Vertel jij het hem evenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is hij nog niet op de hoogte van onze langeafstandsliefdesaffaire?
Dat arme jong.
Wowquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had een keer 7 euro, dat vond ik al veel maar die vrouw was Amerikaans en dat is blijkbaar het normale tarief in Amerika
Ik zou wel willen maar hoe pakken we dat subtiel aan zonder dat zijn tere hartje breekt?quote:
Als ik aan iemands gevoelens moet denken is het niet leuk meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar hoe pakken we dat subtiel aan zonder dat zijn tere hartje breekt?
Maar nu ben ik gewoon aardig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en hij zei nog wel dat ie ermee ging stoppen
Goed punt. Ik zal heden avond even een postduif zijn kant op sturen met het heuglijke nieuws.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik aan iemands gevoelens moet denken is het niet leuk meerstraight to the point
I see what you did there.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ik aan iemands gevoelens moet denken is het niet leuk meerstraight to the point
Hquote:
zodra je het in een zaaltje doet kost het je 25 euro per uur jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je had een goed salaris verwacht voor een beetje op je gat tv kijken en afentoe kijken of de kinderen nog leven?
ik vind dat echt weinig hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had een keer 7 euro, dat vond ik al veel maar die vrouw was Amerikaans en dat is blijkbaar het normale tarief in Amerika
Waarom? Een tientje is toch gauw verdiend?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef Studeur het volgende:
Ik ga mijn laatste 17 cent beltegoed koesteren alsof het goud is
ik heb niet genoeg geld om een tientje aan beltegoed uit te gevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waarom? Een tientje is toch gauw verdiend?
Ach wie wil er ook bellen als er wiet is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg geld om een tientje aan beltegoed uit te gevenanders kan ik geen wiet meer kopen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg geld om een tientje aan beltegoed uit te gevenanders kan ik geen wiet meer kopen
Oh das wel lekker.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |