Ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:09 schreef Iwanius het volgende:
Voor wat het waard is: Iemand al rondgekeken bij De Action in zijn buurt?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef willemwaus het volgende:
Action haat mij, geen filiaal echt in de buurt![]()
[ afbeelding ]
LOL! Ik heb er twee op loopafstandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef willemwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar jaar? Ik doe maximaal 48 uur met zoon stoeltje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:20 schreef tpopml het volgende:
Ideaal, ik neem 'm al een paar jaartjes mee:
[ afbeelding ]
Prijs op dit plaatje is volgens mij actieprijs, volgens mij is ie doorgaans 10 á 15 euro. Bij de Action.
Niet gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:39 schreef paardenmeisjes het volgende:
Als iemand nog een tent weet met binnen- en buitentent (dus niet die van Perry Sport) voor een paar tientjes: laat het me weten!
Verkopen ze bij de Action eigenlijk tenten?
Soms hebben ze wel tenten, maar is vaak maar tijdelijk. Op het moment bij mij in de buurt hebben ze geen tenten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:39 schreef paardenmeisjes het volgende:
Als iemand nog een tent weet met binnen- en buitentent (dus niet die van Perry Sport) voor een paar tientjes: laat het me weten!
Ik ben, of beter gezegd: al mijn spullen zijn een keer verzopen met alleen een binnentent en dat wil ik liever vermijden dit jaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet gezien.
Waarom wil je per se een binnen en buitentent?
Maar ik neem toch aan dat dat een behoorlijke stortbui was, toch?quote:Op zondag 11 augustus 2013 08:04 schreef paardenmeisjes het volgende:
[..]
Ik ben, of beter gezegd: al mijn spullen zijn een keer verzopen met alleen een binnentent en dat wil ik liever vermijden dit jaar.
Dat klopt, en de spullen stonden te veel tegen de tentdoeken aan, maar ik neem liever het zekere voor het onzekerequote:Op zondag 11 augustus 2013 08:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik neem toch aan dat dat een behoorlijke stortbui was, toch?
* Lonaa maakt zich zorgen.
Ik heb wel een tent met binnen en buitentent, maar hij is vrij groot, vrij zwaar en van goede kwaliteit. Super dus, maar niet voor Lowlands. (viel me de vorige keer erg tegen, dat ding meezeulen)quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:02 schreef paardenmeisjes het volgende:
[..]
Dat klopt, en de spullen stonden te veel tegen de tentdoeken aan, maar ik neem liever het zekere voor het onzekereik denk dat genoeg mensen Lowlands hebben overleefd zonder binnen en buitentent.
komt ervan als je midden tussen de koeien gaat wonenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:09 schreef willemwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ha. Woon praktisch in de stad, maar goedquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
komt ervan als je midden tussen de koeien gaat wonen
Maximaal inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:55 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Een paar jaar? Ik doe maximaal 48 uur met zoon stoeltje.
Blijkbaar ben ik heel zuinig? Of er zitten natuurlijk goede en minder goede tussenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maximaal inderdaadVorig jaar op vrijdag al kapot en zaterdag verbaasde ik mij dat dat kapotte stoeltje gejat was
www.anwb.nlquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:39 schreef paardenmeisjes het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |