TS heeft in het vorige topic (ja, er was een deel 1 dat vol wasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Tvp, vindt niemand het vreemd sat TS, een meid van 16, contact zoekf met haar tandarts van 35? Misschien heeft ie wel een vriendin ofzo.
(Misschien staat zn naam ook wel op de deur, kan je gelijk zien of ie met iemand samenwoont)
Voor de rest, veel succes, wij horen het morgen wel!
Hij is vrijgezelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:49 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Tvp, vindt niemand het vreemd sat TS, een meid van 16, contact zoekf met haar tandarts van 35? Misschien heeft ie wel een vriendin ofzo.
(Misschien staat zn naam ook wel op de deur, kan je gelijk zien of ie met iemand samenwoont)
Voor de rest, veel succes, wij horen het morgen wel!
En dan wéér uit gelachen worden? Nee bedanktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:59 schreef fahrenkrog het volgende:
Zeg gewoon dat je een witte vulling wilt in je gaatje
Good idea (a)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:55 schreef eleusis het volgende:
Wacht tot je 16 bent en verleid hem.
dat kun je wel zeggen ja, zeker een hoop XDquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:24 schreef CandyApplez het volgende:
Wajoo, best vaak bekeken en veel reacties
Haha :pquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen ja, zeker een hoop XD
Haha, wie weetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef Koral het volgende:
Over een paar jaar heb je de ideale leeftijd om hem door zijn midlife-crises te begeleiden
Haha, goedzo dat je dat onthoud!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:58 schreef Latert het volgende:
[..]
TS heeft in het vorige topic (ja, er was een deel 1 dat vol was) al gezegd dat de tandarts vrijgezel is, want dat heeft ze een keer gevraagd.
Al verslaafd aan fok?quote:
Haha lol, nja, in principe zou dat van mij wel kunnen, als ik ook meerderjarig benquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:20 schreef Piye het volgende:
Herkenbaar, ik heb ditzelfde met de tandartsassistente. Als ik in d'r ogen kijk, zie ik spontaan bloemetjes groeien, hoor ik vogeltjes fluiten en weet ik dat ik leef. Alleen ik vrees dat het nooit wat kan worden. Ik ben getrouwd en zij is 80.
Hoe oud ben je dan en weet je zeker dat je tandarts single is?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:22 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Haha lol, nja, in principe zou dat van mij wel kunnen, als ik ook meerderjarig ben
Heb ik wat gemist met het wéér uitgelachen wordenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:08 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
En dan wéér uit gelachen worden? Nee bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |