Maar als je het gewoon eens uittelt: ongeveer iedere vier uur een voeding. Als je om 8u 's ochtends begint, dan zou de laatste om 24u zijn. Zou alsnog prima te doen zijn; bedoel, het past gewoon binnen een dagquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook benieuwd wanneer ze zich weer meldt. Probeer ondertussen niet al te erg te piekeren over dat ze met het oude schema voeding 5 al had gehad en nu pas op 3 voedingen zit. Valt niet mee. Ik zal nu ff stoppen met jullie lastig te vallen en ga wel ff candy crashen ofzo.
Thnx voor alle luisterende oren en adviezen enzo.
Wacht wacht.... De hoeveelheid is tussen de 120 en 150 per kilo gewicht..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor woog de laatste keer 5,3 kg, laat dat nu 5,5 zijn. Dan zou ze dus minimaal 825 moeten drinken. Ze zit nu op 360 en ik kan maar heel moeilijk ermee omgaan dat ze dat waarschijnlijk niet gaat halen vandaag, terwijl ik het nu aan haar over laat. Iedere ochtend word ik wakker met idd wel de spanning in m'n lijf van, gaat ze vandaag voldoende drinken. Na haar geboorte is ze >10% afgevallen en moest ze bijgevoed worden. Met het strakke regime van om de 3-4 uur (waarbij ik dus meer richting 3 ga dan 4), deed ze het hartstikke goed. Dat werkte. En nu moet ik dat gedwongen loslaten en dat vind ik echt heel erg moeilijk. Bang dat ze weer gaat afvallen of versuft raakt, etc. Als we haar 's nachts niet zouden wekken, zou ze doorslapen geloof ik. M'n moeder brult al weken dat we haar moeten laten doorslapen, maar ik heb daar zelf nog geen goed gevoel bij.
Het is wat Spirit zegt, ik heb geen idee waar ik mee bezig ben en ik klamp me vast aan elk regeltje of instructie die ik krijg. Zo moet het, zo doen we het en als het dan niet zo gaat, weet ik me geen raad meer. Voel me daardoor ook echt een slechte moeder, dat ik daar niet zo ontspannen mee om kan gaan. Heb echt bewondering voor moeders zoals o.a. Coco, die zo relaxed zijn! Hier zitten de tranen gewoon al een tijd heel erg hoog.
Overigens is ze nu weer wakker en aan het sputteren, maar ik dénk dat het is omdat ik haar weggelegd heb in de box.
Heuj, heb jij mijn kind?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:40 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Inderdaad en best kans dat ze 's avonds ineens heel veel wil drinken en qua hoeveelheid nog een inhaalslagje maakt.
Deed die van mij in ieder geval. Overdag 100, max 120 drinken en dan net voor t naar bed gaan ineens 190.
Wat doe je?!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:06 schreef Logician het volgende:
Kijk dit dan!![]()
http://boofies.com/sale/babyslofjes-safari-geel.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |