Deze:quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:16 schreef theodoor9 het volgende:
Wie had er nou die date met dat meisje achter de bar?
Hoewel ik begon te twijfelen of vault_tec het was:quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 11:48 schreef vault_tec het volgende:
Weet niet of men dit nog weet. Meisje ontmoet op lowlands, loopt nu stage in engeland tot december... Vakantie geboekt naar engeland. Shit is aan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:18 schreef µ het volgende:
[..]
Deze:
[..]
Hoewel ik begon te twijfelen of vault_tec het was:
[..]
Ik heb hem lekker geknuffeld...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geen idee dus, niks van meegekregen. Ik stond gewoon bij Fucked UpIk was zelfs nog te zien in de tv-uitzending s'avonds, toen die bolle het publiek in ging.
2008?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:53 schreef BillDauterive het volgende:
Kids was juist
Bij Kids denk ik aan een ander lied met bijna dezelfde titel: The Kids van The Parlor Mob. Deze band zou op Lowlands komen, maar moest afzeggen. Een paar maanden later ging ik alsnog naar een optreden van deze band in de kleine zaal van de Melkweg. Het was duidelijk de eerste keer dat ze in Nederland waren, want ze hadden wat drugs genuttigd. De bassist speelde het hele optreden met zijn rug naar het publiek toe, kijkend naar één van de geluidsboxen.
In welk jaar zou The Parlor Mob op Lowlands komen?
Ah, dat was 2009quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:13 schreef BillDauterive het volgende:
Bijna goed gegokt!Het is het jaar waarin Fall Out Boy ook afzegde.
Retegoed nummer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
+1 voor AMDB met zijn mooie avatar, die me elke keer "Crawling back to you" laat neuriën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:13 schreef BillDauterive het volgende:
Gojira is Japans voor Godzilla, volgens wikipedia. Eigenlijk wist ik het antwoord door brother52, die met een Japanse band aan kwam.
Goed, nieuwe vraag, mocht mijn antwoord goed zijn (ga ik wel vanuit).. Eentje met spoiler, dus dat mag geen gokvraag zijn.
Welke Alphaheadliner begint het vroegst?
Het juiste antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |