abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142830415
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Onzin, de VS heeft al geen baat bij dit conflict laat staan een burgervliegtuig die uit de lucht word geknald.
De VS en Oekraine hebben wel degelijk baat bij het neerhalen van MH17 door de rebellen. West-Europa stelt zich harder op, meer steun voor Oekraine, dat van de gelegenheid gebruikt maakt om door te stoten (hoeveel hebben ze heroverd sinds de crash?) En Amerika zit al zo lang te roepen om strengere sancties door de EU, die daar nu toe bereid lijkt..
Ze zullen het zelf niet neerhalen, maar hopen dat zoiets gebeurt, reken maar van yes.

"My Dear Walter,
It is most important to attract neutral shipping to our shores, in the hope especially of embroiling the United States with Germany. ..
‘For our part we want the traffic - the more the better and if some of it gets into trouble, better still.’
"Churchill, 1916

"In spite of all its horror, we must regard the sinking of the Lusitania as an event most important and favourable to the Allies. . . . The poor babies who perished in the ocean struck a blow at German power more deadly than could have been achieved by the sacrifice of a hundred thousand fighting men."
Churchill, 1937
pi_142839303
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah daar is een andere aap uit de mouw. Fracking. En daar is een rede waarom men chaos in dat gebied wil.
:') ja dat fracked ook zo lekker makkelijk in een conflictgebied.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 09:50:03 #203
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142840720
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 07:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') ja dat fracked ook zo lekker makkelijk in een conflictgebied.
.. niet als je het zelf aanstuurt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 10:22:12 #204
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_142841339
Ik denk dat de WO III zich al afspeelt in deze tijd. Ik zie het niet zozeer dat er wapens door de EU, Rusland e.d. worden gebruikt in deze oorlog, maar dat de economische sancties die ze elkaar opleggen min of meer zorg dragen voor een oorlog die zich op de achtergrond afspeelt. Het is eigenlijk een soort schaakspel met i.p.v. wapens (geweren e.d.) economisch schaakmat (of in ieder geval zoveel mogelijk stukken uitschakelen) zodat er een "manke tegenstander" ontstaat.

Ik weet niet precies hoe ik alle "kleine en grote" conflicten moet benoemen. Misschien dat die ook nog meespelen..meer "conflicten". Ik denk dus dat WO III zich op de "achtergrond" allang aan het afspelen is.
pi_142842047
Hier het totaal platbombarderen van een complete woonwijk in Gaza door Israël (moet je ff zien):

http://www.liveleak.com/view?i=c77_1406577312

Meanwhile is in Syrië en Irak een genocide aan de gang:

SPOILER: Schokkend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 10:54:41 ]
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 11:00:06 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_142842189
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier het totaal platbombarderen van een complete woonwijk in Gaza door Israël (moet je ff zien):

Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier laten ze ISIS-fanboys gewoon hun gang gaan met hun haat. Er wordt ze geen duimbreed in de weg gelegd.
Ook wordt dat uit het nieuws weggehouden. Alleen RTL had er een item over. Een dag later :')
pi_142842213
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En hier laten ze ISIS-fanboys gewoon hun gang gaan met hun haat. Er wordt ze geen duimbreed in de weg gelegd.
Ook wordt dat uit het nieuws weggehouden. Alleen RTL had er een item over. Een dag later :')
Tja... onbegrijpelijk.

Heb je het bombardement gezien? In een uurtje tijd een wijk compleet tegen de vlakte. :{

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 11:02:53 ]
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 11:03:10 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_142842272
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja... onbegrijpelijk.

Heb je het bombardement gezien?
Ik ga er niet naar kijken. Vind het allemaal walgelijk. De raketten van beide kanten.
pi_142842294
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ga er niet naar kijken. Vind het allemaal walgelijk. De raketten van beide kanten.
Kan me daar iets bij voorstellen. :)
pi_142842427
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Lambiekje als je eerst een keer de moeite zou doen om je hersenspinsels te onderbouwen dan zou je misschien serieus genomen kunnen worden, de enige die hier keer op keer bullshit loopt te verkondigen ben jij.

Welk belang heeft de VS? In dit conflict is het namelijk wel erg duidelijk dat Rusland de enige is die een belang heeft.
Ik denk zelf dat Rusland weinig belang heeft om nog negatiever in het nieuws te komen door middel van het neerschieten van een passagiersvliegtuig. De V.S daarentegen, die al weer een tijd bezig is Rusland zwart te maken, grijpt deze kans met beide handen aan. Net weer een bericht gekregen dat Rusland opeens kernwapens heeft! Oh nee! Net zoals 40 andere landen! Wat erg! Het is verschrikkelijk wat gebeurd is, maar ik vind het nog erger dat de V.S en sommige Europese leiders de ramp gebruiken voor hun eigen doeleinden.
Jongens....gewoon even lekker relativeren.
pi_142842790
quote:

Haat genereert haat, vrij logisch.
pi_142843976
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:09 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
, maar ik vind het nog erger dat de V.S en sommige Europese leiders de ramp gebruiken voor hun eigen doeleinden.
Ja dat is erg maar ontkennen dat Rusland dit niet doet is oerdom.
pi_142843992
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 09:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. niet als je het zelf aanstuurt
Kun je ook nog eens een keer iets onderbouwen of is dat wederom teveel gevraagd?
pi_142844221
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hoezo oerdom? Ik weet niet wie het gedaan heeft, ik kan er alleen met mijn hoofd niet bij waarom Rusland zoiets verschrikkelijks als dit zou doen...ze winnen er immers helemaal niks mee. In tegenstelling tot Europa en de V.S.
pi_142844381
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:12 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Hoezo oerdom? Ik weet niet wie het gedaan heeft, ik kan er alleen met mijn hoofd niet bij waarom Rusland zoiets verschrikkelijks als dit zou doen...ze winnen er immers helemaal niks mee. In tegenstelling tot Europa en de V.S.
Lees mijn eerdere reacties, geen van de betrokken partijen heeft belang bij het neerhalen van een burgervliegtuig, maar als je zulke wapens levert aan niet goed getrainde rebellen (in combinatie met russische huurlingen) dan kun je zulke fouten verwachten en ben je als leverancier (van wapens en personeel) medeschuldig.

Je zou verwachten dat Rusland, net zoals de VS trouwens, wel een keer geleerd zou hebben van het ondersteunen van onbetrouwbare partijen zoals deze "seperatisten".
pi_142844582
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Lees mijn eerdere reacties, geen van de betrokken partijen heeft belang bij het neerhalen van een burgervliegtuig, maar als je zulke wapens levert aan niet goed getrainde rebellen (in combinatie met russische huurlingen) dan kun je zulke fouten verwachten en ben je als leverancier (van wapens en personeel) medeschuldig.

Je zou verwachten dat Rusland, net zoals de VS trouwens, wel een keer geleerd zou hebben van het ondersteunen van onbetrouwbare partijen zoals deze "seperatisten".
Ja, medeschuldig zijn ze inderdaad. Maar ze zijn niet de schuldige partij, dat zijn nog altijd de personen die de trekker hebben overgehaald, dus niet de Russen, en ik krijg het gevoel dat de MSM ons wil laten geloven dat Poetin zelf de trekker heeft overgehaald....
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:38:26 #217
52357 Lambiekje
pi_142844978
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

De verhouding tussen slechte daden doen Rusland : VS is 1 : 100.000
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 12:40:39 #218
249559 crew  Lavenderr
pi_142845045
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Volgens het boek van Biek.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:46:45 #219
52357 Lambiekje
pi_142845216
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volgens het boek van Biek.
Amerika is zo veel fouter, extremer

Als men zich wat meer verdiept zou je reactie zijn. "Wat een lage, voorzichtige inschatting"
pi_142845297
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Amerika is zo veel fouter, extremer

Als men zich wat meer verdiept zou je reactie zijn. "Wat een lage, voorzichtige inschatting"
Allebei de partijen zijn inmens slecht, Rusland is bijvoorbeeld voor zijn burgers nog altijd een schoft, terwijl Amerika voornamelijk buitenlandse burgers gebruikt voor zijn doeleinden, allebei even erg dunkt mij.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:58:07 #221
52357 Lambiekje
pi_142845535
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:49 schreef Hatsjikkiedee het volgende:

[..]

Allebei de partijen zijn inmens slecht, Rusland is bijvoorbeeld voor zijn burgers nog altijd een schoft, terwijl Amerika voornamelijk buitenlandse burgers gebruikt voor zijn doeleinden, allebei even erg dunkt mij.
Het is een beeld van rusland dat onze corrupt media het voorschoteld. Saddam was slecht, Gaddafi was slecht. al-Assad is slecht. Allemaal kwalijke leugens van onze criminele media.

Amerika behandeld zijn eigen volk (ook) misdadig. Je kop wordt er al half geschoten als je een tomaatplantje in je moestuin onderhoudt. En dat is geen grap!
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 13:01:52 #222
249559 crew  Lavenderr
pi_142845623
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is een beeld van rusland dat onze corrupt media het voorschoteld. Saddam was slecht, Gaddafi was slecht. al-Assad is slecht. Allemaal kwalijke leugens van onze criminele media.

Amerika behandeld zijn eigen volk (ook) misdadig. Je kop wordt er al half geschoten als je een tomaatplantje in je moestuin onderhoudt. En dat is geen grap!
Dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op |:(
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:05:07 #223
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142845699
quote:

[..]

Stalin vergeten?

quote:

[..]

Bron? :) Of zullen we dit even meenemen naar een ander topic.
pi_142845738
quote:

[..]

Gelukkig wordt het moestuintje van mijn Amerikaanse vrienden goed onderhouden zonder kans op afgeschoten hoofden, ik denk dat je nu toch ietswat overdrijft. Het is wel zo dat Monsanto probeert mensen aan te klagen als de groentenzaden van burgers gemengd wordt met Monsanto zaad, ook al dat moeder natuur dat zelf...maar hoe dat verder verloopt kan alleen de toekomst uitwijzen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:09:59 #225
52357 Lambiekje
pi_142845866
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op |:(
was het maar een grap.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:13:09 #226
52357 Lambiekje
pi_142845949
quote:
EU gaat uw moestuin bombarderen
De EU is hard bezig om de markt voor zaad (van planten en groenten, smeerkezen) ontzettend fascistisch corporatistisch te maken. Er ligt regelgeving op de plank, op basis van een uitspraak van het Europese Hof uit 2012, om zaden centraal te gaan registreren. Gebruikers van zaden (inclusief de moestuinier en hobbyboer) mogen in de toekomst alleen nog via het centrale orgaan goedgekeurde zaden gebruiken, op straffe van hoge boetes.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/04/eu_gaat_uw_moestuin_bombardere.html
In de vs zijn er al gevallen dat men dood getaserd wordt omdat je dus niet direct het plantje verwijdert.

En ja er worden 16 man sterk SWAT teams voor ingezet. Wat denk je wel niet om een niet-monsanto-zaadje te planten. Dan ben je toch echt een zware crimineel.

Net als met dat knoeien met kilometerkastje (dat is van de baan >> eCall ) zal de gevangenisstraf hoger zijn dan moord.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lambiekje op 29-07-2014 13:20:33 ]
pi_142846336
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Zelfs op Fok! kom ik zelden zulke xenofobe posts tegen... ;(
Ik kom hier nog een keer op terug.

Als je dit niet gezien hebt (vooral het einde) dan snap ik dat je je weinig zorgen maakt om de radicale islam die een grote opmars maakt:

SPOILER: Bevat zeer schokkende beelden
Nazi praktijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 13:27:58 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:51:40 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142847004
quote:

Zoals ik al eerder zij in het NWS topic over Israel.
Als ze niet met de Joden aan het bakkeleien zijn dan zijn ze wel met de onderlinge apparte moslim fracties aan het ouwehoeren, het houd ook nooit op daar!

Probleem is ook dat de ISIS ook erg makkelijk is daarin of je werkt mee of we jagen je over de kling.
BAH!!! :r hoe kan je daar nou voor zijn!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142847387
quote:

[..]

Ach laat ik het eens net zo onderbouwen als wat jij hier poogt te doen.

Nee dat is niet zo.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:29:38 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142848185
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In de vs zijn er al gevallen dat men dood getaserd wordt omdat je dus niet direct het plantje verwijdert.

En ja er worden 16 man sterk SWAT teams voor ingezet. Wat denk je wel niet om een niet-monsanto-zaadje te planten. Dan ben je toch echt een zware crimineel.

Net als met dat knoeien met kilometerkastje (dat is van de baan >> eCall ) zal de gevangenisstraf hoger zijn dan moord.
http://en.wikipedia.org/wiki/Taser_safety_issues#Chronology
hier is de lijst welke is dood gegaan ivm problemen met een plantje wijs ff aan dank u :)
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:03:12 #231
52357 Lambiekje
pi_142849374
U.S. Holds the World Record of Killings of Innocent Civilians
A world-renowned Canadian philosopher argues that the United States holds the world record of illegal killings of unarmed civilians and extrajudicial detention and torturing of prisoners who are detained without trial.

Prof. John McMurtry says that the U.S. government is a gigantic mass-murdering machine which earns profit through waging wars, and is never held accountable over its unspeakable war crimes and crimes against humanity. He also believes that the U.S. has become a police state, which treats its citizens in the most derogatory manner.

“I have travelled alone with only backpack possession through the world, and have found no state in which police forces are more habituated to violent bullying, more likely to draw a gun, more discriminatory against the dispossessed, and more arbitrarily vicious in normal behavior,” said McMurtry. “The US now leads the globe in an underlying civil war of the rich against the poor.”

“The US can … detain, kidnap and imprison without trial or indictment any US citizen or other citizen anywhere by designating them enemies to the US,” Prof. John McMurtry noted in an exclusive interview with Fars News Agency.

According to the Canadian intellectual, the United States statesmen have long supported dictatorial and tyrannical regimes and even funded and armed the Nazi regime of Adolf Hitler in the period between 1939 and 1945.

bron
pi_142849758
And I'm out...
pi_142851487
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:13 schreef LelijKnap het volgende:
And I'm out...
Ja, ik ook...
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 16:09:25 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_142851573
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach laat ik het eens net zo onderbouwen als wat jij hier poogt te doen.

Nee dat is niet zo.
Ik moest lachen :@
pi_142856174
Dus al deze doden zijn eigenlijk de schuld van de VS?

http://www.hawaii.edu/powerkills/welcome.html

lekker oldschool webpagina

dinsdag 29 juli 2014 @ 19:58:27 #236
52357 Lambiekje
pi_142858732
quote:
Staat werelbrand nummer 3 dan toch voor de deur?
De spanningen tussen het Westen en Rusland over het neerhalen van de Maleisische Boeing boven Oekraïne zijn hoog opgelopen. Toch lijkt een ander voorval van afgelopen week de trigger te worden die de Derde Wereldoorlog in gang kan zetten. Het Permanente Hof voor Arbitrage in Den Haag veroordeelde Rusland namelijk tot het betalen van $ 50 miljard aan de aandeelhouders van oliemaatschappij Yukos. De Russen reageerden woedend en noemde het besluit politiek gemotiveerd. De Financial Times haalde in dit kader een vertrouweling van president Putin aan, die zou hebben gezegd dat de boete het Kremlin eigenlijk een zorg zal zijn, ‘omdat er een oorlog komt in Europa.’
bron
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:02:22 #237
52357 Lambiekje
pi_142858900
Het moet niet gekker worden:

Obama: Muslims Built 'The Very Fabric of Our Nation'

maar daarvoor is hij het natuurlijk ook een moslim.

[ Bericht 50% gewijzigd door Lambiekje op 29-07-2014 20:11:05 ]
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 20:27:50 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_142859988
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:02 schreef Lambiekje het volgende:
Het moet niet gekker worden:

Obama: Muslims Built 'The Very Fabric of Our Nation'

maar daarvoor is hij het natuurlijk ook een moslim.
Wat wil je nou zeggen?
pi_142860163
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat wil je nou zeggen?
Dat Obama een Moslim is. :D
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 20:44:38 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_142860685
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat Obama een Moslim is. :D
So what?
pi_142860914
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

So what?
Vraag maar aan Lambiekje :)
pi_142861089
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

So what?
Whut? Dat vind jij irrelevant?
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 21:01:26 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_142861441
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Whut? Dat vind jij irrelevant?
Dat zeg ik niet. Ik vind alleen dat Lambiekje nogal vaak wat roeptoetert en ik neem niet elk linkje of bewering van hem voetstoots aan.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:16:58 #244
52357 Lambiekje
pi_142864931
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik vind alleen dat Lambiekje nogal vaak wat roeptoetert en ik neem niet elk linkje of bewering van hem voetstoots aan.
alles moet je toetsen aan je eigen waarheden en weer herevalueren.

dat obama een moslim is en nu dus ook claimt dat het land er door is opgebouwd. Impliceert nog al wat.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:23:00 #245
52357 Lambiekje
pi_142865231
quote:
In previous articles, I have discussed Russia's "de-dollarization strategy" and the fact that Gazprom is now asking their large customers to start paying in currencies other than the dollar. But this is not just a story about Russia any longer. As you will read about below, China and South Korea have just signed a major agreement to facilitate trade with one another using their own national currencies, and even prominent French officials are now talking about the need to use the dollar less and the euro more. John Williams of shadowstats.com recently said that things have never "been more negative" for the U.S. dollar, and he was right on the mark.
http://theeconomiccollaps(...)on-trend-accelerates
daarom dus oorlog.
pi_142866550
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

alles moet je toetsen aan je eigen waarheden en weer herevalueren.

dat obama een moslim is en nu dus ook claimt dat het land er door is opgebouwd. Impliceert nog al wat.
Bekijk je zelf je geposte filmpjes wel eens? Of is het engels een beetje te ingewikkeld voor je?

Of ben je zo makkelijk te beinvloeden door rechts-christelijke fundamentalisten?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 22:50:18 ]
  woensdag 30 juli 2014 @ 00:59:30 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142871022
Even kijken of ik dat ook kan.

Onrust in de Gaza strook gaat door mensen komen in opstand vanwege het geweld daar.
Ook in andere landen zoals Nederland gaan steeds meer mensen de straat op, voor en tegenstanders gaan met elkaar op de vuist, dialoog is ver te zoeken in de VS Berlijn en Parijs zijn al veel onregeldheden uitgebarsten, moslims worden het land uit gezet.
Moslims zijn dus al hun spullen kwijt en zonder pardon op het vkliegtuig gezet naar het midden oosten, Al deze landen zijn hun frustratie meer dan zat daardoor en vallen hierbij allemaal gezamelijk Israel en Turkije binnen, De NAVO laat dit niet op zich zitten en grijpt in,Rusland en China scharen zich achter het Midden oosten.

WW3 start.
pi_142871094
"het midden-oosten" :')
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:45:08 #249
52357 Lambiekje
pi_142879643
  Moderator woensdag 30 juli 2014 @ 12:56:26 #250
249559 crew  Lavenderr
pi_142880081
quote:
Sta in tweestrijd: lunchen in de zon of dit filmpje kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')