alle drie eigenlijk, maar voornamelijk de stad ontdekken hahaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:10 schreef DroogDok het volgende:
Wil je nou shoppen en uit eten, of de stad ontdekken?
Oh ok! dus 2 nachten is een beetje te veel van het goeie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:14 schreef LordLynx het volgende:
Meestal doe ik gewoon in een dag heen en weer (kleine 2 uur rijden), vroeg weg, uurtje of 10 daar, shoppen tot een uur of 6, wat eten en weer naar huis.
Zou altijd minimaal 2 nachten doen, anders heb je niet 1 volledige dag daar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:15 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Oh ok! dus 2 nachten is een beetje te veel van het goeie?
Sja, ik denk het wel, nu kom ik er wel eens in de 2/3 maanden omdat ik liever hier winkel dan in nederlandse steden maar kwa echte bezienswaardigheden vind ik er niet heel veel te doen om je 3 dag te kunnen vermaken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:15 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Oh ok! dus 2 nachten is een beetje te veel van het goeie?
en laten we wuppertahl niet vergeten!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:03 schreef opperkleurder het volgende:
2 dagen maximaal, maar in de omgeving is ook genoeg te doen. Je bent zo in Keulen, Bonn, Duisburg of Essen. Is stuk voor stuk de moeite waard!
ik vond dortmund echt 3 keer niks.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volgens Djeez is Dortmund leuker![]()
Dat kan trouwens ook in Dusseldorf
Welk hotel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:29 schreef MangoLotion het volgende:
Bedankt voor de tips! Wat een leuke toffe stad! het is 1 nachtje geworden in een geweldig hotel en dat was zeker voldoende! Ik ga echt nog een keer terug!
uebach, het lag erg centraal en we kregen de grootste kamer, de enige met balkon, waren we heel blij mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |