oog. En Gigi moet de rest van dr leven pillen, en is al 9 jaar. Zulke katten wilt niemand, dus dan ik maar. Maar het zijn echt super lieve kroelbeestenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:
?twitter:JeanPaulRison twitterde op donderdag 08-08-2013 om 22:12:33Tromso wint, het sprookje van Differdange is uit. Toch jammer. reageer retweet
Supersympathiekquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, ik kon niet kiezen. Ze waren allebei kneuzerig, als ik er 1 achter had gelaten had ik nooit meer rustig kunnen slapen. Kandji mist een oog. En Gigi moet de rest van dr leven pillen, en is al 9 jaar. Zulke katten wilt niemand, dus dan ik maar. Maar het zijn echt super lieve kroelbeesten
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]?twitter:JeanPaulRison twitterde op donderdag 08-08-2013 om 22:12:33Tromso wint, het sprookje van Differdange is uit. Toch jammer. reageer retweet
quote:
Kandji - Kat - 4quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je nou een kater en een poes? Zijn ze geholpen of niet?
Ken jij hem?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]?twitter:JeanPaulRison twitterde op donderdag 08-08-2013 om 22:12:33Tromso wint, het sprookje van Differdange is uit. Toch jammer. reageer retweet
Dank, ik hoop dat er meer mensen naar het asiel gaan. 135 katten daar. Allemaal mensen die ze gedumpt hebben voor de vakantiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SupersympathiekFijn dat er mensen zijn zoals jij
Ik wil een kat. Of een hont. Maar mijn moeder is er tegen. Er was hier vorig jaar een kat boven aan de dijk gedumpt en die hebben we toen verzorgd en uiteindelijk weggebracht. Maar die had gewoon teken van 3 centimeter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank, ik hoop dat er meer mensen naar het asiel gaan. 135 katten daar. Allemaal mensen die ze gedumpt hebben voor de vakantie
Volgens flashscores zijn ze door..Maar klopt schijnbaar nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Dus als iemand straks z'n Kandji weer op komt halen is hij ineens weg?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dank, ik hoop dat er meer mensen naar het asiel gaan. 135 katten daar. Allemaal mensen die ze gedumpt hebben voor de vakantie
Ja als je een kat wil, kan je imo ook beter er daar een gaan halen dan een 'nieuwe'.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen kittens dus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Kandji - Kat - 4
Gigi - Poes - 9
Geholpen, gechipt, helemaal klaar dus
Johansenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens flashscores zijn ze door..Maar klopt schijnbaar niet
[ afbeelding ]
Hond consequent schrijven als hont is niet grappig. Ook niet op fok.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil een kat. Of een hont. Maar mijn moeder is er tegen. Er was hier vorig jaar een kat boven aan de dijk gedumpt en die hebben we toen verzorgd en uiteindelijk weggebracht. Maar die had gewoon teken van 3 centimeter.
Ik had het afgelopen jaar op een toets gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hond consequent schrijven als hont is niet grappig. Ook niet op fok.
Nou props voor jouquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had het afgelopen jaar op een toets gedaan.
Nou geweldige grappen danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:24 schreef TBakkert het volgende:
haha natuurlijk niet, maar stiekem wist ik dat TT als eerste zou reageren.
Ja, voor het eerst dat ik dat gedaan heb, en het voelt ook wel goed. 1 kamer was creepy, zaten katten die net binnengekomen zijn. Complete oorlog daarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja als je een kat wil, kan je imo ook beter er daar een gaan halen dan een 'nieuwe'.
Ik ken hem.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ik hem grappig vind?wat is dit voor kruisverhoor
dat zag ik ja, maar als ze al tot penalties gaan, en de een schiet er meer in dan de ander.. dan is toch gewoon degene door met de meest gescoorde penalties?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens flashscores zijn ze door..Maar klopt schijnbaar niet
[ afbeelding ]
Je zou juist zeggen dat het een chaos is bij die er langer zitten. Die willen allemaal gekozen worden en die snappen al hoe het in zijn werk gaat toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst dat ik dat gedaan heb, en het voelt ook wel goed. 1 kamer was creepy, zaten katten die net binnengekomen zijn. Complete oorlog daarZat ook deze beauty:
[ afbeelding ]
ik had 2 jaar geleden een kitten. Wat een ellende. Beest wilde gaan zitten op de flatscreen tv. Dat soort grappen. Had m bijna perongeluk vermoord door de badkamer niet dicht te doen nadat ik gootsteen ontstopper had gebruikt omdat het water van het bad niet goed doorliepquote:
Jezus, hoe kunnen mensen dieren zo verwaarlozen. Echt afschieten die lui. Altijd werkloze honden die gaan enkele ambitie hebben in het leven. Kun je net zo goed jezelf ophangen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst dat ik dat gedaan heb, en het voelt ook wel goed. 1 kamer was creepy, zaten katten die net binnengekomen zijn. Complete oorlog daarZat ook deze beauty:
[ afbeelding ]
Dat snap ik ook wel..maar ik had verder niet op de details gelet..zag alleen dat ze door waren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zag ik ja, maar als ze al tot penalties gaan, en de een schiet er meer in dan de ander.. dan is toch gewoon degene door met de meest gescoorde penalties?
Tja... Misschien zijn koeien die de vrachtwagen in mogen ook blij. Zonder dat ze het benul hebben dat ze naar het slachthuis gaan. Ik weet niet of katten weten waar ze heen gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zou juist zeggen dat het een chaos is bij die er langer zitten. Die willen allemaal gekozen worden en die snappen al hoe het in zijn werk gaat toch?
Behehe die is 3 jaar verslaafd geweest aan kattenkruidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heb je toen met hem gedaan? Of heb je 'm nu nog steeds?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik had 2 jaar geleden een kitten. Wat een ellende. Beest wilde gaan zitten op de flatscreen tv. Dat soort grappen. Had m bijna perongeluk vermoord door de badkamer niet dicht te doen nadat ik gootsteen ontstopper had gebruikt omdat het water van het bad niet goed doorliepHelemaal schuimbekken en alles
Helemaal mee eens. Denk dat als je in zon asiel werkt, je vaak kwaad bent op de maatschappijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jezus, hoe kunnen mensen dieren zo verwaarlozen. Echt afschieten die lui. Altijd werkloze honden die gaan enkele ambitie hebben in het leven. Kun je net zo goed jezelf ophangen.
Had gelukkig een dierenarts zover gekregen om zijn werkdag eerder te laten beginnen (was op een zondag ochtend), en gelukkig kon hij het hebben. Maar toen ging hij alles slopen. En weglopen. Kwam de dierenambulance m weer terug brengen, tot 2 keer aan toe. Uiteindelijk hem geruild met een vriendin voor een stofzuiger.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat heb je toen met hem gedaan? Of heb je 'm nu nog steeds?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteindelijk hem geruild met een vriendin voor een stofzuiger.
whut!?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had gelukkig een dierenarts zover gekregen om zijn werkdag eerder te laten beginnen (was op een zondag ochtend), en gelukkig kon hij het hebben. Maar toen ging hij alles slopen. En weglopen. Kwam de dierenambulance m weer terug brengen, tot 2 keer aan toe. Uiteindelijk hem geruild met een vriendin voor een stofzuiger.
Veel zeuren bij je oudersquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zat afgelopen september een paar weken bij ons.
Ik mis hem/haar wel...
En dan aan Rooney duidelijk maken dat hij weg kan, of zijn rol naast Carrick moet accepteren. Dan heb je dat probleem op het middenveld ook niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
@Bakkert
Vette actiesHopelijk veel speeltijd en KAgawa hopelijk gewoon op CF, ziek trio kan dat worden dan met rvp erbij
Je moet er wel tijd voor hebben met het huishouden. Bij ons zou een huisdier helaas echt onmogelijk zijn, alleen een goudvis zou kunnenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel zeuren bij je oudersAls eenmaal zo'n beest in een huishouden is, willen ze m niet meer weg hebben
Rooney naast Carrick? Rooney is spits manquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan aan Rooney duidelijk maken dat hij weg kan, of zijn rol naast Carrick moet accepteren. Dan heb je dat probleem op het middenveld ook niet meer.
Nou, mijn moeder dus wel...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel zeuren bij je oudersAls eenmaal zo'n beest in een huishouden is, willen ze m niet meer weg hebben
Ja, ze was erbij toen hij voor de 2e keer terug gebracht werd. En toen zei ik dat ik het nu zat was met hem. Toen zei ze dat ze m wilde hebben. Dus ik blijquote:
877quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij heeft aardig wat followers, dus ik wilde weten waarom je 'm volgt.
Ik zat eerst gewoon aan 4-1-2-1-2 te denken, maar Moyes hanteert altijd zijn vertrouwde 4-4-1-1...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Rooney naast Carrick? Rooney is spits maneventueel cf/cam maar liefst spits
En check die video als je die pre season games niet hebt gezien, wel grappig als ie dat ook in de PL gaat doen
Hard zegquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder dus wel...
Mijn vader had hem eerst stiekem water gegeven toen mijn moeder zei dat ie weg moest. Toen wilde hij niet meer weg, maar uiteindelijk toch weggedaan.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zat eerst gewoon aan 4-1-2-1-2 te denken, maar Moyes hanteert altijd zijn vertrouwde 4-4-1-1...
Ik heb wel wat wedstrijden gezien, maar hele compilatie nog niet. Even kijken.
Zo dacht ik:quote:
Gigi heeft mooi ogen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dit is Kandji trouwens
[ afbeelding ]
Gigi:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dit is Kandji trouwens
[ afbeelding ]
Gigi:
[ afbeelding ]
vind Nani wel falenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo dacht ik:
[ afbeelding ]
En dan heb je nog Smalling, Jones en Evans voor de CV posities ook.
Nani heeft best een goede pre-season gespeeld, hopen dat hij zijn vorm eens een heel jaar vast kan houden...
Nani basis ja?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo dacht ik:
[ afbeelding ]
En dan heb je nog Smalling, Jones en Evans voor de CV posities ook.
Nani heeft best een goede pre-season gespeeld, hopen dat hij zijn vorm eens een heel jaar vast kan houden...
Wauw... Zelfs ik zei dat niet.quote:
Heb pas op mn 23e een kat gekregen. Inmiddels alweer bijna 3 jaar dood. Mn ma moest niks van katten hebben, later heb je wel de kans om het goed te makenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wil ook een kat.Maar moeder allergisch..
Afgelopen jaren was hij van de 20 wedstrijden die hij dan speelde, maar een stuk of 6 wedstrijden goed bezig en de rest echt bagger. Als hij het hele seizoen weet te spelen zoals die 6 wedstrijden, dan heb je echt een topspeler...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vind Nani wel falenWeet echt niet wat constant betekent
Ik zou Metalist hoger inschatten dan PSV. Pacos heb ik niet echt een goed beeld van.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
De Italiaanse media hebben de mogelijke tegenstanders van AC Milan beoordeeld.
Pijnlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
De Italiaanse media hebben de mogelijke tegenstanders van AC Milan beoordeeld.
speelde een goede voorbereiding en Valencia en Young zijn al helemaal niks. Zul je zien dat straks Welbeck daar weer komt. Of Kagawa, dan Rooney gewoon weer CF en Hernandez of Welbeck ST naast RvP...quote:
buutje LMquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
speelde een goede voorbereiding en Valencia en Young zijn al helemaal niks. Zul je zien dat straks Welbeck daar weer komt. Of Kagawa, dan Rooney gewoon weer CF en Hernandez of Welbeck ST naast RvP...
Valt wel mee toch? Die hebben vast niet de complete wedstrijden tegen Zulte gezien en weten dat bij PSV iedereen weg is.quote:
maar dat gaat hem nooit meer lukkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was hij van de 20 wedstrijden die hij dan speelde, maar een stuk of 6 wedstrijden goed bezig en de rest echt bagger. Als hij het hele seizoen weet te spelen zoals die 6 wedstrijden, dan heb je echt een topspeler...
Ja..beetje overdreven reactie van mij eigenlijk..maar dat besefte ik me pas nadat ik het postte en er nog een tweede keer over nadachtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Die hebben vast niet de complete wedstrijden tegen Zulte gezien en weten dat bij PSV iedereen weg is.
Die staan daar natuurlijk vooral omdat Spanjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja..beetje overdreven reactie van mij eigenlijk..maar dat besefte ik me pas nadat ik het postte en er nog een tweede keer over nadacht
Sociedad speelde wel leuk voetbal vorig jaar, maar die zijn ook al wat kwijt. Verder natuurlijk maar een pauperclubje.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had gelukkig een dierenarts zover gekregen om zijn werkdag eerder te laten beginnen (was op een zondag ochtend), en gelukkig kon hij het hebben. Maar toen ging hij alles slopen. En weglopen. Kwam de dierenambulance m weer terug brengen, tot 2 keer aan toe. Uiteindelijk hem geruild met een vriendin voor een stofzuiger.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
Sociedad speelde wel leuk voetbal vorig jaar, maar die zijn ook al wat kwijt. Verder natuurlijk maar een pauperclubje.
Nu ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef rolls-reus het volgende:
Is goed,
Ik ga m'n team denk ik aanpassen naar dit:
[ afbeelding ]
Ja? Ik moet hem no gergens downloaden hahaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Seizoen 2 van The Valleys is zowaar nog belachelijker dan Seizoen 1
Shame on you..Get a life..quote:
Ze speelden toen in 2007/08(cl winst) ook een soort 4231 en toen kwam Rooney een beetje vanaf links. Toen was hij wel tevreden met de rol die hij kreeg toebedeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar dat gaat hem nooit meer lukkenValencia en Young idd ook niks en Welbeck/Kagawa als lm slaat ook nergens op
beter andere formatie, soort 4231 ofzo
Ik kijk die alleen op MTV, ik versta er geen reet van zonder ondertitelingquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja? Ik moet hem no gergens downloaden haha
is dat nu?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kijk die alleen op MTV, ik versta er geen reet van zonder ondertitelingBij Geordie shore heb ik daar geen last van, maar deze mensen kunnen echt niet normaal praten
nice, eigenlijk ben ik dus ook deels verantwoordelijk voor die cl winst aangezien ik hetzelfde idee heb zonder dat ik daarvan wist. not badquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze speelden toen in 2007/08(cl winst) ook een soort 4231 en toen kwam Rooney een beetje vanaf links. Toen was hij wel tevreden met de rol die hij kreeg toebedeeld.![]()
Ja is nu op, duurde even maar toen had ik door dat het seizoen 2 wasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat nu?
alle zinnen eindigen op like
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, eigenlijk ben ik dus ook deels verantwoordelijk voor die cl winst aangezien ik hetzelfde idee heb zonder dat ik daarvan wist. not bad
maar idd zoiets proberen, moeten ze nog wel een goede cm/cdm regelen. Fellaini zou erg goed zijn
yup, vind nog wel dat ze een linkerflankspeler/linkercam moeten halen en young en nani wegdoen, valencia als backup houden voor rechts ofzo. dan alles voorin wel okeish dubbelbezetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klopt, en ik hoop ook dat ze doorhebben dat ze genoeg creativiteit hebben, als Moyes maar een formatie vindt, waarin hij Kagawa, Rooney en Van Persie kan gebruiken. Dan zou ik naast Carrick gewoon een krachtpatser neerzetten inderdaad...
True dat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, vind nog wel dat ze een linkerflankspeler/linkercam moeten halen en young en nani wegdoen, valencia als backup houden voor rechts ofzo. dan alles voorin wel okeish dubbelbezet
http://ultimateteamtrading.net/quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:08 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is er ergens nog een site die ongeveer de verkoopwaarde van een speler aangeeft? Of moet je m gewoon opzoeken op de veiling en ongeveer hetzelfde aanhouden?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://ultimateteamtrading.net/
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
http://www.shownieuws.tv/video/yolanthe-in-pain-andd-gain/
Dat accent.
Zit ze bij Dreetje in de leer of zo?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://ultimateteamtrading.net/
Beide dus. Bovenste voor de laagste huidige BIN, andere voor een indicatie van de marktprijs. Klopt niet altijd though. En formaties zijn ook nog van belang voor de waarde.quote:
idd, vroegah vertrouwde ik echt blind op ultimatedb maar nu zit je vaker fout dan goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Beide dus. Bovenste voor de laagste huidige BIN, andere voor een indicatie van de marktprijs. Klopt niet altijd though. En formaties zijn ook nog van belang voor de waarde.
duurdere spelers gaat meestal wel goed hoor. je moet alleen wel even het tabelletje kijken met al diequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, vroegah vertrouwde ik echt blind op ultimatedb maar nu zit je vaker fout dan goedBeter gewoon markt checken, alleen irritant veel moeite als het om niet al te dure spelers gaat
waarom wefuck opeens?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is en blijft een mooi concept.
Reemi en pascal08 sitting in a tree..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom wefuck opeens?
@Reemi: Kon je wat met die kaarten, trouwens?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Reemi en pascal08 sitting in a tree..
Dat wordt ons nieuwe product/service. Kun je stats van alle hoeren opzoeken en vergelijken. Ook kun je een team samenstellen voor orgies.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
waarom wefuck opeens?
Zeker, thanks.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu ga ik je stalken. Ik ga alles over je uitzoeken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zeker, thanks.
En ja, ik ga in Amsterdam studeren. Hoezo eigenlijk?
Tof. Maar je kunt ook minder moeite doen en naar de FUT meeting komen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu ga ik je stalken. Ik ga alles over je uitzoeken.
welke meeting waar?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tof. Maar je kunt ook minder moeite doen en naar de FUT meeting komen natuurlijk.
nee.quote:
alleen als el-blanchito ook komt, vertrouw fokkers nooit wat betreft vrouwen. maar met zijn hossel verhalen moet het wel goed komen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tof. Maar je kunt ook minder moeite doen en naar de FUT meeting komen natuurlijk.
Die windt shygirl18 zo om zijn vinger.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen als el-blanchito ook komt, vertrouw fokkers nooit wat betreft vrouwen. maar met zijn hossel verhalen moet het wel goed komen.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die windt shygirl18 zo om zijn vinger.
not into asian pornquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die windt shygirl18 zo om zijn vinger.
Lekker toch. Ik zeg altijd: hoe meer kut, hoe beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:43 schreef rolls-reus het volgende:
Gg ajacied,
Eerste potje was alles bij jou kut en het tweede bij mij
Vanavond misschien nog.. Even kijken of ik de ene controller nog aan de praat kan krijgen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:44 schreef TBakkert het volgende:
iemand een potje op de PS3? H2H, FUT. Alles mag.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lekker toch. Ik zeg altijd: hoe meer kut, hoe beter.En dan bedoel ik aantal, niet volume van een enkele.
Is goed. Ik heb mijne trouwens een keer gerepareerd door het hele knopje gewoon eraf te halen en toen daaronder kijken of er wat klem zat. Toen er weer opgezet en toen deed ie het weer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vanavond misschien nog.. Even kijken of ik de ene controller nog aan de praat kan krijgen.
kortom:
Mayuka trouwens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:43 schreef rolls-reus het volgende:
Gg ajacied,
Eerste potje was alles bij jou kut en het tweede bij mij
Zijn wel leuke potjes al zeg ik hetzelfquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:44 schreef Ajacied7 het volgende:
Ondanks die sweaty van je toch gg rolls-reus!
Ik stop er nu mee want ik zit hier met 2 kapotte controllers. De een lijkt een eigen wil te hebben en drukt willekeurig knoppen in maar dat is al een lange tijd zo.
De ander is sinds die eerste wedstrijd gek gaan doen. De R2 knop blijft namelijk ingedruktIk kon dus geen skillmoves doen en kon alleen maar vol sprinten.
Hé dat had jij gisteren ook met lacazette!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mayuka trouwens.Shiet even van 30 meter vol in de kruising. OP.
Wil jij een potje?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zijn wel leuke potjes al zeg ik hetzelf![]()
Ik vond het al gek jaje maakte ook hele rare bewegingen met die spelers, het leek wel gewoon of je willekeurig ergens naartoe aan het rennen was
Vargas-taferelen...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mayuka trouwens.Shiet even van 30 meter vol in de kruising. OP.
Maar jij bent ook niet sterk genoeg om 'm kapot te gooien.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:47 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn controller uit 2009 doet nog steeds..
Nee morgen weerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wil jij een potje?
[..]
Vargas-taferelen...
Goed!quote:
hihaho iksdeequote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet sterk genoeg om 'm kapot te gooien.
en niet agressief genoegquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet sterk genoeg om 'm kapot te gooien.
Ik moet van binnen altijd heel hard lachen als ik mensen dit soort dingen zie typen;quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Neem eens een potje steroids dan. Skkltje.
Ben je van de NSA ofzo, dat jij het hun letterlijk ziet typen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet van binnen altijd heel hard lachen als ik mensen dit soort dingen zie typen;
"kk skkltje."
Ik lach ook altijd om m'n eigen grappen. Op FOK! kan ik dat onopgemerkt doen, maar IRL zijn het altijd zulke awkward momenten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet van binnen altijd heel hard lachen als ik mensen dit soort dingen zie typen;
"kk skkltje."
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben je van de NSA ofzo, dat jij het hun letterlijk ziet typen?
Nu wil ik een team met Villalva en Vilhena omdat ze 5* WF hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wil jij een potje?
[..]
Vargas-taferelen...
Die is geen fuck waardquote:
PRISM*.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ben je van de NSA ofzo, dat jij het hun letterlijk ziet typen?
In FUT heeft Vilhena toch 4* WF?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu wil ik een team met Villalva en Vilhena omdat ze 5* WF hebben.
Ik lach in het echt dan gewoon door. En als ik dan door heb dat zelfs mijn gelach niet aanstekelijk is, dan zeg ik: "Zo zou ik er uit zien als die grap dus wel grappig was."quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik lach ook altijd om m'n eigen grappen. Op FOK! kan ik dat onopgemerkt doen, maar IRL zijn het altijd zulke awkward momenten.
Vilhena heeft heul geen 5* WFquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, 5*.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT heeft Vilhena toch 4* WF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit, ik nam de gok op een pakje en dan is dit nog wel redelijk. Zat een zilveren team conditie bij ookquote:
Vilhena heeft 4* wf.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, 5*.klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou nou nou nou nouquote:
Futhead heeft het dan ook fout?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op basis van wat? Alleen zijn pace?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:55 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik nam de gok op een pakje en dan is dit nog wel redelijk. Zat een zilveren team conditie bij ook
Ik snap niet waarom hij trouwens zo weinig waard is, best goede speler toch?
Ja klopt, daar vang ik wel wat voor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van wat? Alleen zijn pace?
Die silver team fitness kan je wel voor aardig wat coins verkopen.
Sommige spelers zijn aangepast na de release. Dit jaar had ik alleen de stats van de release, maar volgend jaar heb ik ook de H2H stats die door het jaar heen worden veranderd.quote:
Is dat de next-level skills in FIFA 14? Fok 5* skillers, PRISM* skillers zijn de shitquote:
De spelers die meer kunnen dan alleen rennenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:00 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja klopt, daar vang ik wel wat voor.
Pace daar draait Fifa 13 wel zo een beetje om. Maar welke snelle buitenspelers zijn dan wel vrij goed?
oh nee. die Asterisk is er vanwege de correctie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is dat de next-level skills in FIFA 14? Fok 5* skillers, PRISM* skillers zijn de shit
Ja die had ik toch aan jou verkocht als ST?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand al eens met Luis Garcia gespeeld? Die van UNAM.
Ohjaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja die had ik toch aan jou verkocht als ST?
Twente deed jij ook toch voor EA? Waarom heeft Joshua John zo'n lage longshots en shot power? Fix dat even, dat is zijn grootste wapenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
als spits niet nee, ik ga nog een team met hem maken als cf/cam
Ben net FIFA aan het spielenquote:
Hoop echt dat hij basisspeler wordt/blijft. Leuk spelertje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Twente deed jij ook toch voor EA? Waarom heeft Joshua John zo'n lage longshots en shot power? Fix dat even, dat is zijn grootste wapen
Nice.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sommige spelers zijn aangepast na de release. Dit jaar had ik alleen de stats van de release, maar volgend jaar heb ik ook de H2H stats die door het jaar heen worden veranderd.
Zoals een flinke poeier aan een bal geven? Soms vliegen ze erin dat je denkt... hoe.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De spelers die meer kunnen dan alleen rennen
Kom maar met filmpjes, dan geef ik het doorquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Twente deed jij ook toch voor EA? Waarom heeft Joshua John zo'n lage longshots en shot power? Fix dat even, dat is zijn grootste wapen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kom maar met filmpjes, dan geef ik het doorWat is de overall van Boilesen, Blind, Van Rhijn, Moisander?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kom maar met filmpjes, dan geef ik het doorLong shots 75 pls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |