Ik maakte anders die fout ookquote:
Ah, herkenbaar. Zo'n lineair leven hebben qua werktijden dat je na 1 keer helemaal van slag bent.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik maakte anders die fout ookIk werk sinds deze week op de dinsdagavond ipv de woensdagavond dus tja
Van slag wil ik het niet noemenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Zo'n lineair leven hebben qua werktijden dat je na 1 keer helemaal van slag bent.
Van je apropos.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Van slag wil ik het niet noemen
moah, gewoon simpel hoorquote:
ook goedquote:
Delden heeft anders ook aardig wat dure woningenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ooh haha daar heb je ook de rijkere wijken
ja, maar die heb je in Enschede of Boekelo toch ook wel?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:15 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ooh haha daar heb je ook de rijkere wijken
Ja zeker bij twickel dat kasteel met die grachtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Delden heeft anders ook aardig wat dure woningen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ja zeker bij twickel dat kasteel met die gracht![]()
Allemaal rijker dan dat arme enschede
Rijssen ook wel, al die aannemers daar zitten ook niet echt krap bij kas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar die heb je in Enschede of Boekelo toch ook wel?
Klopt maar enschede staat bekend als arme stad en dat klopt ook wel redelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar die heb je in Enschede of Boekelo toch ook wel?
Ik doelde niet zo zeer op twickel maar bv villa park of wat dacht je van die twee panden naast en tegenover de Zwaan. Het witte pand ernaast stond bv paar jaar geleden nog voor 1 miljoen te koop.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:24 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ja zeker bij twickel dat kasteel met die gracht![]()
Allemaal rijker dan dat arme enschede
quote:
mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zazu en Nala zijn vandaag thuis gekomen
Ja, goed. Kan nu echt bijna zeggen dat het af isquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooi
hoe staat het met je huisje?
Oke, mooi om te horen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed. Kan nu echt bijna zeggen dat het af is
eigenlijk net zoiets als almelo dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:25 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Klopt maar enschede staat bekend als arme stad en dat klopt ook wel redelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |