Klote is dat hè ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 06:47 schreef TBakkert het volgende:
Vet.
Geweldige zanger natuurlijk. Jammer dat het in Groningen is, alleen...
Ja want Groningen is gewoon amper te bereiken. Veel te ver. De de hotels zijn vast ook al vol voor december 2015.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 06:47 schreef TBakkert het volgende:
Vet.
Geweldige zanger natuurlijk. Jammer dat het in Groningen is, alleen...
Als het in Utrecht is is het weer ver voor de Groninger. Ze hebben gewoon mazzel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:17 schreef emil23 het volgende:
[..]
Ja want Groningen is gewoon amper te bereiken. Veel te ver. De de hotels zijn vast ook al vol voor december 2015.
Er is geen Groninger die Utrecht te ver weg vindt. Waarom zou je niet anderhalf uur reizen voor een mooie tentoonstelling? Het zijn vooral de mensen uit het 'westen' die andere plaatsen snel te ver weg vinden, een soort geografische bekrompenheidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het in Utrecht is is het weer ver voor de Groninger. Ze hebben gewoon mazzel.
Precies. Sterker nog. Ik rij 3x per week de afstand Groningen-Utrecht v.v. voor mijn werk. Geen centje pijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:55 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Er is geen Groninger die Utrecht te ver weg vindt. Waarom zou je niet anderhalf uur reizen voor een mooie tentoonstelling? Het zijn vooral de mensen uit het 'westen' die andere plaatsen snel te ver weg vinden, een soort geografische bekrompenheid
Is wel vaak zo ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:55 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Er is geen Groninger die Utrecht te ver weg vindt. Waarom zou je niet anderhalf uur reizen voor een mooie tentoonstelling? Het zijn vooral de mensen uit het 'westen' die andere plaatsen snel te ver weg vinden, een soort geografische bekrompenheid
Dealquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:38 schreef Maanvis het volgende:
2015 duurt nog even, schop 'm tegen die tijd maar omhoog tong!
Hoe was dat ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:35 schreef drakin het volgende:
Net al een paar keer geweest voor Ai WeiWei
Ik moet nog terug om 4 films te zien, verder mwa.quote:
Is toch die dissident ? Altijd grote verhalen over gehoord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet nog terug om 4 films te zien, verder mwa.
Het zijn meerdere kunstenaars in de expositie dan alleen Ai WeiWei, allen hebben ze een bepaalde mate van verzet. Sommigen zijn er meer op uit om te choqueren dan dat het echt nog iets heeft van kunst.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is toch die dissident ? Altijd grote verhalen over gehoord.
Ik begrijp het. Je wil het 100 % hebben om het plaatje af te krijgen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zijn meerdere kunstenaars in de expositie dan alleen Ai WeiWei, allen hebben ze een bepaalde mate van verzet. Sommigen zijn er meer op uit om te choqueren dan dat het echt nog iets heeft van kunst.
Maar de laatste keer kwam ik er pas achter toen het museum bijna sloot dat er 4 films gedraait werden, die moet ik dus nog gaan zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |