Het zicht bij die kleine speedbootjes is wel in orde. En zo niet, dan leg je een zandzak van circa 15kg voorin. Vaart naar mijn idee wel leuk, maar comfortabel is het nooit echt met die korte bootjes. Stuitert veel. Dat word 2 planken multiplex + kussenspul + sky (nepleer) & vriendin aan het werk zettenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:04 schreef Kowloon het volgende:
Heb je al op botenbank.nl, botentekoop.nl en boten.nl gekeken? Hoewel meer gericht op zeilboten en grote motorboten zie ik nog wel eens wat voorbij komen aan goedkope speedbootjes. Verder gewoon wat bootjes bezichtigen en een proefvaartje maken, dan merk je vanzelf wat fijn vind varen. En er op letten dat de spiegel sterk genoeg is om een beetje buitenboordmotor te dragen, of het polyester geen sporen van osmose en delaminatie bevat en dat de gelcoat nog in orde is. Let er ook op dat als je zit dat goed zicht heb als je comfortabel zit, want dat is ook lang niet altijd het geval en dat kan erg irritant zijn als je wat langer gaat varen.
Het is een leuk bootje idd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:54 schreef Meike26 het volgende:
TS, waarom koop je dat bootje niet dat werd geadviseerd ?
Misschien, als je niets aan die trailer hebt, kan je deze ruilen met een motortje? In de tussentijd kan je trailer en boot alvast opknappen.
Ik vind het vanaf de foto's gezien echt een koopje !
Ik zal even zoeken op de sitesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:04 schreef Kowloon het volgende:
Heb je al op botenbank.nl, botentekoop.nl en boten.nl gekeken? Hoewel meer gericht op zeilboten en grote motorboten zie ik nog wel eens wat voorbij komen aan goedkope speedbootjes. Verder gewoon wat bootjes bezichtigen en een proefvaartje maken, dan merk je vanzelf wat fijn vind varen. En er op letten dat de spiegel sterk genoeg is om een beetje buitenboordmotor te dragen, of het polyester geen sporen van osmose en delaminatie bevat en dat de gelcoat nog in orde is. Let er ook op dat als je zit dat goed zicht heb als je comfortabel zit, want dat is ook lang niet altijd het geval en dat kan erg irritant zijn als je wat langer gaat varen.
Voor die 750 kun je net een trailer, een brandstoftank, en de verplichte zwemvesten en brandblusser aanschaffen...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:22 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
Het is een leuk bootje idd.
Maar de prijs is wat te veel. als er nog een motor bij komt zit ik zo op 1200 euro
Heb je een plaats waar je die boot neer kan leggen/stallen? Als je hem in het water laat liggen, dan zal je toch ergens een contributie moeten betalen. Zo ja, dan kan je de trailer verkopen. Of zet je de boot + trailer in een garage ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:22 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
Het is een leuk bootje idd.
Maar de prijs is wat te veel. als er nog een motor bij komt zit ik zo op 1200 euro
Dan moet je meer geld hebben. Misschien kan je ergens een pirana shark vinden voor een aardig prijsje. Dat zijn degelijke kleine speedbootjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:27 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk zo eentje spoiler er op. lekkere motor er achter!! en blazen met de zomer dagen
Ik verwacht dat de prijs wel gaat zakken het is bijna herfst, dan worden ze toch niet gebruiktquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:17 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Dan moet je meer geld hebben. Misschien kan je ergens een pirana shark vinden voor een aardig prijsje. Dat zijn degelijke kleine speedbootjes.
Reserveer dan ook gelijk wat knaken voor de boetes voor het te snel varen, of alle andere verboden die je aan je laars lapt. Die zijn tegenwoordig niet mals namelijk.quote:
Jaa heb ik gelezen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:27 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Reserveer dan ook gelijk wat knaken voor de boetes voor het te snel varen, of alle andere verboden die je aan je laars lapt. Die zijn tegenwoordig niet mals namelijk.
http://www.vaarbewijzen.nl/boetes-op-het-water.html
Er mag wel meer niet, hou jij je op de weg altijd aan de snelheid?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:39 schreef Rickario het volgende:
Dit gaat niks worden. Ten eerste is je budget te laat. Ten tweede mag je vrijwel nergens het gas opentrekken.
Op de weg zijn de boete bedragen een klein beetje anders...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:42 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet, hou jij je op de weg altijd aan de snelheid?
Ik geloof er trouwens geen fuck van de je een vaarbewijs hebt. Daarnaast ben ik blij dat je budget net toereikend genoeg is om een roeiboot te kopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:42 schreef Arjann21 het volgende:
[..]
Er mag wel meer niet, hou jij je op de weg altijd aan de snelheid?
Vette bak! Zie al dat je 750e hebt geboden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Arjann21 het volgende:
En hier heb ik al wat leuks gevonden!!!
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Slotje ? pardon, Ben nog verder aan het zoeken, wil natuurlijk het beste van het beste voor mijn geld. om lekker te kunnen racen biertje er bij en hoopppaaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:01 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Vette bak! Zie al dat je 750e hebt geboden.
Succes er mee he! Slotje.
Succes! Met het betalen van de bekeuringen...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:02 schreef Arjann21 het volgende:
om lekker te kunnen racen biertje er bij en hoopppaa
quote:Alcohol
Alcoholpromillage vanaf 0,51 promille Dagvaarding
Succes met het aanvragen van een registratienummer..kopen van reddingsvesten voor alle opvarenden...landvasten...brandblusser... etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Arjann21 het volgende:
Niet iedere tourboot waar je een zware motor achter hangt word een speedboot....quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Arjann21 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |