quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:46 schreef Mirjam het volgende:
ik ga straks gehaktballetjes maken, lekker met lontong en pindasaus en uitjes en de hele shizznit ermahgerd![]()
Nomnom, velen champignonsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:56 schreef Dwyn het volgende:
Volkorenpasta met rode saus en velen champignons
misschien mist hij variatie!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef Dwyn het volgende:
Al merk ik nu al dat mijn buik niet so amused is met mijn keuze voor avondeten.
Ja, voor zover je die twee klodders saus echt saus kunt noemen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Alleen met saus en champignon?
het was ook een stom en flauw grapjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft al de hele week verschillende avondmaaltijden gehad.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het was ook een stom en flauw grapje
Lekker!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:09 schreef Mirjam het volgende:
dat je de bakboter openknipt en dat er dan gewoon een flots in je oog spuit
Voelt het lekker vettig aan in je oog? (quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dit ga ik dagelijks doen, echt super
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dit ga ik dagelijks doen, echt super
Ik heb er nog een van de AHquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:31 schreef Dwyn het volgende:
Voor de liefhebbert, volgende week weer treinkaartjes bij de Blokker!
Spuiters.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:09 schreef Mirjam het volgende:
dat je de bakboter openknipt en dat er dan gewoon een flots in je oog spuit
Ja, ik ook nog twee. Maar ik ga volgende maand een keer naar Amsterdam en een keer naar Soest (quote:
Ja die van de AH zijn al sowieso tot ergens in oktober geldig. En ik moet ook naar A'dam binnenkort (denk dat ik sowieso volgende week ga).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik ook nog twee. Maar ik ga volgende maand een keer naar Amsterdam en een keer naar Soest (), dus die komen wel op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |