het is andersom hè, je krijgt ze omdat je lichaam iets naar buiten wil hebben. Daarom krijg je ze, niet andersom. Je hebt waarschijnlijk een allergie waardoor je asmatisch wordt en die hoerige dingen krijgt.quote:Op zondag 22 september 2013 02:45 schreef Spicecrafts het volgende:
Heb ik nu ook last vanAl 2 jaar... Het komt en gaat. Maar het erge is dat ik er benauwd van wordt en aan de inhaler moet terwijl ik geen astma heb.
Wat dacht je TS, ik kick dit topic weer eensquote:Op zondag 22 september 2013 02:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
uiteindelijk zal dat wel moeten inderdaad. Tot dusver werkt niks. Ik heb de afgelopen weken helemaal geen zoetigheid gegeten, netjes gepoetst en mn tanden gestookt. Daarnaast heb ik ook nog eens vitaminepillen genomen voor extra weerstand. Maar dit helpt allemaal niet. Godzijdank stinken ze niet (Ik heb er net 1 uit weten spugen en geroken) maar goor is het nog steeds.
ja wel iets, maar dan moest ik echt mn neus erin drukkenquote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef kami124 het volgende:
[..]
Wat dacht je TS, ik kick dit topic weer eens.
Maar geloof me niks werkt en maak maandag gewoon een afspraak met je huisarts en laat je doorverwijzen naar de KNO-arts. Heeel veel succes.
oohja stinken die amandelstenen ook niet als je ze kapot drukt? Dan komt de stank meestal pas echt vrij.
Ja en als jij je kinderen laat inenten krijgen ze autisme.quote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef Robophatt het volgende:
Amandelsteentjes? Is toch gewoon keelontsteking man
Tonsilitis is gewoon ontsteking van de keelamandelen hoorquote:Op zondag 22 september 2013 21:32 schreef kami124 het volgende:
[..]
Ja en als jij je kinderen laat inenten krijgen ze autisme.
Dat klopt. Maar tonsilloliet is iets anders dan tonsillitisquote:Op zondag 22 september 2013 21:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tonsilitis is gewoon ontsteking van de keelamandelen hoor
Lekker irrelevante afbeelding in de op danquote:Op zondag 22 september 2013 22:50 schreef kami124 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar tonsilloliet is iets anders dan tonsillitis
Daar geef ik je gelijk inquote:Op maandag 23 september 2013 07:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lekker irrelevante afbeelding in de op dan
Serieus, waarom laat zij haar keelamandelen niet operatief verwijderen? Volgens wiki is dat een permanente oplossing. Dit is toch geen doen zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
normaal meuren die dingen toch als de ziekte? ik had er tot voor kort ook niet van gehoord, tot ik een video zag waarin een meisje ze ook zelf uitknijpt.
het was hypnotiserend, op de slechts mogelijke manier denkbaar.
speciaal de video even opgezocht voor jullie.
Dus jij gaat elke dag op je werk je tanden staan poetsen? Vind ik eerlijk gezegd nogal ver gaan. Nogmaals, ik stink niet uit mn bek.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik werk ook, maar ik heb zo'n handige tandenborstel die je mee kan nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |