Ik dacht dat ik het topic had afgesloten met een oneliner, maar de belangstelling voor het onderwerp bleefquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Toch wel een prestatie van deze troll dat hij het tot deel 2 heeft weten te brengen
Tja, gelukkig is het nu snel voorbij...aangezien meneer zich niet meer heeft laten zien en door de mand is gevallenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:18 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het topic had afgesloten met een oneliner, maar de belangstelling voor het onderwerp bleef
whuuuut?!quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef F1978 het volgende:
Ja, en dat hij mij voor de gek zelfs heeft gehouden, ik sta niet bekend als iemand die snel naief is. Komt waarschijnlijk omdat het iets is waar je graag naar kijkt en dan laat je je verdediging zakken. Zwak misschien, maar helaas waar.
Ik zit zat vaak hier op FOK!, maar ben hier wel nog maar 2 weken ja, dat is waar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuuut?!
Ik zie je nog niet vaak op fok maat wat ik zie..
Je lijkt compleet wereld vreemd man!
Perfect kan je niet zijn in FOK! na 2 weken nee, maar ik doe mijn bestquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whuuuut?!
Ik zie je nog niet vaak op fok maat wat ik zie..
Je lijkt compleet wereld vreemd man!
Dus ik moet perfect zijn zelf, sorry lukt niet...maar dat lukt jou ook niet, jij zit hier langer, jij had ook al mensen kunnen helpen, maar nee....jij kies net zoals anderen hier de simpele weg...afzeiken van mensen die iets goeds proberen te doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:07 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahahahaha ga toch weg man.
Jij bent wel de meest kansloze die ik de afgelopen weken heb zien posten hier.
Beetje met je domme vragen hier tegen vrouwelijk schoon.. "Ja slik jij graag ?"
Sowieso tegen alles wat vrouwelijk is kom je met je sexuele vragencompensatie voor het vrouwelijke contact in je echte 'leven'
Pffff
wtf am i reading..quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dus ik moet perfect zijn zelf, sorry lukt niet...maar dat lukt jou ook niet, jij zit hier langer, jij had ook al mensen kunnen helpen, maar nee....jij kies net zoals anderen hier de simpele weg...afzeiken van mensen die iets goeds proberen te doen.
Ja niet slecht he, je hebt weinig terug te zeggenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
wtf am i reading..
Hahahaha omg
Heel goed, zo mag ik het horenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
Inderdaad.. Ik ben met stomheid geslagen..
Ik ben idd niet helemaal wijsquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:36 schreef HTrockstar het volgende:
[..]
Gast of jij bent net zo'n grote troll als ts of je bent niet helemaal wijs!
IDD, laten we het snel dichtgooien.. mijn taak is klaar in dit topicquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit topic al gesloten worden? Anders post ik nog meer plaatjes van deze achterlijke man.
De Nostalgia Critic is verre van achterlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit topic al gesloten worden? Anders post ik nog meer plaatjes van deze achterlijke man.
Aantrekkelijk ist niet maar shocking, net als een vrouw een lul van 25 cm ook ongetwijfeld interresant vindt.. Terwijl je er niet zoveel aan hebt hahaquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef snakelady het volgende:
Ik sta er eigenlijk verbaasd over hoeveel mannen zulke borsten nog aantrekkelijk vinden, wat eigenlijk voor die dames alleen maar fijn is natuurlijk.
Maar voor de rukkers, boeit het nu echt of het nu wel of niet TS zijn vriendin is?
Mij maakt het geen ruk uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:00 schreef snakelady het volgende:
Ik sta er eigenlijk verbaasd over hoeveel mannen zulke borsten nog aantrekkelijk vinden, wat eigenlijk voor die dames alleen maar fijn is natuurlijk.
Maar voor de rukkers, boeit het nu echt of het nu wel of niet TS zijn vriendin is?
Idd van mij ook eentjequote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |