Vijf in stock, succes!quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:35 schreef unitedshoties het volgende:
Als ik deze niet haal dan weet ik het ook niet meer.
Voor een gemiddelde gebruiker zoals ik volgens mij helemaal geen probleem. Maar ik vind het wel een aparte keuze van de fabrikant, tenzij er straks ook een elite-eliteversie komt met 2gb/32gb ofzoquote:
Tja daar is hier al eerder over gesproken. Aangezien ik mobiel best veel Chrome gebruik is 2GB wel een prettige upgradequote:Op zondag 11 augustus 2013 11:46 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Voor een gemiddelde gebruiker zoals ik volgens mij helemaal geen probleem. Maar ik vind het wel een aparte keuze van de fabrikant, tenzij er straks ook een elite-eliteversie komt met 2gb/32gb ofzo
Je moet tegen die tijd ook een reden hebben om weer een nieuwe chinaphone te kunnen kopen hè ;-)quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja daar is hier al eerder over gesproken. Aangezien ik mobiel best veel Chrome gebruik is 2GB wel een prettige upgrade
Voor een deel van de mensen maakt het nu nog niks uit inderdaad maar beter is ruimer bemeten dan straks net op het randje bivakkeren(Android 4.3 / 5.0 mocht 5.0 er komen voor de MTK6589 that is).
Drom.. geld moet rollen toch Rutte? Prima, in het buitenland, niet hierquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:39 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Je moet tegen die tijd ook een reden hebben om weer een nieuwe chinaphone te kunnen kopen hè ;-)
Ja dat is ook weer waarquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:39 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Je moet tegen die tijd ook een reden hebben om weer een nieuwe chinaphone te kunnen kopen hè ;-)
Is het nou de moeite waard om een chinaphone te nemen als je steeds binnen korte tijd weer wisselt? Op 3 jaar maak je dan toch meer verlies dan als je gewoon in 1 keer een high-end neemt en daar vervolgens 3 jaar mee doet, en hem dan doorverkoopt?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar![]()
Maarja de X7 is net weg dus ik wil er wel daadwerkelijk wat op vooruit gaan in vergelijking met het laatste toestel
Had een Xperia Z die stuk ging; dus even een Chinaphone gehaald omdat de reparatie 4 weken ging duren. Nu de telefoon met minimaal verlies de deur uit gedaan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Is het nou de moeite waard om een chinaphone te nemen als je steeds binnen korte tijd weer wisselt? Op 3 jaar maak je dan toch meer verlies dan als je gewoon in 1 keer een high-end neemt en daar vervolgens 3 jaar mee doet, en hem dan doorverkoopt?
Mwha de de Snapdragon die in de Z zit is over een jaar pas op het segment van de chinaphones belandquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:33 schreef shiznuts het volgende:
Nee. Je vergeet dat een paar maanden oude telefoon altijd nog een doorverkoop waarde heeft. Bovendien ben je dan altijd up-to-date met de laatste specsgeneratie. Een nu zijnde high-end phone is in anderhalf jaar alweer zwaar achterhaald, laat staan dat je na drie jaar nog plezier hebt aan je 600 euro. Bovendien reken je dan geen risico in op verlies/diefstal/schade die buiten de garantie valt en een nieuwe kopen is dan een dikke tegenvaller. Dus: chinaphones!
Ik zou wel de zwarte versie met 2 gb RAM en 32 gb intern geheugen willen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:19 schreef shiznuts het volgende:
De witte is er al, de zwarte... Noone knows.300+ USD in ieder geval...
Nope, even geduld alstublieftquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik zou wel de zwarte versie met 2 gb RAM en 32 gb intern geheugen willen.
Maar deze is nog niet verkrijgbaar toch?
quote:
Er zitten dus veel mensen met smart op te wachten?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:50 schreef shiznuts het volgende:
Nope, anders had ik de FAEA F2 wel laten schieten als dat meteen had gekund...
Ja kan natuurlijk ook voor veel minder, even goed een 1080p-scherm hebben met iets als de Umi X2 of Zopo C2...quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[..]
Er zitten dus veel mensen met smart op te wachten?
Ik moet eind november een nieuwe telefoon hebben en zit dus te denken aan een Chinees ding icm met een SIM only abonnement.
Die G4 lijkt heel redelijk voor een goede prijs.
Ik zou ook wel die Oppo Find 5 kunnen halen maar die is wel ernstig duur voor mij en of die 1080p ipv 720p en die wat snellere CPU ¤250,- extra waard is betwijfel ik sterk.
Die Lenovo K900 is ook wel een heel gaaf ding. Alleen ook een beetje te duur net als de Find 5.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Jup, de G4 Advanced black raakt op alle vlakken goed inderdaad. Zwarte front, MTK6589T processor met 2GB RAM, 4.7" 720P is prima, 3000mAh is geniaal. Is gewoon dualSIM, heeft gewoon een microSD-slot en moet geen Samsung, HTC of iPhone voorstellen. Om meer kun je haast niet vragen. Misschien NFC, maar verder packed 'ie nogal wat.
In z'n klasse komt een ZP980 wel erg dichtbij zoiets, maar die prijs is ook niet misselijk en dan heb je een accu van maar 2000mAh... Er is helaas bij elke andere MediaTek smartphone dan de G4 eigenlijk wel wat op aan te merken.
In anders nieuws... 't moet je natuurlijk maar net lukken met een beschikbaar aantal van 5 stuks, maar ze hebben in de Happy hour een Lenovo: http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=friday . Toch een goed merk. Quadcore. Niks geen fancy Turbo of 2GB RAM en ook geeneens 720P/1080P scherm. Maar 4.5" is op MTK6589 niet zo heel veel beschikbaar en zolang het IPS is en niet TFT wil dat ook nog best met 540P. In ieder geval omdat 'ie IP67 is, dat houdt in stofdicht en waterresistent. En dat voor nog geen 195 USD. Zeg niet dat 'ie voor iedereen is, maar moet je phone simpel zijn en tegen een stootje kunnen dan is 'ie best kek.
Mijn abonnement loopt pas 25 november af dus ik heb nog de tijd het een en ander aan te kijkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, Jiayu is koning op het gebied van uitstel. Eerst plaatjes lekken, dan met specs komen en dan na meer dan een half jaar nog met niks komen... Da's wel erg treurig natuurlijk.
Marketing is a bitchquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, Jiayu is koning op het gebied van uitstel. Eerst plaatjes lekken, dan met specs komen en dan na meer dan een half jaar nog met niks komen... Da's wel erg treurig natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Lucky you.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mijn abonnement loopt pas 25 november af dus ik heb nog de tijd het een en ander aan te kijken.
Ik voel een nieuwe queste aankomen; Shiz en de zoektocht naar NFC-pairende gadgetsquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lucky you.Ik was van plan me een nieuwe telefoon te schenken voor m'n verjaardag over een ruime maand. Zeker nu m'n N002 rap achteruitgaat.
En aangezien ik recht heb op een cadeautje
, koop ik dan maar een FAEA F2, dat ik in ieder geval wat heb. Krijg toch altijd uit de omgeving vragen of ik nog een phone heb liggen (sta al bekend als 'inspector gadget'), dus later upgraden naar de ultieme versie van de Jiayu G4 als 'ie eindelijk eens uit is, is toch geen probleem. En de FAEA F2 heeft NFC, dus daar kan ik dan sowieso eens mee spelen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
(sta al bekend als 'inspector gadget')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |