Hoe bevalt de multiplayer je?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:09 schreef Slayage het volgende:
![]()
the last of us
![]()
![]()
een van mijn all time favorites zonder twijfel, als je een ps3 hebt moet je deze game in huis hebben
GTA niet aangekondigd voor next genquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef Bolters het volgende:
Ik zelf kan echt niet wachten op de PlayStation 4. Wat ik daarentegen wel klote vind; nu vind ik het eigenlijk niet zo handig om FIFA 14, GTA V en CoD: Ghosts te kopen voor de PlayStation 3. Die neem ik dan liever op de PS4. Maar fuck, ik wil eigenlijk zo snel mogelijk spelen. Vooral FIFA
Klopt, maar het is natuurlijk 99,9 procent zeker dat de game nog wel naar de next-gen komt. Althans, lijkt me..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
GTA niet aangekondigd voor next gen
Misschien eind 2014. Dan hoef ik hem al niet meer op die genquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Klopt, maar het is natuurlijk 99,9 procent zeker dat de game nog wel naar de next-gen komt. Althans, lijkt me..
Waarom? Rockstar geeft aan van niet, current-gen is een veel grotere markt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Klopt, maar het is natuurlijk 99,9 procent zeker dat de game nog wel naar de next-gen komt. Althans, lijkt me..
Ok, dat wist ik niet. In dat geval zal ik wel overstag moeten gaan. GTA V missen is sowieso geen optiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Rockstar geeft aan van niet, current-gen is een veel grotere markt.
ik ben geen multiplayerquote:
Kloptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben bezig met infamous 2. Leuk spelletje!
Geweldige game he? Echt zo terecht al die megascores.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:09 schreef Slayage het volgende:
![]()
the last of us
![]()
![]()
een van mijn all time favorites zonder twijfel, als je een ps3 hebt moet je deze game in huis hebben
Ik speel de multiplayer dagelijks. Echt een geweldige multiplayer! Innovatief, spannend, uniek en het is zo ontzettend bevredigend (THAT woordkeuze) als je iemand neer mept met je melee weapon en hem vervolgens nog even lekker bruut execute.quote:
Hoe bruut execute je hem dan, wanneer de EU versie gecensureerd is...!?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik speel de multiplayer dagelijks. Echt een geweldige multiplayer! Innovatief, spannend, uniek en het is zo ontzettend bevredigend (THAT woordkeuze) als je iemand neer mept met je melee weapon en hem vervolgens nog even lekker bruut execute.
prachtige game idd! Maar doodeng! Ik heb er serieus slechte dromen van gehadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:09 schreef Slayage het volgende:
![]()
the last of us
![]()
![]()
goed dat je het zegt, want ik speel zelden een game een tweede keer en normal level vind ik lastig zat, misschien durf ik het aan om em op een lastigere moeilijkheidsgraad te spelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Geweldige game he? Echt zo terecht al die megascores.
Zal hem zeker nog een keer spelen. Alle geunlockede verbeteringen aan je wapens e.d. blijven dan gewoon staan.
daar heb ik momenteel "last" vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef robin007bond het volgende:
Eerst alle games die ik al bezit uitspelen voordat ik nieuwe games ga kopen. Anders heb je op den duur zo enorm veel dat je nog moet doen.
waar heb jij hem voor deze prijs?! Ik wil hem ook maar kan hem nergens goedkoper dan 45 vindenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
28.50 voor de Day 1 Edition kon ik moeilijk laten liggen.
Yup ik heb ook nog ruim voldoende backlog. Eerst maar eens kijken wat hij gaat doen, consoles kopen op launchdate heb ik wel afgeleerd na de WiiUquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
daar heb ik momenteel "last" van
wat ik hier allemaal heb liggen inc. psn games waar ik nog aan moet beginnen:
-bioshock infinite
-ninokuni
-walking dead
-deus ex human revolution
-infamous fesitval of blood
-the last swan
-back to the future
-tokyo jungle
-journey
dus die ps4, kan langs me heen gaan deze herfst
Bruut genoeg, iemands kop verbouwen met een houten plank blijft bruut, ookal is de hoeveelheid bloed wat minder bij de EU versie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 06:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe bruut execute je hem dan, wanneer de EU versie gecensureerd is...!?
Een kameraad van mij kon hem 2-3 maand geleden voor 28.50 pre-orderen ergens in Duitsland, dat heeft die toen ook voor mij gedaan. Heb nog even voor je gezocht maar kan hem idd ook niet goedkoper vinden dan 45. Sorry.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
waar heb jij hem voor deze prijs?! Ik wil hem ook maar kan hem nergens goedkoper dan 45 vinden
Ik ben 19 maar kan het me toch herinneren. Jong geleerd, oud gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |