quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moest even heel hard denken waar je het over hebt.. Lief hoor
Met hele schattige dreads.quote:
Beter en anders oktober. hou een feestje met die zwartequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ergens eind augustus dan misschien.
zwarte??quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Beter en anders oktober. hou een feestje met die zwarte
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja volgende maand wordt het sowieso druk
beter nog in augustus
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ergens eind augustus dan misschien.
Wat doen jullie nou moeilijk zegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Beter en anders oktober. hou een feestje met die zwarte
Bemoei je er niet mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat doen jullie nou moeilijk zeg
Ga je keuken inquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat doen jullie nou moeilijk zeg
Okee je mag je ermee bemoeienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga dan lekker DM'en als je niet wilt dat iemand zich ermee bemoeit.
Als ik dat doe reageren ze nooit terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik durf wp niet te DM´enquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh okequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waar we toen ook zaten, met die hond
mag je wel binnen blowen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Net kennis gemaakt met oppasgezin, vet leuke moeder en leuke kinderen5 euro per uur
Oppassen, dat is toch een kwestie van die kinderen in bed stoppen en dan de kast met chips en het drankcabinet plunderen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
Net kennis gemaakt met oppasgezin, vet leuke moeder en leuke kinderen5 euro per uur
Nee ik haal ze van school en pas dan op tot 6/7quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oppassen, dat is toch een kwestie van die kinderen in bed stoppen en dan de kast met chips en het drankcabinet plunderen?
Plus 5 euro in het uur op de koop toe.
ja en dan een topic op fok openen dat het kind je glas met drank op hebt en jij nu niet weet of je 112 moet bellen of doen alsof er niets aan de hand isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oppassen, dat is toch een kwestie van die kinderen in bed stoppen en dan de kast met chips en het drankcabinet plunderen?
Plus 5 euro in het uur op de koop toe.
grappig eigenlijk, dat mensen hun kinderen toevertrouwen aan de meest grote idioten voor een paar eurotjesquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik haal ze van school en pas dan op tot 6/7
Dat topicquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja en dan een topic op fok openen dat het kind je glas met drank op hebt en jij nu niet weet of je 112 moet bellen of doen alsof er niets aan de hand is![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |