Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
/carequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
als je hem iets sneller had geopend had je topic 2006000 gehad
ik geen eenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pls. Ken zoveel meiden die met slapen. De een doet dit de ander dat.
Ow wat ben ik tog een gekkie :$ :$quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zegt het meisje dat met haar bh aan slaapt ;s
je spoort inderdaad niet nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ow wat ben ik tog een gekkie :$ :$
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je spoort inderdaad niet nee.
Ik ken er ook geen eenquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ken er ook geen een
Als ik thuis kom na een lange werkdag is het eerste kledingstuk dat uit gaat m'n BH! Dat gevoel
Vergelijkbaar met 's avonds je strakke lange sokken met elastiekband uittrekken en vervolgens krabbelen over de afdrukken
Dat feelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ken er ook geen een
Als ik thuis kom na een lange werkdag is het eerste kledingstuk dat uit gaat m'n BH! Dat gevoel
Vergelijkbaar met 's avonds je strakke lange sokken met elastiekband uittrekken en vervolgens krabbelen over de afdrukken
Zo herkenbaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ken er ook geen een
Alles wat je op lange duur afknelt doet mij juist pijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat feel![]()
.
Juist als ik zonder bh ga slapen doen m'n tetten pijn 's ochtends
Idd, alleen als je de deur uit gaatquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo herkenbaarAls ik de hele dag thuis zit trek ik er niet eens een aan
jij weetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, alleen als je de deur uit gaat
Ja ik las het wel tussen de regels door.quote:
Jammerquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja ik las het wel tussen de regels door.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |