Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Ook te boeken voor feestjes en partijen
er is geen kipquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja laat zo'n weerloos onschuldig meisje even midden in de nacht over gevaarlijke straten zwerven
Of zoals ik het doe: op balkonterras roken en kamerdeur dicht. Nergens last vanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:16 schreef Snowbells het volgende:
Ik zou hem gewoon bewaren en ergens buiten overdag smoken. Ja tog g's
Ze heeft een zolderkamerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Of zoals ik het doe: op balkonterras roken en kamerdeur dicht. Nergens last van
Niet iedereen heeft een balkonterrasquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Of zoals ik het doe: op balkonterras roken en kamerdeur dicht. Nergens last van
Lastig lastig, wiet heeft wel een vrij sterke geur, dus beter niet binnenquote:
Oh dat is wat lastiger.quote:
idd gewoon chillax ergens op bankje ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:18 schreef Onorgineel het volgende:
Vind het wel lekker om af en toe als ik ga smoken rustig buiten een rondje te lopen snachts, niemand buiten verder, best wel rustgevend
mijn moeder ruikt nilksquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Lastig lastig, wiet heeft wel een vrij sterke geur, dus beter niet binnen
dan sterf ilkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dat is wat lastiger.
Schuine dak en dakraam? Zo ja uit raam klimmen en rustig op dakpannen gaan zitten en smoken
True truequote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een balkonterras
Ik denk altijd dat jouw posts een sarcastische lading hebben door die PIquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
idd gewoon chillax ergens op bankje ofzo
En dan na de joint knetter denken HUUUU IK ZIT OP EEN SCHUIN DAK HELP WAT DOE IKquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dat is wat lastiger.
Schuine dak en dakraam? Zo ja uit raam klimmen en rustig op dakpannen gaan zitten en smoken
veel te schuin bedoel ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe je toch een vest aan en neem je handdoek ofzo mee om op te zitten
en dan eraf flikkeren en stervenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En dan na de joint knetter denken HUUUU IK ZIT OP EEN SCHUIN DAK HELP WAT DOE IK
Das gewoon standaard, soms pas ik m wel aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jouw posts een sarcastische lading hebben door die PI
je bent toch nie gehandicaptquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
en dan eraf flikkeren en sterven
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je bent toch nie gehandicapt
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
veel te schuin bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |