Op woodstock of lowlands nooit problemen gehad, altijd wel iemand tegengekomen op mijn tourtochten rond het festival. Als vrouw zijnde kan ik het me voorstellen dat je moeder bezorgd is maar volgens mij is het dodental op festivals niet zo schrikbarend hoog.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja klopt ja![]()
Nouja dat dacht ik ook, maar op Werchter kwam ik dus gewoon echt niemand tegen.. Vorig jaar op Pukkelpop gelukkig wel want bereik had je der toch niet. Moet mijn mama nog wel smsje sturen dat ik nog leef
![]()
Maar bedoel je met iemand tegenkomen iemand die je niet kent en die je dan gewoon aan spreekt en voila?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op woodstock of lowlands nooit problemen gehad, altijd wel iemand tegengekomen op mijn tourtochten rond het festival. Als vrouw zijnde kan ik het me voorstellen dat je moeder bezorgd is maar volgens mij is het dodental op festivals niet zo schrikbarend hoog.
Wel jammer dat er alleen maar huisvrouwen sportenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, moest er net aan denken.
Netjes, beter.
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:03 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn moeder
Zit ik een paar dagen thuis: "Je zit altijd maar thuis, ga eens een keer naar buiten wat doen!?"
Heb ik een paar dagen werk/afspraken met vrienden "Je bent nooit thuis, het is hier geen hotel hoor!"!
Whehe dat vrouwen versieren is ook niet meer wat het geweest is. Ik heb het altijd nog zonder vechten voor de coffeeshop kunnen doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Stiekem gaan we gewoon blowen ipv vechten
Echt? Is het zo eentje voor alleen vrouwen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wel jammer dat er alleen maar huisvrouwen sporten
Jouw moeder is precies de mijne gvdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:03 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn moeder
Zit ik een paar dagen thuis: "Je zit altijd maar thuis, ga eens een keer naar buiten wat doen!?"
Heb ik een paar dagen werk/afspraken met vrienden "Je bent nooit thuis, het is hier geen hotel hoor!"!
Nee alle mannen zijn waarschijnlijk alleen maar in het gewichten hokquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Is het zo eentje voor alleen vrouwen dan?
Moedersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jouw moeder is precies de mijne gvd
Oh zit dat gescheiden bij jullie, stomquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee alle mannen zijn waarschijnlijk alleen maar in het gewichten hok
Sowieso vechtende mannenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe dat vrouwen versieren is ook niet meer wat het geweest is. Ik heb het altijd nog zonder vechten voor de coffeeshop kunnen doen.
Ik was aan het daten maar dat is doodgelopenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zit dat gescheiden bij jullie, stom.
Had jij niet een vriend of was je aan 't daten oid?
Pityquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik was aan het daten maar dat is doodgelopen
Nu bedoelde ik bekenden maar ik praat net zo makkelijk met vreemden en hang een tijdje met hen rond biertjes drinken. Je leert leuke nieuwe mensen kennen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar bedoel je met iemand tegenkomen iemand die je niet kent en die je dan gewoon aan spreekt en voila?
Ze wil ook meer weten of het leuk is. Ze laat me nu ook gewoon met rust.. was eerst wel anders
Ja fijn is dat. Ik ben echt totaal niet zo'n type maar lijkt me zo heerlijk dat je zo makkelijk mensen leert kennenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nu bedoelde ik bekenden maar ik praat net zo makkelijk met vreemden en hang een tijdje met hen rond biertjes drinken. Je leert leuke nieuwe mensen kennen.![]()
Ah, natuurlijk willen ze dat weten. Ik ben dit keer liftend gegaan en heb alleen een berichtje gedaan dat ik weg ging en toen ik weer thuis was. Zodra ik ze spreek dan komen alle verhalen wel in geuren en kleuren op tafel.
Haha dat gorilla gedrag.quote:
Volgens mijn zusje krul ben ik bejaard maar zesentwintig valt nog best mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja fijn is dat. Ik ben echt totaal niet zo'n type maar lijkt me zo heerlijk dat je zo makkelijk mensen leert kennen.
Hoe oud ben je?
En toch, vriendje in de zomer is altijd lekker. Vond ik danquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Iets met vissen en de zee
Goedzoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha dat gorilla gedrag.![]()
Afgelopen weekend ook een aantal keer meegemaakt en kan er smakelijk om lachen maar ik vecht niet.![]()
HAHA SUPER BEJAARD!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mijn zusje krul ben ik bejaard maar zesentwintig valt nog best mee.
Ja dat wel, veel vrije tijd, samen naar het strand/zwembad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En toch, vriendje in de zomer is altijd lekker. Vond ik dan
Ik kaal? Haha, vraag Vas maar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHA SUPER BEJAARD!!
Nee hoor. Ben je al kalend?
Ook alleen maar om je rug in te smeren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat wel, veel vrije tijd, samen naar het strand/zwembad.
Meteen half naaktquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen fantasiequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ook alleen maar om je rug in te smeren.
Als je het zo zegt, dan zou ik eerder een vriend missen in de zomer dan in de winter.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat wil je nog vies tegenvallen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen fantasie
Maar in de winter kan je lekker tegen elkaar aankruipen met warme choco en samen schaatsen en feestdagen samen doorbrengenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, dan zou ik eerder een vriend missen in de zomer dan in de winter.
Ja dat wel maar met zoveel lagen kleding duurt het iets langer voor je iemand (half)naakt ziet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar in de winter kan je lekker tegen elkaar aankruipen met warme choco en samen schaatsen en feestdagen samen doorbrengen
Gewoon beetje met je billen schudden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat wel maar met zoveel lagen kleding duurt het iets langer voor je iemand (half)naakt ziet.
oeiquote:
Ervaring?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon beetje met je billen schudden.
Errrrrrug sexyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, zie die vetkwabjes al op en neer bewegen hoor.
Hard geworden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon beetje met je billen schudden.
poor dogquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:21 schreef Crack_ het volgende:
http://www.etsy.com/nl/li(...)feed_tlp=home-garden
Hahaha, wtf
Ik snap dat nooit he.. zo'n beest hoort gewoon te lopen. En dit ziet er dan echt helemaal belachelijk uitquote:
Sommige mensen kennen het verschil niet tussen een mens (baby) en een hond denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit he.. zo'n beest hoort gewoon te lopen. En dit ziet er dan echt helemaal belachelijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |