SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het vorige topic gegaan trouwens?Ah coolquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga het hem denk ik bij de volgende afspraak zeggen, en die is in September.![]()
Omdat ik het zeg!quote:
Meisje heeft hulp nodig he!quote:
Ik ben geen 15-jarig meisje. Bovendien geil ik niet op mijn tandarts.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:22 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Oh wacht even, ik dacht heel even dat jij de TS was.
Je had ook een nieuw deel kunnen openenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:23 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Omdat die andere topic vol zat XD
Zeg jij 't maarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:22 schreef Arriviste het volgende:
Je hebt al 300 berichten aan tips gehad. Hoeveel heb je er nog nodig??
Nee, haha. Normaal walg ik van tandartsen..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:18 schreef Tropanzia het volgende:
Wordt jij verliefd op iedereen die jou wat in de mond stopt?
Ga met dit soort reacties van dit topic, s.v.p.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik vind je lelijk en je stinkt uit je mond, groetjes de tandarts.
Haha, dat kan ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:25 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik zeg dat je genoeg hebt gehad.
Dus je gaat hem aan de tand voelen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:26 schreef CandyApplez het volgende:
Ik ga het m'n tandarts morgen vertellen, wat ik voor hem voel
Hoe dan?:oquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Je had ook een nieuw deel kunnen openen
Ik geil ook niet op m'n tandarts XD. Verliefd zijn is iets anders als geilen :pquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:23 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik ben geen 15-jarig meisje. Bovendien geil ik niet op mijn tandarts.
Haha. Zoiets?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus je gaat hem aan de tand voelen?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
Mijn tandarts lijkt op Dexter:Best goed, volgens mij?XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het vorige topic gegaan trouwens?
Als hij niet duidelijk is in zijn antwoord, moet ze gewoon nog een tandje bijzetten(quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus je gaat hem aan de tand voelen?
Op een bepaalde manier wel cool hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:31 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Omdat XD gewoon cool isnietdus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is je tandarts niet jaaaren ouder dan jij?
Of valt dat wel mee?![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier wel cool hoor20jaar ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is je tandarts niet jaaaren ouder dan jij?
Of valt dat wel mee?![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier wel cool hoorHet scheelt slechts 20 lentes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is je tandarts niet jaaaren ouder dan jij?
Of valt dat wel mee?
Haha denk wel dat hij vrij duidelijk zal zijn. Tenminste, dat hoop ik welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Als hij niet duidelijk is in zijn antwoord, moet ze gewoon nog een tandje bijzetten(), en zeggen: Het is kiezen(
) of delen!
Ze heeft heel wat voor de kiezen, dat zou ze aan de kaak moeten stellen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Als hij niet duidelijk is in zijn antwoord, moet ze gewoon nog een tandje bijzetten(), en zeggen: Het is kiezen(
) of delen!
Leuke woordgrappenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze heeft heel wat voor de kiezen, dat zou ze aan de kaak moeten stellen.
Misschien dat de tandarts haar met een harde afwijzing monddood maaktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze heeft heel wat voor de kiezen, dat zou ze aan de kaak moeten stellen.
Laten we maar hopen van nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien dat de tandarts haar met een harde afwijzing monddood maakt
Reken er maar wel op.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:41 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Laten we maar hopen van niet
Doe ik ook, maar toch wil ik het hem morgen gewoon vertellen, nee heb ik ja kan ik krijgen he dusja:)quote:
Als je morgen afgewezen wordt kan je altijd hier troost komen vindenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar toch wil ik het hem morgen gewoon vertellen, nee heb ik ja kan ik krijgen he dusja:)
Haha meen je dat?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Als je morgen afgewezen wordt kan je altijd hier troost komen vinden
Ja denk het wel haha, dus blijkbaar is 't wel intressantquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef Latert het volgende:
[..]
topic deel 2 zullen we nog wel vol kunnen krijgen...
Zou hij haar zomaar de mond snoeren denk je?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Latert het volgende:
[..]
Misschien dat de tandarts haar met een harde afwijzing monddood maakt
Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zou hij haar zomaar de mond snoeren denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |