De VS en Oekraine hebben wel degelijk baat bij het neerhalen van MH17 door de rebellen. West-Europa stelt zich harder op, meer steun voor Oekraine, dat van de gelegenheid gebruikt maakt om door te stoten (hoeveel hebben ze heroverd sinds de crash?) En Amerika zit al zo lang te roepen om strengere sancties door de EU, die daar nu toe bereid lijkt..quote:Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Onzin, de VS heeft al geen baat bij dit conflict laat staan een burgervliegtuig die uit de lucht word geknald.
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah daar is een andere aap uit de mouw. Fracking. En daar is een rede waarom men chaos in dat gebied wil.
.. niet als je het zelf aanstuurtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:51 schreef Chewie het volgende:
[..]ja dat fracked ook zo lekker makkelijk in een conflictgebied.
SPOILER: SchokkendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 10:54:41 ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier het totaal platbombarderen van een complete woonwijk in Gaza door Israël (moet je ff zien):
http://www.liveleak.com/view?i=c77_1406577312
Meanwhile is in Syrië en Irak een genocide aan de gang:En hier laten ze ISIS-fanboys gewoon hun gang gaan met hun haat. Er wordt ze geen duimbreed in de weg gelegd.SPOILER: SchokkendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook wordt dat uit het nieuws weggehouden. Alleen RTL had er een item over. Een dag later![]()
Tja... onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hier laten ze ISIS-fanboys gewoon hun gang gaan met hun haat. Er wordt ze geen duimbreed in de weg gelegd.
Ook wordt dat uit het nieuws weggehouden. Alleen RTL had er een item over. Een dag later
Ik ga er niet naar kijken. Vind het allemaal walgelijk. De raketten van beide kanten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja... onbegrijpelijk.
Heb je het bombardement gezien?
Kan me daar iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ga er niet naar kijken. Vind het allemaal walgelijk. De raketten van beide kanten.
Ik denk zelf dat Rusland weinig belang heeft om nog negatiever in het nieuws te komen door middel van het neerschieten van een passagiersvliegtuig. De V.S daarentegen, die al weer een tijd bezig is Rusland zwart te maken, grijpt deze kans met beide handen aan. Net weer een bericht gekregen dat Rusland opeens kernwapens heeft! Oh nee! Net zoals 40 andere landen! Wat erg! Het is verschrikkelijk wat gebeurd is, maar ik vind het nog erger dat de V.S en sommige Europese leiders de ramp gebruiken voor hun eigen doeleinden.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lambiekje als je eerst een keer de moeite zou doen om je hersenspinsels te onderbouwen dan zou je misschien serieus genomen kunnen worden, de enige die hier keer op keer bullshit loopt te verkondigen ben jij.
Welk belang heeft de VS? In dit conflict is het namelijk wel erg duidelijk dat Rusland de enige is die een belang heeft.
Hier het totaal platbombarderen van een complete woonwijk in Gaza door Israël (moet je ff zien):
Meanwhile is in Syrië en Irak een genocide aan de gang:Haat genereert haat, vrij logisch.SPOILER: SchokkendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jongens....gewoon even lekker relativeren.
Ja dat is erg maar ontkennen dat Rusland dit niet doet is oerdom.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:09 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
, maar ik vind het nog erger dat de V.S en sommige Europese leiders de ramp gebruiken voor hun eigen doeleinden.
Hoezo oerdom? Ik weet niet wie het gedaan heeft, ik kan er alleen met mijn hoofd niet bij waarom Rusland zoiets verschrikkelijks als dit zou doen...ze winnen er immers helemaal niks mee. In tegenstelling tot Europa en de V.S.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat is erg maar ontkennen dat Rusland dit niet doet is oerdom.
Lees mijn eerdere reacties, geen van de betrokken partijen heeft belang bij het neerhalen van een burgervliegtuig, maar als je zulke wapens levert aan niet goed getrainde rebellen (in combinatie met russische huurlingen) dan kun je zulke fouten verwachten en ben je als leverancier (van wapens en personeel) medeschuldig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:12 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Hoezo oerdom? Ik weet niet wie het gedaan heeft, ik kan er alleen met mijn hoofd niet bij waarom Rusland zoiets verschrikkelijks als dit zou doen...ze winnen er immers helemaal niks mee. In tegenstelling tot Europa en de V.S.
Ja, medeschuldig zijn ze inderdaad. Maar ze zijn niet de schuldige partij, dat zijn nog altijd de personen die de trekker hebben overgehaald, dus niet de Russen, en ik krijg het gevoel dat de MSM ons wil laten geloven dat Poetin zelf de trekker heeft overgehaald....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lees mijn eerdere reacties, geen van de betrokken partijen heeft belang bij het neerhalen van een burgervliegtuig, maar als je zulke wapens levert aan niet goed getrainde rebellen (in combinatie met russische huurlingen) dan kun je zulke fouten verwachten en ben je als leverancier (van wapens en personeel) medeschuldig.
Je zou verwachten dat Rusland, net zoals de VS trouwens, wel een keer geleerd zou hebben van het ondersteunen van onbetrouwbare partijen zoals deze "seperatisten".
De verhouding tussen slechte daden doen Rusland : VS is 1 : 100.000quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat is erg maar ontkennen dat Rusland dit niet doet is oerdom.
Volgens het boek van Biek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De verhouding tussen slechte daden doen Rusland : VS is 1 : 100.000
Amerika is zo veel fouter, extremerquote:
Allebei de partijen zijn inmens slecht, Rusland is bijvoorbeeld voor zijn burgers nog altijd een schoft, terwijl Amerika voornamelijk buitenlandse burgers gebruikt voor zijn doeleinden, allebei even erg dunkt mij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Amerika is zo veel fouter, extremer
Als men zich wat meer verdiept zou je reactie zijn. "Wat een lage, voorzichtige inschatting"
Het is een beeld van rusland dat onze corrupt media het voorschoteld. Saddam was slecht, Gaddafi was slecht. al-Assad is slecht. Allemaal kwalijke leugens van onze criminele media.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:49 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
[..]
Allebei de partijen zijn inmens slecht, Rusland is bijvoorbeeld voor zijn burgers nog altijd een schoft, terwijl Amerika voornamelijk buitenlandse burgers gebruikt voor zijn doeleinden, allebei even erg dunkt mij.
Dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is een beeld van rusland dat onze corrupt media het voorschoteld. Saddam was slecht, Gaddafi was slecht. al-Assad is slecht. Allemaal kwalijke leugens van onze criminele media.
Amerika behandeld zijn eigen volk (ook) misdadig. Je kop wordt er al half geschoten als je een tomaatplantje in je moestuin onderhoudt. En dat is geen grap!
Stalin vergeten?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is een beeld van rusland dat onze corrupt media het voorschoteld. Saddam was slecht, Gaddafi was slecht. al-Assad is slecht. Allemaal kwalijke leugens van onze criminele media.
Amerika behandeld zijn eigen volk (ook) misdadig. Je kop wordt er al half geschoten als je een tomaatplantje in je moestuin onderhoudt. En dat is geen grap!
Gelukkig wordt het moestuintje van mijn Amerikaanse vrienden goed onderhouden zonder kans op afgeschoten hoofden, ik denk dat je nu toch ietswat overdrijft. Het is wel zo dat Monsanto probeert mensen aan te klagen als de groentenzaden van burgers gemengd wordt met Monsanto zaad, ook al dat moeder natuur dat zelf...maar hoe dat verder verloopt kan alleen de toekomst uitwijzen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
was het maar een grap.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op
In de vs zijn er al gevallen dat men dood getaserd wordt omdat je dus niet direct het plantje verwijdert.quote:EU gaat uw moestuin bombarderen
De EU is hard bezig om de markt voor zaad (van planten en groenten, smeerkezen) ontzettend fascistisch corporatistisch te maken. Er ligt regelgeving op de plank, op basis van een uitspraak van het Europese Hof uit 2012, om zaden centraal te gaan registreren. Gebruikers van zaden (inclusief de moestuinier en hobbyboer) mogen in de toekomst alleen nog via het centrale orgaan goedgekeurde zaden gebruiken, op straffe van hoge boetes.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/04/eu_gaat_uw_moestuin_bombardere.html
Ik kom hier nog een keer op terug.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelfs op Fok! kom ik zelden zulke xenofobe posts tegen...
SPOILER: Bevat zeer schokkende beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nazi praktijken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 13:27:58 ]
Meanwhile is in Syrië en Irak een genocide aan de gang:Zoals ik al eerder zij in het NWS topic over Israel.SPOILER: SchokkendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze niet met de Joden aan het bakkeleien zijn dan zijn ze wel met de onderlinge apparte moslim fracties aan het ouwehoeren, het houd ook nooit op daar!
Probleem is ook dat de ISIS ook erg makkelijk is daarin of je werkt mee of we jagen je over de kling.
BAH!!!hoe kan je daar nou voor zijn!
Er staat nog een vraag voor u open!!
Ach laat ik het eens net zo onderbouwen als wat jij hier poogt te doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Taser_safety_issues#Chronologyquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In de vs zijn er al gevallen dat men dood getaserd wordt omdat je dus niet direct het plantje verwijdert.
En ja er worden 16 man sterk SWAT teams voor ingezet. Wat denk je wel niet om een niet-monsanto-zaadje te planten. Dan ben je toch echt een zware crimineel.
Net als met dat knoeien met kilometerkastje (dat is van de baan >> eCall ) zal de gevangenisstraf hoger zijn dan moord.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach laat ik het eens net zo onderbouwen als wat jij hier poogt te doen.
Nee dat is niet zo.
quote:Staat werelbrand nummer 3 dan toch voor de deur?
De spanningen tussen het Westen en Rusland over het neerhalen van de Maleisische Boeing boven Oekraïne zijn hoog opgelopen. Toch lijkt een ander voorval van afgelopen week de trigger te worden die de Derde Wereldoorlog in gang kan zetten. Het Permanente Hof voor Arbitrage in Den Haag veroordeelde Rusland namelijk tot het betalen van $ 50 miljard aan de aandeelhouders van oliemaatschappij Yukos. De Russen reageerden woedend en noemde het besluit politiek gemotiveerd. De Financial Times haalde in dit kader een vertrouweling van president Putin aan, die zou hebben gezegd dat de boete het Kremlin eigenlijk een zorg zal zijn, ‘omdat er een oorlog komt in Europa.’
bron
Wat wil je nou zeggen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:02 schreef Lambiekje het volgende:
Het moet niet gekker worden:
Obama: Muslims Built 'The Very Fabric of Our Nation'
maar daarvoor is hij het natuurlijk ook een moslim.
Dat zeg ik niet. Ik vind alleen dat Lambiekje nogal vaak wat roeptoetert en ik neem niet elk linkje of bewering van hem voetstoots aan.quote:
alles moet je toetsen aan je eigen waarheden en weer herevalueren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vind alleen dat Lambiekje nogal vaak wat roeptoetert en ik neem niet elk linkje of bewering van hem voetstoots aan.
daarom dus oorlog.quote:In previous articles, I have discussed Russia's "de-dollarization strategy" and the fact that Gazprom is now asking their large customers to start paying in currencies other than the dollar. But this is not just a story about Russia any longer. As you will read about below, China and South Korea have just signed a major agreement to facilitate trade with one another using their own national currencies, and even prominent French officials are now talking about the need to use the dollar less and the euro more. John Williams of shadowstats.com recently said that things have never "been more negative" for the U.S. dollar, and he was right on the mark.
http://theeconomiccollaps(...)on-trend-accelerates
Bekijk je zelf je geposte filmpjes wel eens? Of is het engels een beetje te ingewikkeld voor je?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
alles moet je toetsen aan je eigen waarheden en weer herevalueren.
dat obama een moslim is en nu dus ook claimt dat het land er door is opgebouwd. Impliceert nog al wat.
Sta in tweestrijd: lunchen in de zon of dit filmpje kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |