Die andere 2 liquid sands vind ik ook niet mooi. Vind eigenlijk alleen zandlakjes met iets van glitter erin mooiquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:04 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Muir Muir on the Wall mooi.![]()
De rest van de kleurtjes heb ik al zo'n beetje. Die liquid sand heb ik de P2 versie ook van en die andere twee vind ik niet zo.
Douchegel en shampooquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hai![]()
Morgen naar de Primark en DM in Essen![]()
Wat moet ik falen bij de dm (naast p2 zandlakjes)?
Nu op een saaie verjaardag
Kijk even bij de Limited Edition shappen van P2, Catrice enzo. Die willen nog wel eens leuke dingen hebben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hai![]()
Morgen naar de Primark en DM in Essen![]()
Wat moet ik falen bij de dm (naast p2 zandlakjes)?
Nu op een saaie verjaardag
Ze zijn dan ook velen mooiquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mandy ik heb wel even geduld hoor
Maar ik wil eik gewoon alle p2 liquid sands
Ik weet heul niet eens hoe ze er allemaal uit zienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook velen mooi3 van de 6, dan
Wat heb je en waar moet ik voor kijken wat ze hebben?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mandy ik heb wel even geduld hoor
Maar ik wil eik gewoon alle p2 liquid sands
Ik heb niks, ik wil ze allemaalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat heb je en waar moet ik voor kijken wat ze hebben?
Die rooie zag trouwens ook mooi uit bij jouquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook velen mooi3 van de 6, dan
Maar dan nogquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Nee geen Lush, ben zelf niet zon fan van douchegel enzo. Maar hebben ze daar ook bodymist enzo?
En de nagellak ga ik zeker goed bekijken. Zandlakjes van p2 vind ik er ook maar 3 leuk... Maar ik ga gewoon hopen dat er iets van op voorraad is.
Alles is daar goedkoop of niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:15 schreef Dwyn het volgende:
Oh, en luchtjes zijn ook erg goedkoop bij de DM!
Nee ben volgens mij nog nooit int lushtopic geweest. Heb nu wel een proefmonstertje lemony flutter....dus wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dan nogVelen malen goedkoper dus als je het toch moet kopen zou ik het daar inslaan
![]()
Die vraag van Lush was omdat ik dacht dat ik je neem vaker ook in het Lush topic gezien had.
Is goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mandy, zou je voor mij willen kijken naar P2 Seductive, Illegal en Confidential, mocht je eraan toekomen?
Ja ik hou van rijden, maar volgende week gaan we dus ook naar Berlijn met 4 man en mijn vriend en ik zijn de enige met een rijbewijsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nee ben volgens mij nog nooit int lushtopic geweest. Heb nu wel een proefmonstertje lemony flutter....dus wat niet is kan nog komen
Ik heb dr zin inhelaas moet ik wel rijden.....
Thnx!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is goed
Ja ik ga niet echt "op zoek" naar een DM maar als ik er een tegenkom op een gunstig moment ga ik wel even naar binnen en zal ik kijken
Hendigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik hou van rijden, maar volgende week gaan we dus ook naar Berlijn met 4 man en mijn vriend en ik zijn de enige met een rijbewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |