SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jepquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef ThadCastle het volgende:
Die Ibarra kan ook alleen maar rennen he
Hopelijk Ibarra 90 Pacequote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is jammerHopelijk gaat Piazon shinen en kan die Cuevas er wat van
Waarom gebruik je VI scorebord dan? Echt bagger is datquote:
Dit. Gewoon livescore ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je VI scorebord dan? Echt bagger is dat
Ben je weg? Ik save hem en ga film kijken, kunnen straks wel weer doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je VI scorebord dan? Echt bagger is dat
Nee, ik zat de hele tijd op jou te wachten..en toen lag ik er ineens uitquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je weg? Ik save hem en ga film kijken, kunnen straks wel weer doen
lol wat.. ik was er de hele tijd, maar had die transfershit gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik zat de hele tijd op jou te wachten..en toen lag ik er ineens uit
En dan janken als iemand een paar rondjes draait.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef poker4lifee het volgende:
deed zo'n mooie 4 dubbele cutback staat hij niet bij de highlightssowieso een nieuw persoonlijk record was het
ach was de 6-0quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan janken als iemand een paar rondjes draait.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met een moderne opa ben je toch.
oh. Dan is het goed.quote:
Labiele gek blijft het...veel geniale reddingen altijd, maar ook vorig jaar al zoveel achterlijke blunders...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef el-blanchito het volgende:
Dat was toch echt de hoek van Pietje.
Behalve vandaag dan.. In die laatste seconde van de wedstrijdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef el-blanchito het volgende:
Dat was toch echt de hoek van Pietje.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Behalve vandaag dan.. In die laatste seconde van de wedstrijd
Piet moet altijd die hoek hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Behalve vandaag dan.. In die laatste seconde van de wedstrijd
Swappen met clubs als Jong Ajax en Jong PSV in de Jupiler Leaguequote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
VitesseUtrecht
Kunnen we dit soort faalclubs niet gewoon preventief geen Europees ticket geven?
Was genieten vorig jaar inderdaad met PSV en Twente.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gelukkig redt PSV de eer weer![]()
Gewoon stoppen met play-offs en enkel goede teams nog mee laten doen aan Europa. Ado, Utrecht, Vitesse, die verneuken het alleen maar voor onze coëfficiënten
Gewoon elk jaar PSV, Ajax, AZ, Twente een ticket. Als we er nog 4 mogen sturenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
VitesseUtrecht
Kunnen we dit soort faalclubs niet gewoon preventief geen Europees ticket geven?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was genieten vorig jaar inderdaad met PSV en Twente.
Wil je in de OP ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Topiek het volgende:
wouqwhddewfsrrrrrrrrrrrwoeujfhofujewjuoholujlowujkhqnohwe
Dit bericht werdt mede mogelijk gemaakt door Topiek®
Als PSV zin had, waren ze echt wel verder gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was genieten vorig jaar inderdaad met PSV en Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |