V&D. Godverdomme wat was het daar een tyfuszooiquote:
Hahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
V&D. Godverdomme wat was het daar een tyfuszooi
Maar met veel pijn en moeite hebben we een hoop leuks gevonden. Vooral die bikini was tof. Stond ook niet op dat hij zo goedkoop was.
En de ballerina's in een plaatselijke schoenenwinkel.
quote:
Tja, als de klant er een zooi van maaktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan echt niet tegen zulke winkels. Dat is dan gewoon een grote opruimingstafel
In before kontje verkopen achter het stationquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Als je die dingen zo opsomt Space, dan kan ik me wel voorstellen dat he gestopt bent ja
Al iets anders op het oog/in gedachten?
Ik ga df kijken hoe t met school gaat en wanneer ik hoeveel tijd overheb. En dan verder kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Als je die dingen zo opsomt Space, dan kan ik me wel voorstellen dat he gestopt bent ja
Al iets anders op het oog/in gedachten?
Zo das inderdaad veel korting!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Dus: Bikini van pakweg 60 euro voor 15 euro (en tof!)
Bikinitop voor 1 euro
Bikinibroekje dat er niet bij hoorde maar er wel bijpaste voor 15 euro
Bikinitop voor 3 euro (zonder bijpassend broekje, maar hij was zo tof)
Ballerina's van 70 euro voor 7,50 (de verkoper dacht eerst ook dat het een foutje was)
Hema ondergoed voor 1 euro per stuk
(ze hadden een Hema outlet)
Velen kortingIk word er zo blij van
Dit was echt niet alleen door de klanten gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, als de klant er een zooi van maakt
Hehe das wel een beetje apart jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit was echt niet alleen door de klanten gedaan. Ja tenzij het wel door de klanten kwam maar ze al een week niet hadden opgeruimd
Daarbij, 3 dezelfde t-shirts (echt precies hetzelfde), alledrie met een andere prijs?
werkte die voor hij bij de Micky D werkte bij de belastingdienst ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als het nou wat meer betaalde en als ik steeds niet had over die managers van 'als je dit en dit en dit anders doet dan is het voor iedereen leuker en beter' dan was ik misschien wat langer gebleven
De prijzen dan niet inderdaad. Maar ik zie winkelpersoneel niet echt zelf er een zooi van maken. Daar schieten ze toch niks mee op?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit was echt niet alleen door de klanten gedaan. Ja tenzij het wel door de klanten kwam maar ze al een week niet hadden opgeruimd
Daarbij, 3 dezelfde t-shirts (echt precies hetzelfde), alledrie met een andere prijs?
Nee Wss nergens of bij de Aldiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
werkte die voor hij bij de Micky D werkte bij de belastingdienst ofzo?
Zoals jij sommige werkdagen en dingen omschreef, zou ik daar ook niet willen werken hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als het nou wat meer betaalde en als ik steeds niet had over die managers van 'als je dit en dit en dit anders doet dan is het voor iedereen leuker en beter' dan was ik misschien wat langer gebleven
bij een kutbijbaan als MacD zou ik dat lekker in rekening brengen, doeiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
En niet alle mensen naar huis sturen zodat je snachts 1.5u later klaar bent dan normaal
Of het boeit ze niks?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De prijzen dan niet inderdaad. Maar ik zie winkelpersoneel niet echt zelf er een zooi van maken. Daar schieten ze toch niks mee op?
ik dacht dat je onbetaald zat te wachten, vandaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
In rekening brengen? Het wordt wel betaald maar voor die paar kut euro's slaap ik liever
Dat snap ik sowieso niet, dat dat zomaar mag, je verplicht 's nachts zo lang binnenhouden zonder werk en zonder uit te betalenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
En niet alle mensen naar huis sturen zodat je snachts 1.5u later klaar bent dan normaal
Zou kunnen. Op een gegeven moment geven ze het op, denk ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of het boeit ze niks?
Serieus, hier was echt wel veel door klanten gedaan, maar dit was niet van 1 dag wat graaiende klanten.
Wat ook niet hielp, was dat er niemand bij de pashokjes stond en ook geen rek om kleding die je niet past terug te hangen.
Plus, wij haalden onze troep uit dat rek, wat niet paste terug, dan ben je ook niet gemotiveerd dat netjes te doen.
Echt, hier kon het personeel best wel wat aan doen. Mijn bikini heb ik trouwens op de vloer onder dat rek gevonden. Terwijl hij eigenlijk op een hele andere plek hoorde
Ja dat is dan erna.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht dat je onbetaald zat te wachten, vandaar
arbeidstijdenwet heeft ook regelsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nooit 1.5 zitten wachten. Wel 50 minuten ofzoen als je er iets van zegt dan krijg je te horen dat t de regels zijn.
Weggaan is makkelijker dan daar een strijd van maken gok ik zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
arbeidstijdenwet heeft ook regels
maar goed, je bent er weg dus doet er niet meer toe.
kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weggaan is makkelijker dan daar een strijd van maken gok ik zoik ben daar toch niks.
mwah, die waar ik werkte was redelijk matig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh de ah was heilig bij dit hoor
franchise jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gewoon een filiaal? Ik werkte bij een franchise.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ach ik heb m'n doel binnen, nu ga ik van t belastinggeld van sq leven
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het bevalt me prima.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uit Panama? Uitgescheten door adelaars?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tijd voor koffie uit Panama uit de cafetiere/hipster
Wat zei hij toen je suggereerde dat je misschien zelf iets aan het kijken was?quote:
Ik hoop t nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uit Panama? Uitgescheten door adelaars?
Dat doet Joop nog niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man
Zit je TV te kijken, komt ie binnen, pakt de zapper, zapt iets anders op en gaat zitten
Doen meer mannen dat
sorry sorry sorry en: zet maar iets op dan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat zei hij toen je suggereerde dat je misschien zelf iets aan het kijken was?
Jep. Morgen is m'n pa niet thuis.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
nieuwe qualitets serie op TLC: Gypsy sisters
Mooi sprookje op de koffieverpakking welquote:In het westen van Panama, aan de voet van de vulkaan Barú op een hoogte tussen de 1100 en 1250 meter, ligt de Palmyra Estate. Zij is onderdeel van Haciënda La Esmeralda in het gebied dat bekend staat als Palmira en profiteert van zeer vruchtbare vulkanische grond. De koffiebessen worden geplukt door plukkers uit Ngobe Bugle, de nomadische Guaymi Indianen, die speciaal voor het plukseizoen de hooggelegen gebieden opzoeken.
Verleidelijke zomerkoffie met een aangename en ronde body. Een fruitig friszoet aroma dat doet denken aan ananas.
anananananaskoffie?!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooi sprookje op de koffieverpakking welIndianenthee
Dat klinkt viesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
Dat ze cheesecake vertalen als kaastaart
oh.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee voor die anannanananas heb je velen fantasie nodig
Hier niet hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man
Zit je TV te kijken, komt ie binnen, pakt de zapper, zapt iets anders op en gaat zitten
Doen meer mannen dat
Ja joh, we weten onderhand wel dat jij als enige met mr perfect bent getrouwdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier niet hoor
Hier wordt altijd aan mij gevraagd of ik de tv nog had gewild vanavond![]()
En er wordt aan mij gevraagd of dat een bepaald programma opgenomen kan wordenIk heb nl de HDD geclaimd met een aantal vaste opnamemomenten van series die ik volg
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja joh, we weten onderhand wel dat jij als enige met mr perfect bent getrouwd![]()
Jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man
Doen meer mannen dat
juuuuuupquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja
En dan heel verwonderlijk: ow.... Was je dat echt aan het volgen???
Ehm, wtf??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja, ik was nog vergeten te vertellen dat mensen je schaamteloos (ook met spiegelreflex) staan te fotograferen en/of filmen als je een bestelling opneemt. DoodDat doe je toch niet?!
Dat doet mijn pa altijdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef Dwyn het volgende:
Of dat ze in slaap vallen met de zapper naast zich en wakker worden als je uiteindelijk besluit iets anders er op te zetten.
Mijn pa wel, cif niet (gelukkig_O- )quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef Dwyn het volgende:
Of dat ze in slaap vallen met de zapper naast zich en wakker worden als je uiteindelijk besluit iets anders er op te zetten.
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan mag je er niks van zeggen he
Of we maken er gifjes van en gebruiken die als avaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus ik hoor het gaarne als jullie dergelijke shit van mij op het interwebs tegenkomen, dan kan ik gaan zeiken dat ze het weghalen.
Ja, met je ogen dicht zeker!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat doet mijn pa altijd![]()
"Ja maar ik was dit aan het kijken hoor!"
Uhuh
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of we maken er gifjes van en gebruiken die als ava
Serieus? Bij ons mag er überhaupt niet gefilmd of gefotografeerd worden in de zaak!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ben je niet klantvriendelijk
Die reactie gaven wij dan ook altijd jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, met je ogen dicht zeker!
Formule 1 op zondag.
Ik stond die shiftmanager serieus zo aan te kijken:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Serieus? Bij ons mag er überhaupt niet gefilmd of gefotografeerd worden in de zaak!
Belachelijk!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stond die shiftmanager serieus zo aan te kijken:
Er is letterlijk gezegd dat je niet mag vragen of mensen ophouden met je te filmen..?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stond die shiftmanager serieus zo aan te kijken:
Ik zei, mag ik er wat van zeggen of doe jij het? 'Uh, niemand doet dat?'quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er is letterlijk gezegd dat je niet mag vragen of mensen ophouden met je te filmen..?
Fijnnnnnnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zei, mag ik er wat van zeggen of doe jij het? 'Uh, niemand doet dat?'
Dat is heel iets anders dan iemand die ongegeneerd een spiegelreflex in je gezicht duwtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij de appie hadden we altijd de mongolen van de gehandicaptenopvang ernaast. ééntje was fan van alle cassieres en als ze je eenmaal tof vond maakte ze een foto van je
Waarom zeg je er niet gewoon zelf wat van dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zei, mag ik er wat van zeggen of doe jij het? 'Uh, niemand doet dat?'
Gezeken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom zeg je er niet gewoon zelf wat van dan?
Wat had hij willen doen als jij rustig had gevraagd of ze je alsjeblieft niet wilden filmen?
Zij vroeg het ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan iemand die ongegeneerd een spiegelreflex in je gezicht duwtEn best wel schattige eigenlijk
Overweeg serieus om te gaan werken in een bejaardenhuisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net zoals ze gaan zeiken als je iets drinkt zonder het te vragen na sluit terwijl je 6x de trap op en af was om shit naar beneden te brengen. Met warm weer
Ja als je iets op eigen initiatief doet staan ze je met grote ogen aan te kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Overweeg serieus om te gaan werken in een bejaardenhuis
Daar wordt wel zelfstandigheid verwacht, eigen initiatief op prijs gesteld en sommige bejaarden zijn best lief
EET ALLESquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je zo naar boven gaat om film te kijken en je meteen de deur van de kast hoort open gaan beneden![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je zo naar boven gaat om film te kijken en je meteen de deur van de kast hoort open gaan beneden![]()
Wel lief dat hij dat pas doet als jij naar boven bentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
Ja vind ik eik ook welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel lief dat hij dat pas doet als jij naar boven bent
Zeker liefquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja vind ik eik ook welanders wil ik meteen ook
![]()
Ik koop die koeken gewoon niet meer en vraag B ook om het niet mee te nemen. Ik kan er gewoon niet goed vanaf blijven dus dan kan het er maar beter niet zijn. En als ik er dan toch van afblijf, dan komt op een gegeven moment de houdbaarheidsdatum in zicht en dan is het 'zonde om weg te gooien' dus gaat het alsnog op. En daarna voel ik me schuldigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Chips is echt mijn struikelblokchocolade snoep en ijs boeit me verder weinig. En dan tóch weer gewoon kopen in de winkel grrrrr
"oeh, ik heb trek in chips, ik ga in plaats daarvan een potje mosterd eten"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vond dit wel een goeden.
http://www.thelondoner.me/2012/01/anti-diet.html
Ja, goeden bikini spring foto.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet of er iets van waar is, maar ik vond t wel humor om te zien dat je volgens haar heul andere dingen moet eten. En ze is velen dun
B zat de laatste tijd een beetje in een neerwaardse negatieve spiraal qua humeur en kon slecht in slaap komen, voelde zich algeheel lamlendig zonder echte reden, altijd trek in (vet) eten. En toen ging ie wat zitten lezen over light frisdrank en aspartaam en zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"oeh, ik heb trek in chips, ik ga in plaats daarvan een potje mosterd eten"![]()
Sorry, mental image
Ze raakt mij kwijt bij het fizzy drinks gedeelte, omdat mijn ervaring compleet anders is
Betekent wel dat je dus eigenlijk geen honger hebt en het ook niet hoeft te pakkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik trek heb in snoep maak je me niet blij met broccoli hoor![]()
Dan neem ik dus een glas suikervrije limonade, werkt prima
Ik weet prima dat ik geen honger heb als ik trek heb in snoepquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Betekent wel dat je dus eigenlijk geen honger hebt en het ook niet hoeft te pakken
In grote lijnen kan ik me wel in dat artikel vinden. Eigenlijk zegt zij niks anders dan 'denk een beetje na over waar je je mee volpropt voordat je het in je mond steekt, wellicht ben je aan het emo-eten of heb je een tekort aan bepaalde voedingsstoffen'.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet niet of er iets van waar is, maar ik vond t wel humor om te zien dat je volgens haar heul andere dingen moet eten. En ze is velen dun
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die dertien kinderen maken en dan lopen janken dat ze nooit meer quality time hebben_!
TLC of feestboek?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die dertien kinderen maken en dan lopen janken dat ze nooit meer quality time hebben_!
" het zou zo fijn zijn als we af en toe eens met zijn tweetjes waren"quote:
Vroeger zette je die gewoon op de akkerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
" het zou zo fijn zijn als we af en toe eens met zijn tweetjes waren"
Ja, dertien kinderen, die drop je niet even bij oma
Ik denk serieus dat die mensen daar niet aan denkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
DAT HAD JE VAN TE VOREN OOK WEL KUNNEN BEDENKEN!
Maar dan ging je ook niet samen stappen, dan had je hoogstens een kwartier om nummer 14 te bereiden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vroeger zette je die gewoon op de akker
Meer mosterd eten dusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef PriemGirl het volgende:
Naja ik heb ook echt geen hongerweet namelijk ook wel dat het 'trek' is namelijk
en dat is altijd in chips... Altijd
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
net een vrouw die een slot op d'r slaapkamerdeur wilde, want ze wilde een zestiende kind maar d'r andere vijftien kinderen liepen altijd de slaapkamer in als ze bezig waren
Is dit het programma "je bent christelijk en je wilt wat?"quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
net een vrouw die een slot op d'r slaapkamerdeur wilde, want ze wilde een zestiende kind maar d'r andere vijftien kinderen liepen altijd de slaapkamer in als ze bezig waren
Waardoor mama dus weer ff een paar maanden uit de running was en je die 13 kinderen echt wel nodig hebt om papa te helpen met koeien melken, kippen slachten, sla oogsten... Dan heb je helemaal geen tijd voor quality time jonguh, opgelostquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan ging je ook niet samen stappen, dan had je hoogstens een kwartier om nummer 14 te bereiden.
Hoax,da's RTL 4.quote:
oh nee wacht, het is gewoon op RTLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dit het programma "je bent christelijk en je wilt wat?"
WAAROM zou je in godsnaam een 16e kind willenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Hoax, mama ging gewoon door tot het bittere eind, zwangerschapsverlof is pas in de jaren 70 uitgevondenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waardoor mama dus weer ff een paar maanden uit de running was en je die 13 kinderen echt wel nodig hebt om papa te helpen met koeien melken, kippen slachten, sla oogsten... Dan heb je helemaal geen tijd voor quality time jonguh, opgelost
deze vrouwen zijn verslaafd. Aan zwangerschap en babies. Best ernstig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
WAAROM zou je in godsnaam een 16e kind willen
Seriously?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze vrouwen zijn verslaafd. Aan zwangerschap en babies. Best ernstig.
Na het 3e kind geen kinderbijslag meer. Moet je zien hoe snel iedereen ophoudt met fokkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Na een 5e kint moet je gewoon verplicht steriel worden
Dit... Hoor je ook een beetje aan hoe ze er over praten ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat moet haast wel. Voor het overleven van de mensheid is het iig niet.
en dan allemaal anti-rutte plaatjes op FB zetten als protestquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Na het 3e kind geen kinderbijslag meer. Moet je zien hoe snel iedereen ophoudt met fokken
De kinderbijslagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme, een sweet sixteen voor je dochter met 300 genodigden? Waar betaal je dat van?
Then again vul je de halve zaal al met familie
gewoon grote pannen en niet te kritischquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe KOKEN die mensen?Industriele keuken much?
En dan ook nog al die kinderen aan het werk zetten.quote:
Ze hebben 16 kids, de oudste 3 moeten maar kokenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe KOKEN die mensen?Industriele keuken much?
Of elke dag maar 3 kinderen laten eten. Ze komen vanzelf aan de beurtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze hebben 16 kids, de oudste 3 moeten maar kokende rest opruimen en afwassen en poetsen.
Goedkope hulp woeiiii
verslaafd!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is de motivatie om nog meer kinderen te fokken? Ik snap hem niet?
Pehehehehe dat hebben we hier ook een tijd gehadquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
weet je waar ik ook een grafhekel aan heb? Van die mensen die in series mee posten en dan elke keer als ze online komen roepen:
WAT GAAN JULLIE HARD
WAT LULLEN JULLIE VEEL
echt ga dood.
ja echt zo irritantquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehehe dat hebben we hier ook een tijd gehad
En dat is een probleem omdat ze niet verder kunnen kweken zo blijkbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
het jongste kint is 22 maanden en krijgt nog tiet
oh nee hoor, deze vrouwen zijn vrij vruchtbaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat is een probleem omdat ze niet verder kunnen kweken zo blijkbaar
jupquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
"did daddy do your hair?"
De vrije vertaling daarvan is "dafuq mijn kind ziet er niet uit"
Volgens mij is borstvoeding geven wel een goede vorm van anti-conceptiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat is een probleem omdat ze niet verder kunnen kweken zo blijkbaar
nee, da's dus een hoaxquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij is borstvoeding geven wel een goede vorm van anti-conceptie
Heb ik vroegah ook bij biologie geleerd, maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij is borstvoeding geven wel een goede vorm van anti-conceptie
Brum en zn broertje schelen minder dan een jaar, zijn moeder gaf brum idd ook nog borstvoeding toen ze zwanger werd.quote:
Het werkt alleen de eerste maanden als je je baby 24/7 vasthoudt zo ongeveer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Dwyn het volgende:
Het is niet in alle gevallen zo, zo te lezen.
Maar wie wil er dan neuqen met een opengescheurde kut, dat lijkt me betere anticonceptiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het werkt alleen de eerste maanden als je je baby 24/7 vasthoudt zo ongeveer.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
En dan ook alleen maar omdat je geen seks hebt met een baby in je armen
Zeikerds zijn het!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
weet je waar ik ook een grafhekel aan heb? Van die mensen die in series mee posten en dan elke keer als ze online komen roepen:
WAT GAAN JULLIE HARD
WAT LULLEN JULLIE VEEL
echt ga dood.
Nou, dat is weer helemaal teruggerekt na een week of zes hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wie wil er dan neuqen met een opengescheurde kut, dat lijkt me betere anticonceptie
Is wel te hopen jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat is weer helemaal teruggerekt na een week of zes hoor
Dan nog, de horrorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat is weer helemaal teruggerekt na een week of zes hoor
als je je poot breekt is het ook na zes weken grotendeels weer heel?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het na 6 weken helemaal genezen als je hechtingen enzo hebt gehad?
Ik heb nog nooit iets gebroken dus ik hou me daar totaal niet mee bezigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je je poot breekt is het ook na zes weken grotendeels weer heel?
de lijf showquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij nu ook zeer matige tv op sbs 6.
Ze zijn nu bezig me de stelling of je tetten steviger worden als je ze na het douchen even afspoelt met koud water
heb je al afgeklopt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebroken dus ik hou me daar totaal niet mee bezig
Best wel een wonder als je nagaat hoe lomp ik ben
Zie je, na zes weken is alles weer heelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef Dwyn het volgende:
Alleen een keer mijn duim geplet tussen de schuurdeur. Nadat ze het topje er weer aan hadden gemaakt, zes weken een spalkje
Alleen de nagel is nooit meer goed gekomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie je, na zes weken is alles weer heel
Ja ik ook want dat computerspelletje wist ik niet, was ervan overtuigd dat je naar buiten moest kijken, maar toen had ik al gepostquote:
Kut, ik loop achter blijkbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
drenkelingen meteen hartmassage geven, dat lijkt me fantastisch
Sowieso lijkt hartmassage geven me dood eng.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
drenkelingen meteen hartmassage geven, dat lijkt me fantastisch
Ik heb daar een app voorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sowieso lijkt hartmassage geven me dood eng.
ik dacht ook buiten kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik ook want dat computerspelletje wist ik niet, was ervan overtuigd dat je naar buiten moest kijken, maar toen had ik al gepost![]()
Maar elke mongool weet toch dat een boek lezen niet werkt?
Zo'n app heeft mijn vaderquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leg je dan de iPhone op de solar plexus?
Volgens mij doen alle landen het anders, maar mij is geleerd 30x duwen, 2x ademen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb geleerd dat hartmassage belangrijker is dan beademen en dat je altijd maximaal 2 keer beademd
Ja dat, en beginnen met hartmassage.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle landen het anders, maar mij is geleerd 30x duwen, 2x ademen.
Met cursus begonnen we met hartmassage.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat, en beginnen met hartmassage.
Zij zegt beginnen met vijf keer beademen..
ik heb alles foutquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd wat een matig kutprogramma
Daar doen ze ook nooit hartmassage na de electroshock. Dan ga je alsnog doodquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, in Amerikaanse TV-series worden ze ook altijd met drie duwen weer proestend wakker.Terwijl een echte hartstilstand sowieso een shock moet hebben, voordat er überhaupt iets gebeurt.
5 keer hartmassage en dan 1 keer masseren, anders duurt het programma te langquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, in Amerikaanse TV-series worden ze ook altijd met drie duwen weer proestend wakker.Terwijl een echte hartstilstand sowieso een shock moet hebben, voordat er überhaupt iets gebeurt.
Dan ben je al 60 kilo aangekomenquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar doen ze ook nooit hartmassage na de electroshock. Dan ga je alsnog dood
He's gone, you gotta let him goooo!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
en ze geven altijd op na 45 seconden reanimeren
NOES I NEED TO KEEP TRYINGquote:
Ja maar lamme armen jonguhquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES I NEED TO KEEP TRYING![]()
![]()
![]()
![]()
*geeft het na 1,5e minuut alsnog op*
Dan gaan ook meteen alle lampen uit en een witte laken over de dode en loopt iedereen neeschuddend wegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NOES I NEED TO KEEP TRYING![]()
![]()
![]()
![]()
*geeft het na 1,5e minuut alsnog op*
Hopen dat er iemand bij is die ook kan reanimeren, kun je afwisselen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar lamme armen jonguh
ÉÉN BHV IS GEEN BHVquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hopen dat er iemand bij is die ook kan reanimeren, kun je afwisselen!
En dan staat er POEF een csi-meneer in de ruimtequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan gaan ook meteen alle lampen uit en een witte laken over de dode en loopt iedereen neeschuddend weg
Wij staan 's nachts altijd alleenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Waar ik werk, lopen er gelukkig een hele hoop rond.
met eenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan staat er POEF een csi-meneer in de ruimte
en een zonnebrilquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Bij ons was vorige week schijnbaar een alarm afgegaan dus de bhv moest in actie komen. Was de ploegleider nog met vakantie en niemand wist eigenlijk wie nu de ploegleider was. Komen ze aangerend, missen ze van alles. 'Ja, dat had jij toch meegenomen?' 'Nee, dat doe jij toch altijd?'
Gelukkig was het een vals alarm![]()
En een apparaat dat binnen 30 seconde een dna-test kan doenquote:
Ik zie het ook zo voor mequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil NOOIT iets met BHV of EHBO. Als ik iemand zie flauwvallen lig ik er al naast.
Daar moet ik altijd het meest om lachenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En een apparaat dat binnen 30 seconde een dna-test kan doen
Mental image van een hele reeks mensen die dit hebbenquote:
met je fragiele lijfjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben al zo vaak flauwgevallen.
Als wij CSI Miami kijken, dan is de aflevering voor B pas geslaagd als ie eindigt met Horatio die zijn zonnebril op zetquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als wij CSI Miami kijken, dan is de aflevering voor B pas geslaagd als ie eindigt met Horatio die zijn zonnebril op zet![]()
Dan kan je vele uren langer slapenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
Woeiii plots beseffen dat ik morgen een uur langer kan slapen omdat ik vrij heb
True maar dat wil ik nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kan je vele uren langer slapen
Niet uitslapen als je vrij bentquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True maar dat wil ik nietga met cif opstaan
![]()
Wie welk waar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
van lamme belg naar macrobiotische healthfreak in 14 dagen![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Weer bevestiging richting autistquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Priemquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef Debsterr het volgende:
Dat je kind in de tandarts stoel ligt om 3 gaatje ste vullen (een kind van weet ik het, 7 ofzo?) en dat je er dan een foto van maakt en op Facebook zet.
emoslinger.gif
en dan zo van onze dappere stoere bink??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef Debsterr het volgende:
Dat je kind in de tandarts stoel ligt om 3 gaatje ste vullen (een kind van weet ik het, 7 ofzo?) en dat je er dan een foto van maakt en op Facebook zet.
emoslinger.gif
Sowieso, de foto's die ouders af en toe van hun kinderen op feestboek zetten... Ik ben serieus blij dat dat er nog niet was toen ik kind was, je zal het tig jaar later allemaal maar terugvindenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef Debsterr het volgende:
emoslinger.gif
Juuuupquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan zo van onze dappere stoere bink??
check....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man
Doen meer mannen dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:32 schreef Molo het volgende:
Ook gestopt met je studie?* SpaceInvaders geeft Molo patsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Molo likesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders geeft Molo patsen.
quote:Your Tweezerman implement(s) have been repaired/sharpened and have been shipped back to you. You should expect to receive them in the next 5-8 business days.
Mja ik zie nu de mail pas en het was op 27-7 verzonden. Hoop niet dat t nog lang duurt danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:37 schreef Molo het volgende:
Dat ding is natuurlijk eerst naar zwart Afrika gestuurd om door daar wonende slaven te worden geslepen, daarom duurde het zo lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |