V&D. Godverdomme wat was het daar een tyfuszooiquote:
Hahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
V&D. Godverdomme wat was het daar een tyfuszooi
Maar met veel pijn en moeite hebben we een hoop leuks gevonden. Vooral die bikini was tof. Stond ook niet op dat hij zo goedkoop was.
En de ballerina's in een plaatselijke schoenenwinkel.
quote:
Tja, als de klant er een zooi van maaktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan echt niet tegen zulke winkels. Dat is dan gewoon een grote opruimingstafel
In before kontje verkopen achter het stationquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Als je die dingen zo opsomt Space, dan kan ik me wel voorstellen dat he gestopt bent ja
Al iets anders op het oog/in gedachten?
Ik ga df kijken hoe t met school gaat en wanneer ik hoeveel tijd overheb. En dan verder kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Als je die dingen zo opsomt Space, dan kan ik me wel voorstellen dat he gestopt bent ja
Al iets anders op het oog/in gedachten?
Zo das inderdaad veel korting!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Dus: Bikini van pakweg 60 euro voor 15 euro (en tof!)
Bikinitop voor 1 euro
Bikinibroekje dat er niet bij hoorde maar er wel bijpaste voor 15 euro
Bikinitop voor 3 euro (zonder bijpassend broekje, maar hij was zo tof)
Ballerina's van 70 euro voor 7,50 (de verkoper dacht eerst ook dat het een foutje was)
Hema ondergoed voor 1 euro per stuk
(ze hadden een Hema outlet)
Velen kortingIk word er zo blij van
Dit was echt niet alleen door de klanten gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, als de klant er een zooi van maakt
Hehe das wel een beetje apart jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit was echt niet alleen door de klanten gedaan. Ja tenzij het wel door de klanten kwam maar ze al een week niet hadden opgeruimd
Daarbij, 3 dezelfde t-shirts (echt precies hetzelfde), alledrie met een andere prijs?
werkte die voor hij bij de Micky D werkte bij de belastingdienst ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als het nou wat meer betaalde en als ik steeds niet had over die managers van 'als je dit en dit en dit anders doet dan is het voor iedereen leuker en beter' dan was ik misschien wat langer gebleven
De prijzen dan niet inderdaad. Maar ik zie winkelpersoneel niet echt zelf er een zooi van maken. Daar schieten ze toch niks mee op?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit was echt niet alleen door de klanten gedaan. Ja tenzij het wel door de klanten kwam maar ze al een week niet hadden opgeruimd
Daarbij, 3 dezelfde t-shirts (echt precies hetzelfde), alledrie met een andere prijs?
Nee Wss nergens of bij de Aldiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
werkte die voor hij bij de Micky D werkte bij de belastingdienst ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |