Haha op wat voor manier?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou hij haar zomaar de mond snoeren denk je?
Ergens denk ik dan weer dat TS geen haar op de tanden heeft.quote:
Deze snap ik niet... XDquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ergens denk ik dan weer dat TS geen haar op de tanden heeft.
Met zijn snoer als je onder narcose bent.quote:
Ben ik even blij dat ik nooit onder narcose moetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met zijn snoer als je onder narcose bent.
Tot nu toe is ze flink gebekt idd. Maar ik ben benieuwd of ze hem echt naar de mond kan praten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ergens denk ik dan weer dat TS geen haar op de tanden heeft.
Lolquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Tot nu toe is ze flink gebekt idd. Maar ik ben benieuwd of ze hem echt naar de mond kan praten.
Dan weet je niet echt wat je wil, lijkt me.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:05 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik nooit onder narcose moet
Ze is verliefd, dus dat zal wel. Nu maar hopen dat wanneer dit gaat gebeuren ze niet met een mond vol tanden komt te staan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Tot nu toe is ze flink gebekt idd. Maar ik ben benieuwd of ze hem echt naar de mond kan praten.
Lol ik haat narcose gewoon..:p kan toch ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan weet je niet echt wat je wil, lijkt me.
Weet precies wat ik ga zeggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze is verliefd, dus dat zal wel. Nu maar hopen dat wanneer dit gaat gebeuren ze niet met een mond vol tanden komt te staan.
Mijn tandarts heeft geen tietenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:12 schreef Matty___ het volgende:
Legt die jouwe ook altijd zijn tieten in je nek als die bezig is?
Ja, zal allemaal wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:12 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Lol ik haat narcose gewoon..:p kan toch ook
Wat doe je dan daar nog?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:13 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft geen tieten
"Vul mijn gaatje nu! Tandarts!"quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:12 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Weet precies wat ik ga zeggen
Geen idee wat TS isquote:
Zal ik de OP dan maar eens gaan lezenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Haar tandarts heeft wel een flinke tandenborstel in zijn broek.
How do you know that?XDquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Haar tandarts heeft wel een flinke tandenborstel in zijn broek.
Die indruk had ik ook, zou wel heel raar zijn als het niet zo zou zijn.quote:
Haha heb dat al een keer moeten zeggen omdat ik gruwelijke kiespijn had, hij dacht ook door en 't was best voorschut met al die assistentesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Vul mijn gaatje nu! Tandarts!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |