Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Ook te boeken voor feestjes en partijen
er is geen kipquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja laat zo'n weerloos onschuldig meisje even midden in de nacht over gevaarlijke straten zwerven
Of zoals ik het doe: op balkonterras roken en kamerdeur dicht. Nergens last vanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou hem gewoon bewaren en ergens buiten overdag smoken. Ja tog g's
Ze heeft een zolderkamerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Of zoals ik het doe: op balkonterras roken en kamerdeur dicht. Nergens last van
Niet iedereen heeft een balkonterrasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Of zoals ik het doe: op balkonterras roken en kamerdeur dicht. Nergens last van
Lastig lastig, wiet heeft wel een vrij sterke geur, dus beter niet binnenquote:
Oh dat is wat lastiger.quote:
idd gewoon chillax ergens op bankje ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:18 schreef Onorgineel het volgende:
Vind het wel lekker om af en toe als ik ga smoken rustig buiten een rondje te lopen snachts, niemand buiten verder, best wel rustgevend
mijn moeder ruikt nilksquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Lastig lastig, wiet heeft wel een vrij sterke geur, dus beter niet binnen
dan sterf ilkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dat is wat lastiger.
Schuine dak en dakraam? Zo ja uit raam klimmen en rustig op dakpannen gaan zitten en smoken
True truequote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een balkonterras
Ik denk altijd dat jouw posts een sarcastische lading hebben door die PIquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
idd gewoon chillax ergens op bankje ofzo
En dan na de joint knetter denken HUUUU IK ZIT OP EEN SCHUIN DAK HELP WAT DOE IKquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dat is wat lastiger.
Schuine dak en dakraam? Zo ja uit raam klimmen en rustig op dakpannen gaan zitten en smoken
veel te schuin bedoel ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe je toch een vest aan en neem je handdoek ofzo mee om op te zitten
en dan eraf flikkeren en stervenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dan na de joint knetter denken HUUUU IK ZIT OP EEN SCHUIN DAK HELP WAT DOE IK
Das gewoon standaard, soms pas ik m wel aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jouw posts een sarcastische lading hebben door die PI
je bent toch nie gehandicaptquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en dan eraf flikkeren en sterven
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je bent toch nie gehandicapt
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
veel te schuin bedoel ik
Dat is een risico dat je voor lief kan nemenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dan na de joint knetter denken HUUUU IK ZIT OP EEN SCHUIN DAK HELP WAT DOE IK
Ohjah, je kunt ook gewoon in het raam zittenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:23 schreef krullenbolletje het volgende:
ik heb geen dakkapel ofzo he gewoon een schuin dak
Oh te steil, bummer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
veel te schuin bedoel ik
Dat kan ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ohjah, je kunt ook gewoon in het raam zitten
als ik nou nuchter wasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ohjah, je kunt ook gewoon in het raam zitten
dan maar bewarenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh te steil, bummer.
Dan is laatste optie, zoals eerder genoemd, buiten ergens op een bankje smoken
Doe dat, je zult er geen spijt van krijgen. Wel in een luchtdicht zakjequote:
Beter bewaar je het voor morgenquote:
Ze is helaas stoned ten onder gegaanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en dan eraf flikkeren en sterven
die heb ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Doe dat, je zult er geen spijt van krijgen. Wel in een luchtdicht zakje
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ze is helaas stoned ten onder gegaan
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Beter bewaar je het voor morgen
te luiquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In een sok moffelen en dan in een doosje
wat.jpegquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In een sok moffelen en dan in een doosje
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ze is helaas stoned ten onder gegaan
Aluminiumfoliequote:
voor extra smaak ofzo? Waarom zou je in godsnaam wiet in je sok stoppenquote:
niemandquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Waarom de TT? Wie rookt er stiekem?
Ik woon in het centrum en dan is het minder chill denk ik.. Kom je alsnog rare lui tegenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:18 schreef Onorgineel het volgende:
Vind het wel lekker om af en toe als ik ga smoken rustig buiten een rondje te lopen snachts, niemand buiten verder, best wel rustgevend
Gewoon een voorgedraaide joint hequote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
voor extra smaak ofzo? Waarom zou je in godsnaam wiet in je sok stoppen
wierook is ranzigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh je kan ook wierook aansteken als je gaat smoken, ruik je wiet niet.
iewquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ligt eraan welk je hebt, die ik heb ruikt naar citroen
niks ik ga hem al bewarenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:36 schreef Viro het volgende:
Hoeveel moeite moet je wel niet doen om stiekem te kunnen smoken?
Ja logisch, je bent te lui om suggesties die wij je geven te proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niks ik ga hem al bewaren
Snap er allemaal weinig van maar je hebt een joint, mag niet binnen roken en wilt niet naar buiten? Is dat alles samengevat?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niks ik ga hem al bewaren
ja ik ben stoned wat wil jequote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja logisch, je bent te lui om suggesties die wij je geven te proberen
jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap er allemaal weinig van maar je hebt een joint, mag niet binnen roken en wilt niet naar buiten? Is dat alles samengevat?
in 1 x goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap er allemaal weinig van maar je hebt een joint, mag niet binnen roken en wilt niet naar buiten? Is dat alles samengevat?
Dan nog lazy bastardquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja ik ben stoned wat wil je
Raam open, vochtige handdoek voor de deur. Dat laatste is echt de tip voor stiekem rokenquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:39 schreef Viro het volgende:
[..]
in 1 x goed
[..]
Dan nog lazy bastard
ik heb gaten aan 2 kanten in mijn kamer naar de hal in de zolderquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Raam open, vochtige handdoek voor de deur. Dat laatste is echt de tip voor stiekem roken
ik hak je hoofd erafquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:41 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
Ik bijt op je tong de volgende keer
Hoe bedoel je dat? Ik zie nu echt enorme gaten in de muur voor me?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb gaten aan 2 kanten in mijn kamer naar de hal in de zolder
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb gaten aan 2 kanten in mijn kamer naar de hal in de zolder
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik zie nu echt enorme gaten in de muur voor me?
moeilijk uit te leggenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik zie nu echt enorme gaten in de muur voor me?
Handdoek inproppen? Of is het daar te groot voor?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggen
mijn dak loopt in een punt zegmaar
en aan elke hoek beneden is de muur niet helemaal dicht maar een kleine ruimte (kan net een kat door) omdat de zolder eerst een grote ruimte was
jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Handdoek inproppen? Of is het daar te groot voor?
Oh sucks for youquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
moeilijk uit te leggen
mijn dak loopt in een punt zegmaar
en aan elke hoek beneden is de muur niet helemaal dicht maar een kleine ruimte (kan net een kat door) omdat de zolder eerst een grote ruimte was
Dat is kut. Kun je niet bij het raam gaan staan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jaen mijn bed/bank staan ervoor
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is kut. Kun je niet bij het raam gaan staan?
helpt niksquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is kut. Kun je niet bij het raam gaan staan?
heb ik nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
Ja dan weet ik het ook niet meer. Nag Champa wierook aansteken of buiten een rondje gaan lopen
Stuur wa danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
kut krul, ineens weg gaan ik helemaal zoeken voor je
Seks?quote:
Een appel en wiet ookquote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:37 schreef RockNijntje het volgende:
[2:36 AM] unscrewed: ben knakworsten xxl maagd
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:37 schreef Onorgineel het volgende:
Zou wat zijn eigenlijk als nu de voordeur op de haak gegooid word als toevallig iemand beneden is
Ja inderdaad ook dodelijkquote:
ik wist hetquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:37 schreef RockNijntje het volgende:
[2:36 AM] unscrewed: ben knakworsten xxl maagd
Zo worden liefhebbers geboren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:50 schreef Studeur het volgende:
had samen met een gast en krul voor 27,50 wiet gehaald (9,50 per gram). wat hij en ik over hadden was allebei minder dan een gram. krul heeft dus mooi 2 heule dikke joints meegekregen (+die ene die we gerookt hadden was ook een aardig dikke)mooie deal voor die 5 euro
Jijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 03:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik mis TC. Maar ik waag me niet meer aan die pauperapp.
Jongequote:
De volgende meet kan ze zelf al draaien.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 03:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
opdat krullebolletje een echte stoner mogen worden
dat niet wetenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:09 schreef Amarantha het volgende:
http://www.buienradar.nl/zonop-zononder Wat leip.. Ik wist niet dat elke dag de zon iets later op gaat en de zon steeds iets eerder weer onder gaat. Weer wat geleerd
Alsof ik daar op let.. Ik dacht dat het rond een bepaalde tijd in het jaar telkens het zelfde was..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat niet weten
je merkt toch dat het steeds iets later licht wordt naarmate de lente-zomer vordert?
sorry maarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ik daar op let.. Ik dacht dat het rond een bepaalde tijd in het jaar telkens het zelfde was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
sorry maarGeeft niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat is inderdaad echt vet kut..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:11 schreef Studeur het volgende:
maar 8 uur dachtlicht in de winter
de helft van wat het nu is
om 5 uur donker
Dat vind ik dan niet erg aangezien ik toch pas rond 6 uur naar bed ga, heb ik liever dat het donker is dan dat de zon al op komtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt vet kut..En het laat weer licht worden s'ochtends is ook naar
Momenteel ook wel in de mijne.. tot ik weer naar school gaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 04:14 schreef Studeur het volgende:
zou in ieder geval perfect in mijn ritme passen
Vertelquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Niet doen: Dronken de autistenlijn bellen.Gvd wat ben ik soms een klootzak
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Watquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou, mensen met een autisme die vinden beeldspraak vervelend en ik wilde weten waarom.quote:
Nu ik er zo aan denk schaam ik me bestquote:
Jijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:50 schreef Studeur het volgende:
had samen met een gast en krul voor 27,50 wiet gehaald (9,50 per gram). wat hij en ik over hadden was allebei minder dan een gram. krul heeft dus mooi 2 heule dikke joints meegekregen (+die ene die we gerookt hadden was ook een aardig dikke)mooie deal voor die 5 euro
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 03:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
opdat krullebolletje een echte stoner mogen worden
Eeehquote:Op donderdag 8 augustus 2013 03:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
De volgende meet kan ze zelf al draaien.![]()
Tuurlijk wel meid. Dat zit er zo in en dan mag je voor de hele cirkel draaien om je nieuwe skill te showen.quote:
Ik kan niet eens een tip draaienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel meid. Dat zit er zo in en dan mag je voor de hele cirkel draaien om je nieuwe skill te showen.
oefenen oefenen oefenen oefenen. Maar nadeel van zelf draaien is dat je dus ook sneller gaat blowen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een tip draaien
Ik heb niks om mee te oefenenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oefenen oefenen oefenen oefenen. Maar nadeel van zelf draaien is dat je dus ook sneller gaat blowen.
Gewoon keertje sigaretten long en tipjes halen bij de primera ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb niks om mee te oefenen
Ooit, ik ben nu blutquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gewoon keertje sigaretten long en tipjes halen bij de primera ofzo
en oefenen
Dat leer je snel genoeg. Gewoon een dagje voor gaan zitten en draaien, geeft niet als ze lelijk zijn. Anders kom ik wel een dagje workshop geven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een tip draaien
I knowquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]Herkenbaar
Maar oefening baart kunst
Ben nu blutquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat leer je snel genoeg. Gewoon een dagje voor gaan zitten en draaien, geeft niet als ze lelijk zijn. Anders kom ik wel een dagje workshop geven.
Krijg altijd gratis vloei en tip bij de shop :pquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
tipboekje kost nog geen 2 euro joh
kost maar 50 cent hier zelfsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 euro voor de rest v/d maandquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
maar krul mag de shop niet in.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Krijg altijd gratis vloei en tip bij de shop :p
Nou danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kost maar 50 cent hier zelfs_
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 euro voor de rest v/d maand
the fuck, je werkt toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 euro voor de rest v/d maand
Krijg pas rond de 20ste weer loonquote:
oh jezus, zelfs niet eens nu iedereen op vakantie is? Gaar welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Krijg pas rond de 20ste weer loon![]()
En ik word weinig ingeroosterd dus verdien 70 per maand ofzo
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wat een slecht plaatje, zit niet eens een gat in de hand
Zelfs nu maar 2/3 keer per weekquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
oh jezus, zelfs niet eens nu iedereen op vakantie is? Gaar wel
Misschien handig om het dan niet uit te geven aan prul zoals je gister zei.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zelfs nu maar 2/3 keer per weekEn ik was ook 2 weken op vakantie+ 1 week ziek dus dat mis ik ook
Ook niet want ze mocht willen dat ze zo veel geld had (zelfde voor mijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze is ook meer toepasselijk
quote:
Uhuquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Had in een gekke bui alle ontbrekende uitbreidingspakketten van sims 2 gekocht
Ik krijg dan te horen ''je weet je eigen pincode toch nog wel?''.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik krijg geen kleedgeld ofzo
als ik zeg dat ik iets nieuws nodig heb krijg ik daar geld voor en dan mag ik het gaan halen.
Waar zei ik dat ik prul heb gekochtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien handig om het dan niet uit te geven aan prul zoals je gister zei.
ja maar jij woont ook niet meer thuisquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg dan te horen ''je weet je eigen pincode toch nog wel?''.
Vanaf mijn 16e oid krijg ik dat al te horen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja maar jij woont ook niet meer thuis
Als ik het van mijn moeder niet krijg ga ik wel bij mijn vader zeikenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vanaf mijn 16e oid krijg ik dat al te horen.
Hard knock life enzo.
Nadeel is dat ik het gewoon zelf kon betalen omdat ik veel werk(te). Terwijl mijn zusje van nu 17 wel gewoon nog shizzle krijgt omdat ze het niet kan betalen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als ik het van mijn moeder niet krijg ga ik wel bij mijn vader zeikennee grapje maar ik zal toch nieuwe broeken en shit moeten kopen enzo
Ik heb ook geen vaste baan hoor. ben daar eigenlijk te lui voorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik het gewoon zelf kon betalen omdat ik veel werk(te). Terwijl mijn zusje van nu 17 wel gewoon nog shizzle krijgt omdat ze het niet kan betalen.
Die met dat vogeltjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen de ketting links boven is van de H&M
Waar ga je die big ass roze mee combineren?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
gehad van vriendin (die was dan weer niet 1 euro)
Dat moet ik nog bedenkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waar ga je die big ass roze mee combineren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar heb daar nooit echt geld voor gehadquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb daar nooit echt geld voor gehad
Altijd heel selectief shoppen: oke ik heb 20 euro en heb een tshirt nodig, hier dit tshirtje is goedkoop, oh deze string is leuk en kost maar 3 euro, neem ik die er ook bij.
Dat is shoppen voor mij
Hoe baas zou het zijn als ik gewoon eens een paar honderd euro daarvoor had zodat ik mijn hele garderobe kon vernieuwen
Een drol in een handtasje, toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik weet nu wat ik je voor je verjaardag ga geven
Whehe herkenbaar. Ik heb juist een luxeprobleem, ik hou van kleding kopen alleen ik heb nu mijn hele kledingkast vol hangen en sommige dingen maar 1 keer of nog niet gedragenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Altijd heel selectief shoppen: oke ik heb 20 euro en heb een tshirt nodig, hier dit tshirtje is goedkoop, oh deze string is leuk en kost maar 3 euro, neem ik die er ook bij.
Dat is shoppen voor mij
Hoe baas zou het zijn als ik gewoon eens een paar honderd euro daarvoor had zodat ik mijn hele garderobe kon vernieuwen
Honderd gulden?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik weet nu wat ik je voor je verjaardag ga geven
quote:
Als je maat S of M hebt kun je ook alles wat je niet draagt naar het goede doel sturen he?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Whehe herkenbaar. Ik heb juist een luxeprobleem, ik hou van kleding kopen alleen ik heb nu mijn hele kledingkast vol hangen en sommige dingen maar 1 keer of nog niet gedragen
Maar kledingonline shoppen
te verleidelijk
moet mezelf in bedwang houden
Wel eerst even in de neukschommel hangen. Alles wat gespannen staat kletst beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]en een paar tikken met de mattenklopper om mijn superiurioteit te tonen aan d'r
Herkenbaar, al is 1/3 van mijn kleding te klein/te groot/te oud maar ik kan het niet weggooienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Whehe herkenbaar. Ik heb juist een luxeprobleem, ik hou van kleding kopen alleen ik heb nu mijn hele kledingkast vol hangen en sommige dingen maar 1 keer of nog niet gedragen
Maar kledingonline shoppen
te verleidelijk
moet mezelf in bedwang houden
Hoe dan? Ik koop gewoon 2 of 3 keer per jaar kleren, gelijk voor veel te veel geld.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is shoppen voor mij
Jaaaaquote:
Nja geen geld te besteden hebben voor kleren helptquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik koop gewoon 2 of 3 keer per jaar kleren, gelijk voor veel te veel geld.
Gewoon torrenten danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaaa
Ik had ooit voor 30 euro legaal uit de winkel de sims 3 gekocht.
Laatst wilde ik weer spelen, dus ik op zoek naar dat doosje, na eindeloos zoeken eindelijk doosje gevonden, superblij! Wassie leeg![]()
Gespeeld op mn moeders laptop destijds. Maar toen zij er een andere cd in had gestopt had de sims cd een hele tijd op het kastje daarnaast gelegen.
Dat kon ik me nog wel herinneren, maar dat kastje was allang geruimd en verplaatst
Cd nergens meer teruggevonden
Zal nog eens iets legaal kopen
* Moira. danst meequote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache doet een dansje terwijl hij deze SC binnenwandelt
Alles is xs/squote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je maat S of M hebt kun je ook alles wat je niet draagt naar het goede doel sturen he?
Ik zal je mijn adres DM'en.
alles?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alles is xs/s
Wat is je broekenmaat? Ik heb een broek gekocht zonder te passen (dom) maar hij is veel te groot. Er staat 34 op maar volgens mij is het een 36.
Ze noemt je dik krul.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alles is xs/s
Wat is je broekenmaat? Ik heb een broek gekocht zonder te passen (dom) maar hij is veel te groot. Er staat 34 op maar volgens mij is het een 36.
Krul?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze noemt je dik krul.
Het is aan!
ja ga ik wel een keer doen als ik mn laptop weer terug hebquote:
quote:
Oh, zat verkeerd te kijken. Gefaalde grap is gefaald.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
uh ze heeft het tegen moira hoor
uh ze heeft het tegen moira hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze noemt je dik krul.
Het is aan!
Slank dennetje van mequote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh en hier en daar een m om een trui oversized te maken
Gisteren een 42 denim bloes gekocht voor over een leggingquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh en hier en daar een m om een trui oversized te maken
werkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
Wie heeft er al gekke plannen voor het weekend?
S is goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alles is xs/s
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gisteren een 42 denim bloes gekocht voor over een legging
picsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gisteren een 42 denim bloes gekocht voor over een legging
Neuh dik is het pas vanaf 40/42 of L/XL.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze noemt je dik moira.
Het is aan!
niet 45 wegenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh dik is het pas vanaf 40/42 of L/XL.
Heb niet zo'n iele bouw, dus voor mij ben ik nu met 54 kilo nog te mager
Je bent zelf dik
zo voelt het welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit.Alsof je heel het weekend werkt.
Chilen in den Antwerp.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
slapenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:34 schreef Typisch het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
krijg je ook pics van mij in mijn pyjama
mag ik meedoen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga dit weekend wat mensen verkrachten denk ik.
Daarna op de koffie bij opa en oma en wat kruiswoorduzzels invullen
grapje krulquote:
naakt slapenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:41 schreef Monopoly het volgende:
pyjama's
Mensen die niet naakt slapen
ik ga niet naakt ontbijtenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:41 schreef Monopoly het volgende:
pyjama's
Pure vrijheidquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
naakt slapenen dan zo je pener tussen je knieën
Dit!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:41 schreef Monopoly het volgende:
pyjama's
Zou je eens moeten doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ga niet naakt ontbijten
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doenpas je wel op met watermeloenen snijden
![]()
Badjas is veel te warm johquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit!
En een badjas om mee door het huis te struinen.
Wel zo'n een waar je eikel heel stout om het hoekje komt kijken en er half lafjes uit hangtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit!
En een badjas om mee door het huis te struinen.
Zo'n vrouwending wat net iets te kort is zodat je hem nog ziet bungelen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel zo'n een waar je eikel heel stout om het hoekje komt kijken en er half lafjes uit hangt
Ik heb het ook niet over nu, het hele jaar door.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Badjas is veel te warm johGewoon oversized t-shirt
ja oke, badjas in de winterquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo'n vrouwending wat net iets te kort is zodat je hem nog ziet bungelen.![]()
[..]
Ik heb het ook niet over nu, het hele jaar door.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:53 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon in onderbroek en bh slapen, zowel in de zomer als winter
quote:
Bh watquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:53 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon in onderbroek en bh slapen, zowel in de zomer als winter
bij niemand toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bij jou zal dat vast niet zo lekker liggen
kan ik mij niks bij voorstellenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben ik gewend ofzo, zonder is juist irritant
Mijn vriendin slaapt ook zonder geloof ik. maar snow is altijd al een beetje anders geweestquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
bij niemand toch?Of je moet een bh zonder beugels dragen maar zelfs dan
Plsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mijn vriendin slaapt ook zonder geloof ik. maar snow is altijd al een beetje anders geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |