quote:
Behoorlijk offtopic misschien, maar...
Ja geniaal. De sfeer is geweldig. Indrukwekkende omgeving, goed aangekleed hoewel ze daar niet echt veel aan hoeven te doen natuurlijk. Maar de lichteffecten en vuurshows maken het een heel spektakel. Je kijkt je ogen uit en omdat het ook de hoogte in gaat komt het echt immens over. Zeer imposant.
Verder is het weinig commercieel. Ze schenken Warsteiner en er wordt wat reclame gemaakt hier en daar maar het spat er niet van af. Een bier (0.4l) kostte ¤4,- excl. pfand. Je moet dus wel je bekertje bij je dragen incl een muntje, maar het terrein is daarom ook aanzienlijk schoner.
Veel volk uit het Oost Europa maar ook veel Nederlanders en Fransen, maar allemaal relaxte mensen. Echt enorm veel mooie dames. Er is een strandje en je kan gewoon zwemmen in het meer. Ook op de camping is het heel gezellig en daarbij moest ik wel direct aan Lowlands denken. Veel flauwe grappen en erg gemoedelijk.
Er is een 24u gebied, de 'Sleepless Floor'. Met je blote voeten in het zand nagenieten tijdens zonsopkomst op chille beats. Met een mooi grasheuveltje en overal vlaggetjes en heel leuk aangekleed.
Ik kan nog wel even doorgaan, ik heb me zwaar goed vermaakt daar en ik kan het echt iedereen aanraden om een keer naar toe te gaan, als de muziek je trekt. Die is redelijk divers maar overheersend elektronisch. Ik zou volgend jaar wellicht weer willen maar ik weet niet of het de vibe van afgelopen keer zal overtreffen. Dat had ik ook met Sziget, het was destijds enorm tof, maar of het de tweede keer weer zo leuk zal worden ...