Ik wil gewoon een leuk klein speedbootje voor een mooie prijs die goed is onderhouden, Dat is alles wat ik wil, om in de zomer lekker met mijn maten over de zee te racen en wat wedstrijdjes te doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Voordat je jezelf en anderen naar de kelder vaart lees je dan eerst eens in.
Ik heb nog niks gehoord of je lang of kortstaart wil, of je 2,3,4 of 6 cilinder wil, inboard of buitenboord. Iedere motor(type) vaart anders. 40pk 2 cilinder vaart echt anders dan 40pk 4 cilinder.
Ik lees ook niet wat je wil doen met de boot, (waterskien ofzo) is in combi met schroefsetup (bladen, pitch, gecupt). En of je weet wat je powertrim en lift kunt doen om chinewalken te voorkomen etc. Met een zware motor alleen ben je er niet. Wat je nu loopt te roepen is beetje petjes in opgefokte golfpraat.
Nee, maar ik weet wel dat dit topic geen enkele geloofwaardigheid heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Arjann21 het volgende:
Een mini clubman is wel leuk bootje, mensen ervaring er mee?
Daar hebben we er meer van.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:53 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat dit topic geen enkele geloofwaardigheid heeft.![]()
Dan heb ik slecht nieuws voor je: je mag helemaal niet op zee racen. Je hebt daar een vaarbewijs voor nodig en dat heb je niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een leuk klein speedbootje voor een mooie prijs die goed is onderhouden, Dat is alles wat ik wil, om in de zomer lekker met mijn maten over de zee te racen en wat wedstrijdjes te doen
Lijkt me een prima ding. Zeker voor op zee! Goed zeewaardig en kan lekker over de 2+mtr golven ketsen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Arjann21 het volgende:
Nieuws voor jou: op de Noordzee heb je geen vaarbewijs nodig en je mag er zo hard als je kan!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 07:40 schreef ikbenik het volgende:
Dan heb ik slecht nieuws voor je: je mag helemaal niet op zee racen. Je hebt daar een vaarbewijs voor nodig en dat heb je niet.
Nee man gek! Met een simpele Joker kom je er ook wel. Kan je lekker van golf tot golf springen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:10 schreef the85mc het volgende:
Op zee? Dan heb je een diepe V hull nodig plus wat lengte om goed door golven te komen. Met een plattere bodem ga je beuken op golven en kun je dus niet echt hard varen. Geschikte boten voor op zee zijn Baja, Ring of grotere Boston whalers, of grotere KMV with.
Je bedoelt een shakespeare mini clubman?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:49 schreef Arjann21 het volgende:
Aah oke,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:31 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Je bedoelt een shakespeare mini clubman?
Ze zijn vrij klein, je kan er met 4 personen in maar dat is dan heel krap en de boot ligt dan ook vrij diep in het water. Ze varen wel mooi en zijn zeer wendbaar in plane (net als alle oude shakespeare speedbootjes)
Je kan beter een shakespeare magnum of sportsman nemen die zijn een stuk groter en kunnen ook veel grotere vermogens aan.
Ja, Heb zelf een shakespeare speedbootje gehad en een vriend heeft er ook eenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:18 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
Aah oke,
Ik wil hem ook niet al te groot hebben, moet hem thuis op trailer hebben staan in de schuur, en anders neemt het zo veel ruimte in. Heb je zelf ook zon bootje?
Haha jongee. ik wacht nog even af tot er iets mooiers voor bij komt! maar ik ga er van uit dat ik een mooi bootje voor een heel mooi prijsje heb binnenkort,quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:14 schreef Rickario het volgende:
Ja, ga maar mooi op de Noordzee gassen met een motor uit de jaren 70/80
Ik zou voor het 2e bootje gaan. Klinkt goed
Paar kratten pils mee en je bent het mannetje![]()
Inderdaad. En dan een middagje het kanaal over knallen. Puur omdat het kan met zo'n racemonster.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:37 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
Haha jongee. ik wacht nog even af tot er iets mooiers voor bij komt! maar ik ga er van uit dat ik een mooi bootje voor een heel mooi prijsje heb binnenkort,
Hahahahahahahah, er komt nog wel iets mooiers binnenkort op marktplaats voor mijn prijs, hou jullie op de hoogte vriendenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan een middagje het kanaal over knallen. Puur omdat het kan met zo'n racemonster.
Bij Harwich wel een beetje op de veerboten passen. Maar verder gewoon knallen jongeh!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:39 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
Hahahahahahahah, er komt nog wel iets mooiers binnenkort op marktplaats voor mijn prijs, hou jullie op de hoogte vrienden
BAM JONGUUHHH!!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:41 schreef Rickario het volgende:
[..]
Bij Harwich wel een beetje op de veerboten passen. Maar verder gewoon knallen jongeh!
Denk dat ze van schrik al uit elkaar vallen nog voordat ze het water raken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 03:46 schreef T42 het volgende:
die 3 bootjes doen het op zee zo'n 10 min en dan zinken ze al
dat kan ook jahquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:15 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Denk dat ze van schrik al uit elkaar vallen nog voordat ze het water raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |