Wat wordt er verbeterd dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:05 schreef harmentiem het volgende:
Dat gebeurd bij ons ook vaak hoor met zelf scan.
Al gehoord dat SAP store geupgrade wordt per pinksteren?
Via internet? Of hoe bedoel je? Heb afgelopen maand nog gewoon via de post binnengekregen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef ikweetnietwat het volgende:
Jeeej, eindelijk krijgen wij digitale loonstrookjes
Vanaf periode 8 krijgen we de loonstrookjes per email volgens de brief die ik vandaag heb gekregenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:17 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Via internet? Of hoe bedoel je? Heb afgelopen maand nog gewoon via de post binnengekregen.
Ge-wel-dig!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef ikweetnietwat het volgende:
[..]
Vanaf periode 8 krijgen we de loonstrookjes per email volgens de brief die ik vandaag heb gekregen
Wel gelijk spiegelen héquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:21 schreef ikweetnietwat het volgende:
Gisteravond weer 2 uur kwijt aan de kaas/vlees cascade helemaal herstellen van de schade die een collega met niet-FIFO vullen heeft aangericht
Kutwerk soms ook. Gelukkig komt die gast vrijwel zeker niet meer door zijn proeftijd heen
Niet fifo vullen is zo hatelijk vooral als je niet weet wie het doet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:21 schreef ikweetnietwat het volgende:
Gisteravond weer 2 uur kwijt aan de kaas/vlees cascade helemaal herstellen van de schade die een collega met niet-FIFO vullen heeft aangericht
Kutwerk soms ook. Gelukkig komt die gast vrijwel zeker niet meer door zijn proeftijd heen
Lullig als jij het dan verbeterd en je norm niet kan halen. Krijg je vervolgens nog commentaar ookquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:41 schreef Loll het volgende:
[..]
Niet fifo vullen is zo hatelijk vooral als je niet weet wie het doet.
Gelukkig heb ik een toffe bedrijfsleider die iemand erbij inroosterd voor het helpen met herstellenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Lullig als jij het dan verbeterd en je norm niet kan halen. Krijg je vervolgens nog commentaar ook
Bij de AH gaat dat inderdaad iets sneller. Maar bij de Jumbo heb je geen bonuskaart nodig en kan je ook contant betalen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:44 schreef Y073 het volgende:
Gister voor het eerst in de nieuwe Jumbo in Vught geweest.
Ik vind het absoluut niet fijn winkelen. Waar slaat dat zelf-scannen op? Als je je boodschappen zelf scant en vervolgens moet gaan afrekenen aan de infobalie dan is dat niet echt zelf-scannen hè.
Oh well, I'll stick to the good old Albert Heijn
Klopt. Maar dat vind ik zo onnodig. Het hele nut van zelf-scannen is dan gewoon weg. Ik weet bovendien dat uit mijn ervaring dat als je achter de infobalie staat en je bent bezig met een klant en je moet er voor gaan bellen en het duurt heel lang.. dan is het best onhandig dat er een hele rij mensen staan die willen afrekenen met hun zelf-scan apparaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:45 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Bij de AH gaat dat inderdaad iets sneller. Maar bij de Jumbo heb je geen bonuskaart nodig en kan je ook contant betalen.
Volgensmij moet het voor de veiligheid alleen al met twee personen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef Jirdo het volgende:
Met hoeveel mensen laden en lossen ze bij jullie? Ik moet het regelmatig in mijn eentje doen, maar dan moet je echt heel hard werken.
Dat moet dan wel een kleine Jumbo zijn, want hier hebben we aparte zelfscankassa's.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:42 schreef Y073 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat vind ik zo onnodig. Het hele nut van zelf-scannen is dan gewoon weg. Ik weet bovendien dat uit mijn ervaring dat als je achter de infobalie staat en je bent bezig met een klant en je moet er voor gaan bellen en het duurt heel lang.. dan is het best onhandig dat er een hele rij mensen staan die willen afrekenen met hun zelf-scan apparaat.
Was nog een best ruime/grote Jumbo. Vond het sowieso al vreemd dat ze alleen twee grote kassa's hadden...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:30 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een kleine Jumbo zijn, want hier hebben we aparte zelfscankassa's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |