abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129818194
Heb je al op botenbank.nl, botentekoop.nl en boten.nl gekeken? Hoewel meer gericht op zeilboten en grote motorboten zie ik nog wel eens wat voorbij komen aan goedkope speedbootjes. Verder gewoon wat bootjes bezichtigen en een proefvaartje maken, dan merk je vanzelf wat fijn vind varen. En er op letten dat de spiegel sterk genoeg is om een beetje buitenboordmotor te dragen, of het polyester geen sporen van osmose en delaminatie bevat en dat de gelcoat nog in orde is. Let er ook op dat als je zit dat goed zicht heb als je comfortabel zit, want dat is ook lang niet altijd het geval en dat kan erg irritant zijn als je wat langer gaat varen.
pi_129821049
Dronken watersporter scheurt lachend langs politie

Om je te laten zien dat "lekker racen" er niet bij is ;)
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_129821370
TS, waarom koop je dat bootje niet dat werd geadviseerd ?

Misschien, als je niets aan die trailer hebt, kan je deze ruilen met een motortje? In de tussentijd kan je trailer en boot alvast opknappen.

Ik vind het vanaf de foto's gezien echt een koopje !
pi_129821465
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 01:04 schreef Kowloon het volgende:
Heb je al op botenbank.nl, botentekoop.nl en boten.nl gekeken? Hoewel meer gericht op zeilboten en grote motorboten zie ik nog wel eens wat voorbij komen aan goedkope speedbootjes. Verder gewoon wat bootjes bezichtigen en een proefvaartje maken, dan merk je vanzelf wat fijn vind varen. En er op letten dat de spiegel sterk genoeg is om een beetje buitenboordmotor te dragen, of het polyester geen sporen van osmose en delaminatie bevat en dat de gelcoat nog in orde is. Let er ook op dat als je zit dat goed zicht heb als je comfortabel zit, want dat is ook lang niet altijd het geval en dat kan erg irritant zijn als je wat langer gaat varen.
Het zicht bij die kleine speedbootjes is wel in orde. En zo niet, dan leg je een zandzak van circa 15kg voorin. Vaart naar mijn idee wel leuk, maar comfortabel is het nooit echt met die korte bootjes. Stuitert veel. Dat word 2 planken multiplex + kussenspul + sky (nepleer) & vriendin aan het werk zetten ;)

Ohja, ook heel belangrijk bij dit soort bootjes. Koop wel een motortje met dodemansknop. Het kan gebeuren dat je door een enorme boeggolf omgegooid of uit je bootje gelanceerd word :')
pi_129821750
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:54 schreef Meike26 het volgende:
TS, waarom koop je dat bootje niet dat werd geadviseerd ?

Misschien, als je niets aan die trailer hebt, kan je deze ruilen met een motortje? In de tussentijd kan je trailer en boot alvast opknappen.

Ik vind het vanaf de foto's gezien echt een koopje !
Het is een leuk bootje idd.
Maar de prijs is wat te veel. als er nog een motor bij komt zit ik zo op 1200 euro
pi_129821816
pi_129821832
quote:
Wil eigenlijk zo eentje spoiler er op. lekkere motor er achter!! en blazen met de zomer dagen
pi_129821846
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 01:04 schreef Kowloon het volgende:
Ik zal even zoeken op de sites
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:32:14 #34
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_129821934
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:22 schreef Arjann21 het volgende:

[..]

Maar de prijs is wat te veel. als er nog een motor bij komt zit ik zo op 1200 euro
Voor die 750 kun je net een trailer, een brandstoftank, en de verplichte zwemvesten en brandblusser aanschaffen...

Verder:

Als je goedkoop hard wil gaan....

Neem een zapcat... :Y

One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_129822053
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:22 schreef Arjann21 het volgende:

[..]

Heb je een plaats waar je die boot neer kan leggen/stallen? Als je hem in het water laat liggen, dan zal je toch ergens een contributie moeten betalen. Zo ja, dan kan je de trailer verkopen. Of zet je de boot + trailer in een garage ?

En is de prijs te veel of is je budget te krap? Ik denk voornamelijk het laatste. Als dit al een probleem voor je gaat worden, wacht & spaar dan nog een paar maanden. Oktober tot April is beste periode om een bootje te kopen. Gereed te maken voor het vertier enz. Beschouw deze zomer als een verloren zomer en richt je meer op 2014. Als je nu overhaaste beslissingen gaat maken is goedkoop echte duur koop !
pi_129822841
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:27 schreef Arjann21 het volgende:

[..]

Wil eigenlijk zo eentje spoiler er op. lekkere motor er achter!! en blazen met de zomer dagen
Dan moet je meer geld hebben. Misschien kan je ergens een pirana shark vinden voor een aardig prijsje. Dat zijn degelijke kleine speedbootjes.
pi_129822935
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:17 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Dan moet je meer geld hebben. Misschien kan je ergens een pirana shark vinden voor een aardig prijsje. Dat zijn degelijke kleine speedbootjes.
Ik verwacht dat de prijs wel gaat zakken het is bijna herfst, dan worden ze toch niet gebruikt
pi_129823130
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:27 schreef Arjann21 het volgende:
en blazen met de zomer dagen
Reserveer dan ook gelijk wat knaken voor de boetes voor het te snel varen, of alle andere verboden die je aan je laars lapt. Die zijn tegenwoordig niet mals namelijk.

http://www.vaarbewijzen.nl/boetes-op-het-water.html
pi_129823171
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:27 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Reserveer dan ook gelijk wat knaken voor de boetes voor het te snel varen, of alle andere verboden die je aan je laars lapt. Die zijn tegenwoordig niet mals namelijk.

http://www.vaarbewijzen.nl/boetes-op-het-water.html
Jaa heb ik gelezen.
pi_129823415
Dit gaat niks worden. Ten eerste is je budget te laat. Ten tweede mag je vrijwel nergens het gas opentrekken.
pi_129823496
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:39 schreef Rickario het volgende:
Dit gaat niks worden. Ten eerste is je budget te laat. Ten tweede mag je vrijwel nergens het gas opentrekken.
Er mag wel meer niet, hou jij je op de weg altijd aan de snelheid?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:44:20 #42
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_129823533
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:42 schreef Arjann21 het volgende:

[..]

Op de weg zijn de boete bedragen een klein beetje anders... ;)
pi_129823826
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:42 schreef Arjann21 het volgende:

[..]

Ik geloof er trouwens geen fuck van de je een vaarbewijs hebt. Daarnaast ben ik blij dat je budget net toereikend genoeg is om een roeiboot te kopen :')
pi_129824525
Voor 750 kan je bij een roeivereniging best een gebruikte skiff + riemen kopen. Zijn in principe heel mooie bootjes alleen probeer ze maar eens boven de 14/15 km/h te krijgen. Dan wordt het echt blazen.
pi_129825249
En hier heb ik al wat leuks gevonden!!!

http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
pi_129825820
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Arjann21 het volgende:

Vette bak! Zie al dat je 750e hebt geboden.

Succes er mee he! Slotje.
pi_129825860
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:01 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Vette bak! Zie al dat je 750e hebt geboden.

Succes er mee he! Slotje.
Slotje ? pardon, Ben nog verder aan het zoeken, wil natuurlijk het beste van het beste voor mijn geld. om lekker te kunnen racen biertje er bij en hoopppaa
pi_129826046
quote:
6s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:02 schreef Arjann21 het volgende:
om lekker te kunnen racen biertje er bij en hoopppaa
Succes! Met het betalen van de bekeuringen...

quote:
Alcohol
Alcoholpromillage vanaf 0,51 promille Dagvaarding
pi_129827094
quote:

Succes met het aanvragen van een registratienummer..kopen van reddingsvesten voor alle opvarenden...landvasten...brandblusser... etc.
Oftewel je gaat erg veel over je 750euro heen ;)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 12:54:18 #50
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_129827271
quote:

Niet iedere tourboot waar je een zware motor achter hangt word een speedboot.... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')