Ik kan het iedereen aanbevelen!quote:
Enige idee wanneer de volgende filmpjes komen waarop meer te zien is, dan alleen de borsten ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:03 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
Ik kan het iedereen aanbevelen!
Zijn heerlijke kussens, en je kan er van alles mee doen, en er van alles tussen stoppen!
We hebben wat dat betreft supersex!
dat kan ook bij tieten die iets minder uier achtig zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:03 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
Ik kan het iedereen aanbevelen!
Zijn heerlijke kussens, en je kan er van alles mee doen, en er van alles tussen stoppen!
We hebben wat dat betreft supersex!
nooit want dit is allemaal fakequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Enige idee wanneer de volgende filmpjes komen waarop meer te zien is, dan alleen de borsten ?
Ja ik heb zelf ook wel mijn twijfels idd, hij antwoord ook niet al mijn vragen....beetje vreemd vind ik het wel allemaalquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nooit want dit is allemaal fake
Dan zou ik nog maar eens goed kijken!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nooit want dit is allemaal fake
maar die video bewijst natuurlijk niet, dat jullie diegene in de video zijn, snap je wat ik bedoel ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:05 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens goed kijken!
100% echt, en een kilootje of 4 wegen ze (samen) schat ik!
Verzin anders eens iets creatiefs waardoor TS voldoende aannemelijk kan maken dat hij en zijn vriendin werkelijk zelf die filmpjes maken zonder met hun smoel in beeld te komenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:30 schreef F1978 het volgende:
[..]
maar die video bewijst natuurlijk niet, dat jullie diegene in de video zijn, snap je wat ik bedoel ?
Lol, net zoveel als mijn kleine yorkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:05 schreef KeesPindaKaas het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens goed kijken!
100% echt, en een kilootje of 4 wegen ze (samen) schat ik!
op zijn minst maar ook dat is te fakenquote:
Alles is te faken he...op gegeven moment moet je ophouden en een beetje vertrouwen hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op zijn minst maar ook dat is te faken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:08 schreef TR08 het volgende:
[..]
Alles is te faken he...op gegeven moment moet je ophouden en een beetje vertrouwen hebben.spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Dat is allemaal prima, zolang je maar wel met een soort van bewijsje voor ons aan komt zetten. Want helaas is faken tegenwoordig zo gemakkelijk, dat ook al willen we je wel geloven ergens, bewijs is toch de sleutel tot alles.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:23 schreef KeesPindaKaas het volgende:
Ze weet niet dat ik op Fok post, alleen dat ze sinds kort op internet bewonderaars heeft.
Ik ga haar zo suf neuken. Als het me lukt zet ik met haar oogpotlood een F op haar kont of tiet, en zal dat filmen!
Ik duik nu eerst lekker ertussen!
nee want dat is compleet andersquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:45 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Weet je wat cuckolding is, TS? Ben je een beetje een cuckold?
Ik stel een vraag. Ik weet toch niet of TS daar ook op geilt. Godnondeju, iedereen is er wel altijd snel bij om een kutopmerking te maken, of niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dat is compleet anders
TS geilt er juist op dat hij de gene is die haar mag neuken
ik zou even terug op wiki duiken voor je met termen gaat stooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |