Online pass bestaat niet meer, je kan gewoon gratis online spelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Man ik moet hier nog zoveel van spelen![]()
Trouwens ik had een online pass bij mijn disc voor BF 3 maar dat PSN account is er niet meer want het email adres wat ik ervoor gebruikte heb ik verwijderd
Ik neem aan dat ik niks meer met die code kan toch? Al met een ander account geprobeerd maar lukte het dus niet mee.
Waar ben je? Eens kijken of ik je kan inhalen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tales of Xillia Day 1 Edition komt morgen binnen.
Jawel. Voor een RPG zou dat betekenen een wereld 2x zo groot met dezelfde graphics.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:22 schreef Poit het volgende:
[..]
En die simpele reden slaat nergens op.
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:23 schreef Ixnay het volgende:
Wat een gamejaar voor een PS3 eigenaar:
Ni No Kuni CHECK
Tomb Raider CHECK
Sly Cooper CHECK
Bioshock: Infinite CHECK
Grid 2
Remember Me CHECK
The Last Of Us CHECK
Je hebt geen code meer nodigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Man ik moet hier nog zoveel van spelen![]()
Trouwens ik had een online pass bij mijn disc voor BF 3 maar dat PSN account is er niet meer want het email adres wat ik ervoor gebruikte heb ik verwijderd
Ik neem aan dat ik niks meer met die code kan toch? Al met een ander account geprobeerd maar lukte het dus niet mee.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik ben het wel met je eens hoor, dat COD eigenlijk ieder jaar vrijwel dezelfde game is. Maar die game bevalt me uitstekend en ik steek er samen met FIFA de meeste uren in. Hou nu eenmaal van online games die je tegen anderen kunt spelen. Ieder potje is weer anders, ondanks dat het principe achter de game wel constant hetzelfde is ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wil COD niet bashen maar waarom koop je die? Denk dat je die beter helemaal kan laten liggen en gewoon voor wat anders gedaan, ze komen ieder jaar met dezelfde gerecyclede troep aanzetten. Als je het een leuk spel vindt hou ik je niet tegen, maar ik heb alleen BO2 gespeeld en ben nu al uitgekeken op de hele COD reeks.
Bij ghost kan je niet meer prestigenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik ben het wel met je eens hoor, dat COD eigenlijk ieder jaar vrijwel dezelfde game is. Maar die game bevalt me uitstekend en ik steek er samen met FIFA de meeste uren in. Hou nu eenmaal van online games die je tegen anderen kunt spelen. Ieder potje is weer anders, ondanks dat het principe achter de game wel constant hetzelfde is ja.
Ze kunnen ook moeilijk ieder jaar de engine gaan veranderen natuurlijk. Ook eens met dit, speel het vooral om tegen anderen te spelen en je blijft toch verbeteren ieder jaar, dus dat maakt het leuk. De maps zijn steeds niet, de wapens ook vaak en er komen altijd wel nieuwe dingetjes bij die het spel beter maken. Niks aan te merken op CoD.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik ben het wel met je eens hoor, dat COD eigenlijk ieder jaar vrijwel dezelfde game is. Maar die game bevalt me uitstekend en ik steek er samen met FIFA de meeste uren in. Hou nu eenmaal van online games die je tegen anderen kunt spelen. Ieder potje is weer anders, ondanks dat het principe achter de game wel constant hetzelfde is ja.
Mee eens, maar laten we er maar geen groot probleem van maken hier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is genoeg op CoD aan te merken. De lijst is eindeloos.
Tegelijk doen ze genoeg goed.
Ik heb er niks op aan te merken, ik kan genoeg kritiek bedenken, maar het zou een beetje hypocriet zijn om de game af te vallen als ik bedenk dat ik al zeker 60 dagen speeltijd erin heb gestoken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is genoeg op CoD aan te merken. De lijst is eindeloos.
Tegelijk doen ze genoeg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |