zodra je het in een zaaltje doet kost het je 25 euro per uur jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je had een goed salaris verwacht voor een beetje op je gat tv kijken en afentoe kijken of de kinderen nog leven?
ik vind dat echt weinig hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had een keer 7 euro, dat vond ik al veel maar die vrouw was Amerikaans en dat is blijkbaar het normale tarief in Amerika
Waarom? Een tientje is toch gauw verdiend?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef Studeur het volgende:
Ik ga mijn laatste 17 cent beltegoed koesteren alsof het goud is
ik heb niet genoeg geld om een tientje aan beltegoed uit te gevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waarom? Een tientje is toch gauw verdiend?
Ach wie wil er ook bellen als er wiet is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg geld om een tientje aan beltegoed uit te gevenanders kan ik geen wiet meer kopen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb niet genoeg geld om een tientje aan beltegoed uit te gevenanders kan ik geen wiet meer kopen
Oh das wel lekker.quote:
quote:
dealquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kwart over 10 bij de coffeeshop
sublieme postquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
H
Ha
Hal
Hall
Hallo
Hallon
Hallon m
Hallon me
Hallon men
Hallon mene
Hallon menee
Hallon meneer
Hallon menee
Hallon mene
Hallon men
Hallon me
Hallon m
Hallon
Hallo
Hall
Hal
Ha
H
Buiten de shop vechten omdat je te jong bent om binnen te komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
Lekker Stu lastig vallen met chorizo adem
Haters gaan haten, bejaardequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Buiten de shop vechten omdat je te jong bent om binnen te komen.![]()
![]()
Ik ga wel binnen zitten genieten van een joint en het schouwspel.
Ik zou dan bel-me smsjes gebruiken als je iemand moet spreken, iemand telefoonnummer naar 8008 sturen en diegene krijgt een sms over dattie jou moet bellen, gratisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:22 schreef Studeur het volgende:
Ik ga mijn laatste 17 cent beltegoed koesteren alsof het goud is
Denken dat ik haat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Haters gaan haten, bejaarde
dat doe ik dus, 2 keer per dagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik zou dan bel-me smsjes gebruiken als je iemand moet spreken, iemand telefoonnummer naar 8008 sturen en diegene krijgt een sms over dattie jou moet bellen, gratis
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik laat gewoon altijd iemand zn telefoon over gaan en dan bellen ze vanzelf wel terug.
Oh, ik hing gewoon bij de eerste tuut op. Doe het nu eigenlijk nooit meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:52 schreef Sardu het volgende:
[..]Dat deed ik eerder ook altijd. Totdat er weer iemand oppakte en je laatste centen er door waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |